Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.

MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MZGM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Kościuszki 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62/ 50 66 230
  • Data zamieszczenia: 2023-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MZGM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Kościuszki 14
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62/ 50 66 230
    REGON: 250470657
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim (wykaz nieruchomości wraz z obmiarem stanowi załącznik nr 1 do umowy) w zakresie prac obejmującym m. in.:1. Codziennie w dni robocze usuwanie (zamiatanie, zbieranie) nieczystości z terenów nieruchomości tj.:- przejść,- bram, dróg wewnętrznych w osiedlu w szczególności przykrawężnikową część w celu zabezpieczenia drożności odpływu wód deszczowych,- piaskownic,- chodników,- opasek,- śmietników,- terenów trawiastych i krzewów2. Bieżące utrzymanie w czystości korytarzy piwnicznych, pralni, suszarni, wózkowni i strychów. Wraz ze sprzątaniem pomieszczeń po awariach kanalizacyjnych.3. Mycie okien na klatkach schodowych i pomieszczeniach wspólnego użytku raz w roku, w tym również okien nieotwieralnych od strony wewnętrznej. Wykonawca będzie każdorazowo uzgadniał z Zamawiającym terminy wykonywania usług. Wykonanie usługi zostanie zgłoszone Zamawiającemu w ciągu trzech dni od wykonania.4. Bieżące sprzątanie śmietników oraz informowanie o potrzebie dodatkowego opróżnienia pojemników na śmieci. 5. Utrzymanie we właściwym stanie oraz w czystości tablic ogłoszeniowych (gablot) na klatkach schodowych oraz na terenie obsługiwanej posesji.6. Usuwanie z budynku oraz pomieszczeń wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy umieszczonych bez zgody Zamawiającego.7. Sprawowanie opieki nad terenami zieleni polegającej na:- oczyszczaniu trawników z różnych zanieczyszczeń (papiery, odpady domowe, butelki itp.),- utrzymanie w należytym stanie porządku alejek (odchwaszczanie, usuwanie zanieczyszczeń),- odchwaszczanie kwietników, spulchnianie gleby na kwietnikach,- przekopywanie miejsc wydeptanych i obsiewanie trawą (materiał w uzgodnieniu z Zamawiającym).8. Konserwacja terenów zielonych:- obcinanie żywopłotów w miarę potrzeb nie mniej niż trzy razy w roku,- koszenie trawników co najmniej trzy razy na dwa miesiące, min. 8-10 cięć na sezon wraz z grabieniem i usuwaniem skoszonej trawy,- wywóz opadłych liści, urobku trawy i obciętych krzewów z terenów posesji,- prześwietlanie krzewów oraz wycinanie odrostów korzeniowych i napiennych drzew.9. W okresie zimy codzienne w dni robocze, soboty, niedziele oraz święta wykonywanie następujących czynności:- odśnieżanie i likwidacja oblodzeń chodników, dojść do śmietników i innych obiektów użyteczności publicznej wraz z odkuwaniem studzienek kanalizacyjnych w czasie odwilży. Rozpoczęcie czynności związanych z odśnieżaniem i likwidacją oblodzeń powinna nastąpić nie później w ciągu 2 godzin od momentu wystąpienia opadu atmosferycznego, zakończyć się w ciągu 3 godzin od jego ustąpienia. - zwalczanie gołoledzi, posypywanie chodników, przejść, dojazdów, ciągów pieszo-jezdnych piaskiem (w zależności od potrzeb) - środki przeciwpoślizgowe zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie.10. Bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o powstałych awariach w budynku. W okresie zimowym niezwłocznym zgłaszaniu występujących zagrożeń, m.in. występowania sopli, nawisów śnieżnych.11. Gaszenie zbędnie zapalonych, pozostawionych świateł na klatkach schodowych, w korytarzach piwnicznych oraz na wejściach do budynku.12. Wymiana lub uzupełnienie w oprawach oświetleniowych żarówek (żarówki dostarcza Zamawiający).13. Powiadamianie zarządcy nieruchomości o rażących przypadkach naruszania regulaminu porządku domowego.14. Oczyszczanie osadników pod wycieraczkami przed wejściami do klatek schodowych (pod warunkiem, że możliwe jest wyjęcie kratek znajdujących się na tych osadnikach), okienek piwnicznych oraz opróżnianie koszy osiedlowych.15. Doręczanie do lokatorów zawiadomień, rozliczeń i innej korespondencji od Zamawiającego. Przy wykonywaniu tych czynności obowiązuje Wykonawcę zasada zachowania tajemnicy Spółki i ochrona tajemnicy danych osobowych oraz informacji niejawnych. 16. Zgłaszanie samowolnych zajęć lokali oraz lokali nieużytkowanych. 17. Dokonywanie w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego odczytów stanu wodomierzy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 400.00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2023-05-17 do godz. 08:55, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2023-06-16.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. 28 1090 1160 0000 0001 4146 4489 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o., Kościuszki 14 , 63-400 Ostrów Wielkopolski;b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na sprzątaniu/utrzymaniu w czystości budynków o wartości 100.000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie wykazu wykonanych usług.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał lub dysponował nie mniej niż dwoma samochodami dostosowanymi do transportu odpadów zgodnie z wpisem w BDO.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: wykazu usług oraz oświadczenia wykonawcy.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Posiadanie przez Wykonawcę wpisu „rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zw. BDO”, jako transportujący odpady.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach