Przetargi.pl
Świadczenie usługi wsparcia technicznego w zakresie usuwania awarii i usterek, modyfikacji, aktualizacji systemu Digitalizacji 2D dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w celu zapewnienia ciągłości i prawidłowego działania systemu

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-011 Kraków, Rynek Główny 35
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 422 32 64 , fax. 012 422 32 64
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
    Rynek Główny 35 35
    31-011 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 422 32 64, fax. 012 422 32 64
    REGON: 00027778200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi wsparcia technicznego w zakresie usuwania awarii i usterek, modyfikacji, aktualizacji systemu Digitalizacji 2D dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w celu zapewnienia ciągłości i prawidłowego działania systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia dla istniejącego w Muzeum Historycznym Miasta Krakowa Systemu Digitalizacji 2D zwanym dalej /Systemem/. System Digitalizacji 2D przeznaczony jest do składowania, archiwizacji oraz publikacji w Internecie odwzorowań cyfrowych zbiorów muzealnych. Celem udzielenia zamówienia jest zapewnienie ciągłości prawidłowego działania Systemu Digitalizacji - stąd Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności wchodzących w zakres wsparcia technicznego w zakresie usuwania awarii i usterek, modyfikacji czy aktualizacji Systemu tak by zapewnić ciągłość i prawidłowe działanie Systemu. Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej (w tym struktura systemu, dane dotyczące zainstalowanego oprogramowania, zakres świadczenia wsparcia technicznego i obowiązki Wykonawcy, system zgłoszeń serwisowych) został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713562000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin naprawy usterki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach