Przetargi.pl
świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ASE Small Business Edition Support, Red Hat Enterprise Linux Server Standard, Basic Support Coverage VMware

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Grójecka 186 186
    02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
    REGON: 01544738200015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ASE Small Business Edition Support, Red Hat Enterprise Linux Server Standard, Basic Support Coverage VMware
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie wsparcia technicznego w terminie 24 miesiące od daty podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.01.2015 r. dla poniższych produktów, zakupionych przez Narodowy Fundusz Zdrowia w ramach projektu Wdrożenia Systemu Dodatkowej Weryfikacji Świadczeń Zdrowotnych: 1)ASE Small Busieness Edition Support-ID Produktu-16329,ilość-17; 2)Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (2 sockets) (1 physical or 2 virtual guests) - ID Produktu -10396293(contract number), ilość - 17; 3)Basic Support Coverage VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor (with 64 GB vRAM entitlement per processor) - ID Produktu-41668655, ilość - 17; 4)Basic Support Coverage VMware vCenter Server 5 Standard for vSphere 5 (per Instance)- ID Produktu - 41668655, ilość - 1. W ramach wykonywanej usługi maintenance Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania: ASE Small Busieness Edition Support: dostarczania nowych wersji oprogramowania; dostępu do nowych funkcjonalności oraz ulepszeń i poprawek; udzielania w ramach świadczenia wsparcia usług utrzymaniowych w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00; nielimitowanej liczby zgłoszeń. Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (2 sockets) (1 physical or 2 virtual guests): dostarczania nowych wersji oprogramowania; pomocy z zakresu bieżącej eksploatacji oprogramowania; konfiguracji oprogramowania; przyjmowania nielimitowanej liczby zgłoszeń; udzielania w ramach świadczenia wsparcia usług utrzymaniowych w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00; czasu reakcji na zgłoszenie: 1 godzina Poziom 1 URGENT Problem, który poważnie wpływa na korzystanie z oprogramowania w środowisku produkcyjnym (taki jak utrata danych produkcyjnych lub systemów, w których są używanie). Sytuacja wstrzymuje działania biznesowe a obejście tymczasowe nie istnieje. 4 godziny Poziom 2 HIGH Problem, w którym oprogramowanie działa, ale korzystanie w środowisku produkcyjnym jest znacznie utrudnione. Sytuacja powoduje duży wpływ na część operacji biznesowych, a obejście tymczasowe nie istnieje. 1 dzień roboczyPoziom 3 MEDIUM Problem, który polega na częściowej, niekrytycznej utracie możliwości korzystania z oprogramowania w środowisku produkcyjnym lub środowisku developerskim. Dla środowisk produkcyjnych jest wpływ na działanie, ale nadal funkcjonuje, w tym za pomocą obejścia tymczasowego. Dla środowisk developerskich, w których sytuacja jest przyczyną, że projekt nie może być kontynuowany lub musi być migrowany do innego środowiska. 2 dni robocze Poziom 4 LOW Pytanie o ogólne użytkowanie, raportowanie błędu dokumentacji lub zalecenia dla przyszłej poprawy produktów lub modyfikacji. Dla środowisk produkcyjnych bez wpływu lub wpływ jest niski na działanie, wydajność lub funkcjonalność systemu. Dla środowisk programistycznych, wpływ jest średni lub niski na działanie, ale nadal funkcjonuje, również za pomocą procedury obejścia. Basic Support Coverage VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor (with 64 GB vRAM entitlement per processor); Basic Support Coverage VMware vCenter Server 5 Standard for vSphere 5 (per Instance): dostarczania nowych wersji oprogramowania; pomocy z zakresu bieżącej eksploatacji oprogramowania; dostępu do nowych funkcjonalności oraz ulepszeń i poprawek; udzielania w ramach świadczenia wsparcia usług utrzymaniowych w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 19:00; przyjmowania nielimitowanej liczby zgłoszeń; czasu reakcji na zgłoszenie: 4 godziny Poziom 1 CRITICAL Serwer produkcyjny lub inny system krytyczny nie działają a obejście tymczasowe nie jest natychmiast dostępne. Wszystkie lub znaczna część krytycznych danych jest narażona na ryzyko utraty lub uszkodzenia. 8 godzin Poziom 2 MAJOR Główna funkcjonalność jest poważnie osłabiona. Operacje mogą być nadal wykonywane w ograniczonym zakresie, choć wydajność długoterminowa może być obniżona. Dotyczy instalacji bieżących i przyrostowych. Tymczasowe obejście problemu jest dostępne. 12 godzin Poziom 3 MINOR Częściowa, niekrytyczna utrata funkcjonalności oprogramowania. Pomimo ograniczonej funkcjonalności niektórych elementów możliwe jest dalsze korzystanie z oprogramowania. 12 godzin Poziom 4 COSMETIC Ogólne pytania dotyczące użytkowania. Kwestie ogólnego użytkowania, w tym błędy w dokumentacji. Zgłoszenie awarii może nastąpić jedną z niżej wymienionych form: telefonicznie na numer faksem na numer pocztą elektroniczną na adres
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach