Przetargi.pl
Świadczenie Usługi Wsparcia Utrzymania i Usługi Rozwoju dla Systemu monitorowania przewozu towarów SENT.

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
    REGON: 001020884
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie Usługi Wsparcia Utrzymania i Usługi Rozwoju dla Systemu monitorowania przewozu towarów SENT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług zapewniających wsparcie w utrzymaniu (Usługi Wsparcia Utrzymania) i rozwój (Usługi Rozwoju) dwóch środowisk (produkcyjnego i testowego) Systemu monitorowania przewozu towarów SENT, zwanego dalej „Systemem”, na infrastrukturze technicznej składającej się z Platformy programowej oraz z Platformy sprzętowo-programowej, udostępnionej przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ-Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Usługi Wsparcia Utrzymania, świadczone na zasadach wskazanych w § 3 Umowy oraz punkcie 4.1. Opisu Przedmiotu Zamówienia, obejmują: a) Inwentaryzację z natury Sytemu oraz wytworzenie i aktualizacja dokumentacji, o której mowa w pkt. 4.1.3. Opisu Przedmiotu Zamówienia; b) Analizowanie, diagnozowanie przyczyn i usuwanie błędów w działaniu Systemu w terminach wynikających z kategorii błędu, określanej każdorazowo przez Zamawiającego w zgłoszeniu incydentu/problemu; c) Utrzymanie minimalnej dostępności Systemu w środowisku produkcyjnym i testowym na poziomie nie niższym niż na poziomie nie niższym niż wskazany w pkt 3.1. Opisu przedmiotu zamówienia. Przez niedostępność Systemu rozumie się wystąpienie w Systemie błędu skategoryzowanego jako Awaria. d) Aktualizowanie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, serwerów aplikacyjnych oraz Oprogramowania standardowego, a także asysta i wsparcie przy wdrożeniach innych aktualizacji przez Zamawiającego. e) Audytowania i instalacji nowych wersji Systemu dostarczonych przez Zamawiającego na zasadach opisanych w punkcie 4.1.4 Opisu Przedmiotu Zamówienia; f) Konsultacje telefoniczne, e-mailowe lub poprzez narządzie SD, udzielane Zamawiającemu w zakresie dotyczącym utrzymania, konfiguracji lub rozwoju Systemu, technologii stosowanych lub możliwych do zastosowania w Systemie, skutków i warunków zmian jakie Zamawiający rozważa do wprowadzenia w Systemie, infrastruktury technicznej Systemu, itp. 2) Usługi Rozwoju, świadczone na zasadach wskazanych w § 4 Umowy w łącznym wymiarze 300 (trzystu) osobodni, oraz w punkcie 4.2. Opisu Przedmiotu Zamówienia, obejmują: a) dostosowywania Systemu do zmieniających się uwarunkowań wynikających ze zmian zasad i sposobu funkcjonowania systemów RF, z którymi System SENT jest lub będzie zintegrowany, poprzez wykonywanie modyfikacji istniejących funkcjonalności Systemu oraz jego Dokumentacji w zakresie umożliwiającym sprawne i kompleksowe funkcjonowanie Systemu; b) dokonywania aktualizacji Systemu związanej ze zmianami w zakresie wprowadzania dodatkowych modyfikacji lub rozszerzenia funkcjonalności Systemu, w tym również modyfikacje dostosowujące do zmian w regulacjach prawnych obowiązujących Zamawiającego; c) dokonywania aktualizacji Systemu związanej ze zwiększeniem efektywności i wydajności działania Systemu; d) dokonywania aktualizacji Dokumentacji, tak aby uwzględniała ona zmiany wprowadzone w Systemie; e) wykonywania wszelkich innych zmian w Systemie zleconych przez Zamawiającego; f) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie zmian wprowadzonych w Systemie lub do przygotowania odpowiednich materiałów; g) warsztatów dla personelu Zamawiającego w zakresie wytwarzania funkcjonalności Systemu w technologiach używanych przez Zamawiającego. 3) W ramach realizacji usług Wsparcia Utrzymania i Rozwoju Wykonawca zobowiązany jest po każdej zmianie do aktualizacji odpowiedniej dokumentacji Systemu (dalej „Dokumentacja”). 4) W ramach wykonania Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia we współpracy z zamawiający Planu Realizacji Umowy według Załącznika nr 2 do niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72200000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1) zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium, na podstawie art. 45 ust. 21 uPzp; 2) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert; 3) zamawiający określa kwotę wadium dla zamówienia, w wysokości 11 000 zł: 4) wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240); 5) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: NBP O/O Zielona Góra nr 49 1010 1704 0021 0513 9120 0000, z adnotacją: wadium – nr sprawy 0801-ILZ.260.8.2018; 6) dla przekazania przelewu spoza Polski obowiązuje kod BIC Narodowy Bank Polski: NBPLPLPW, a IBAN tworzy się poprzez dodanie przed NRB kodu Polski "PL", 7) w wypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto zamawiającego; 8) w wypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający zamawiającemu zwrócenie go wykonawcy, bez naruszania oferty; 9) polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winny zawierać: a) stwierdzenie, że na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego, określające przyczynę żądania wypłaty wadium – następuje jego nieodwołalna i bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela, z wyjątkiem wymagań formalnych, b) wskazanie wszystkich przypadków, w których następuje zatrzymanie wadium; 10) wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 11) zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 uPzp; 12) zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 uPzp; 13) zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach