Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. C. Skłodowskiej 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8462651 w. 120
  • Data zamieszczenia: 2014-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
    ul. M. C. Skłodowskiej 1a 1a
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 8462651 w. 120
    REGON: 00056329800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie z podziałem na części (Pakiety) . Rodzaj zamówienia : Usługa 1. Zakres świadczonych usług obejmować będzie utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, wymienionych w Załączniku nr 1- Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ w zakresie: pogwarancyjnych okresowych przeglądów i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz Ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 107 poz, 679 z późn.zm) jak również bieżących napraw i prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. 2.Wykonawca oświadcza, że : - dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi; - posiada odpowiednie instrukcje serwisowe wyrobu oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności serwisowych; - posiada odpowiednie kwalifikacje lub zatrudnia osoby z tymi kwalifikacjami oraz doświadczeniem zawodowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, 2)konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń, 3)przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, 4)prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, 5)prowadzenie kart naprawy urządzeń, 6)okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), 7)wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy. 4.SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - Konserwacji i przeglądom podlegają urządzenia i aparatura medyczna wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ. - Okresowe przeglądy techniczne będą wykonywane z częstotliwością określoną w Załączniku nr 1 - Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ i w terminach zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą wynikających z właściwości danego sprzętu aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą jak również wynikających z zaleceń producenta i w obecności pracownika Działu Techniczno-Gospodarczego. -Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego. - Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi, posiadającymi stosowne kwalifikacje lub autoryzacje, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami z zachowaniem przepisów BHP i P POŻ . - Czynności przeglądowo - konserwacyjne sprzętu i aparatury medycznej obejmują w szczególności: 1) sprawdzenie prawidłowości działania 2) wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, filtry powietrza, uszczelki, zawory, zużyte akumulatory - baterie, bezpieczniki, żarówki, promienniki, siłowniki, sprężyny, czujniki, grzałki, elektrody itp. Wynikających z normalnego użytkowania sprzętu; 3) określenie czy sprzęt może być dopuszczony do użytkowania; 4) wskazanie zakresu niezbędnych czynności w celu dopuszczenia sprzętu i aparatury medycznej do dalszej eksploatacji; 5)sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń (w tym mycie chemiczne wywoływarek RTG) 6) sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego; 7) ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 8) ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego; 9) w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT. - Każdą czynność przeglądowo- konserwacyjną oraz sprawdzenie sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzone w karcie pracy i wpisane przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia tj.wprowadzenie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie dopuszczeniu sprzętu medycznego do dalszego użytkowania. - W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. - Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia przeglądu technicznego lub naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej lub pisemnie drogą e-mail, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. - Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia wynosi 48 godzin (w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. - Usunięcie usterek zostanie dokonane w przypadku dostępności części zamiennych w terminie 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 10 dni roboczych od otrzymania akceptacji kosztu naprawy. - Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez ich producenta. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych. 5.Zamówienie obejmuje 82 Pakiety - części (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety lub na całość zamówienia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części zamówienia: PAKIET Nr 1 - Negatoskopy PAKIET Nr 2 - Sprzęt endoskopowo - laparoskopowy STORZ PAKIET Nr 3 - Ssaki PAKIET Nr 4 - Lancentron PAKIET Nr 5 - Pompy Infuzyjne firmy KWAPISZ PAKIET Nr 6 - Ssaki elektryczne PAKIET Nr 7 - Koncentratory tlenu PAKIET Nr 8 - Aparat do znieczulenia ogólnego PAKIET Nr 9 - Mamograf PAKIET Nr 10 - Aparat do znieczulenia ogólnego PAKIET Nr 11 - Mikroskopy PAKIET Nr 12 - Aparatura endoskopowa firmy PENTAX PAKIET Nr 13 - Lampy operacyjne i zabiegowe PAKIET Nr 14 - Aparatura laboratoryjna PAKIET Nr 15 - Aparatura laboratoryjna PAKIET Nr 16 - Wirówki laboratoryjne PAKIET Nr 17 - Mikroskopy laboratoryjne PAKIET Nr 18 - Cieplarki PAKIET Nr 19 - Aparatura do zabiegów chirurgicznych PAKIET Nr 20 - Pompy infuzyjne PAKIET Nr 21 - Urządzenia do sterylizacji PAKIET Nr 22 - Aparaty EKG PAKIET Nr 23 - Kardiomonitory PAKIET Nr 24 - Pulsoksymetry, kapnografy, kardiotokografy PAKIET Nr 25 - Wywoływarka automatyczna PAKIET Nr 26 - Stół operacyjny PAKIET Nr 27 - Lampy zabiegowe PAKIET Nr 28 - Inhalatory PAKIET Nr 29 - Stanowisko do pielęgnacji noworodka PAKIET Nr 30 - Aparatura do fizykoterapii PAKIET Nr 31 - Aparatura do fizykoterapii PAKIET Nr 32 - Kardiostymulator zewnętrzny PAKIET Nr 33 - Aparatura do fizykoterapii PAKIET Nr 34 - Aparatura do fizykoterapii PAKIET Nr 35 - Pompa infuzyjna strzykawkowa PAKIET Nr 36 - Defibrylatory PAKIET Nr 37 - Inkubatory PAKIET Nr 38 - Detektory tętna PAKIET Nr 39 - Lampa do terapii noworodków PAKIET Nr 40 - Urządzenie do badań wysiłkowych PAKIET Nr 41 - Aparatura do fizykoterapii PAKIET Nr 42 - Promiennik podczerwieni PAKIET Nr 43 - Myjnia Hydrim PAKIET Nr 44 - Aparat KTG PAKIET Nr 45 - Myjnie PAKIET Nr 46 - Kolposkop PAKIET Nr 47 - Lampa operacyjna PAKIET Nr 48 - Pulsoksymetry PAKIET Nr 49 - Aparat USG PAKIET Nr 50 - Aparat Rtg zębowy PAKIET Nr 51 - Aparat Rtg PAKIET Nr 52 - Ultrasonografy PAKIET Nr 53 - Ultrasonograf PAKIET Nr 54 - Pompy infuzyjne PAKIET Nr 55 - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych PAKIET Nr 56 - Stół operacyjny PAKIET Nr 57 - Urządzenie do badania wydolności płuc PAKIET Nr 58 - Reduktory tlenowe PAKIET Nr 59 - Lampy zabiegowe i inne PAKIET Nr 60 - System monitorowania glikemii Guardia PAKIET Nr 61 - Respirator PAKIET Nr 62 - Defibrylatory PAKIET Nr 63 - Aparatura laboratoryjna PAKIET Nr 64 - Komora dezynfekcyjna PAKIET Nr 65 - Ultrasonograf PAKIET Nr 66 - Aparat do znieczulenia ogólnego PAKIET Nr 67 - Respirator PAKIET Nr 68 - Spirometr PAKIET Nr 69 - Myjki ultradźwiękowe PAKIET Nr 70 - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych PAKIET Nr 71 - Holter PAKIET Nr 72 - Aparat do urodynamiki PAKIET Nr 73 - Spirometr diagnostyczny PAKIET Nr 74 - Inkubator otwarty dla noworodków PAKIET Nr 75 - Aparat CPAP PAKIET Nr 76 - Aparat USG PAKIET Nr 77 - Aparatura do Hydroterapii PAKIET Nr 78 - Aparatura do fizykoterapii PAKIET Nr 79 - Aparatura do fizykoterapii PAKIET Nr 80 - Aparat Rtg PAKIET Nr 81 - Automatyczny dwugłowy wstrzykiwacz kontrastu PAKIET Nr 82 - Sprzęt endoskopowy firmy OLYMPUS
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach