Przetargi.pl
Świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/93/018/U/15

Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 60 20 , fax. +48 58 347 24 53
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 60 20, fax. +48 58 347 24 53
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/93/018/U/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą ramach VI Międzynarodowej Konferencji ENTIME 2015 PRZEDSIĘBIORSTWO W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE organizowanej przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej dla 94 osób. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przewozu na trasie z Gdańsk - Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii z siedzibą przy ul. Traugutta 79 do firmy Hydromechanika 2, ul. Groblica 44 b, 82-112 Ostaszewo w drodze powrotnej przewidziana jest kolacja na trasie Ostaszewo - Gdańsk w Cedrowym Dworku z siedzibą w Cedrach Wielkich przy ul. Osadników Wojskowych 39a. 3. W dniu wyjazdu 23.04.2015 Wykonawca podstawi autokary pod gmach budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii z siedzibą przy ul. Traugutta 79 o godzinie 16:00 odjazd ok. godziny 16:15. 4. Przewidziany powrót z kolacji o godzinie 21:30 do Gdańska na ul. Traugutta 79. 5. Zamawiający wymaga aby: a) autokar był czysty i w pełni sprawny technicznie; b) stan techniczny autokaru spełniał warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym; c) Wykonawca posiadał aktualna polisę ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków; d) Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego osób, stosownie art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 o Transporcie drogowym (Dz. U. 2013 poz. 1414 z późn. zm.). 6. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek pokrycia kosztów opłat za paliwo, opłaty drogowe. 7. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia wszystkim przewożonym osobom miejsc siedzących. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo poinformowania Inspekcji Transportu Drogowego w przypadku, gdy warunki techniczne pojazdów wzbudza wątpliwości Zamawiającego. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej kontroli pojazdy nie będą mogły uczestniczyć w ruchu, Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie inne pojazdy zastępcze, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia telefonicznego. 9. W przypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany podstawić niezwłocznie sprawny pojazd odpowiadający wymaganiom określonym w specyfikacji, nie później niż 1 godzinę od momentu ujawnienia awarii. Wszystkie koszty związane z podstawieniem pojazdu zastępczego oraz koszty uczestników wyjazdu i Zamawiającego powstałe na skutek awarii obciążą Wykonawcę. 10. Zamawiający nie dopuszcza przesiadek podczas podróży innych niż spowodowane awarią pojazdu. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi ze szczególną starannością i dbałością o bezpieczeństwo osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Bezpieczeństwo
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach