Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE

Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Lotnicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 2510140 , fax. 24 2510142
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o.
    ul. Lotnicza 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 2510140, fax. 24 2510142
    REGON: 610211348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.kutno.pl i dodatkowo na stronie www.umkutno.bip.e-zeto.eu (należy wybrać zakładki: ”Jednostki organizacyjne”, „Grupowa Oczyszczalnia Ścieków”, „Przetargi”).

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i sanitarnych Grupowej Oczyszczalni Ścieków. Usługa sprzątania polegać będzie na czynnościach wykonywanych zgodnie z ust 5 SIWZ oraz postanowieniami zamieszczonymi we wzorze umowy, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem własnego sprzętu, materiałów i środków czystości. Zamówienie będzie realizowane od dnia 02 maja 2018 r. do dnia 30 kwietnia 2020r. Przekazanie Wykonawcy obiektu do wykonywania przedmiotu zamówienia nastąpi w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy tj. 02 maja 2018 r.. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących budynkach oczyszczalni ścieków: a) budynek administracyjny o powierzchni ok. 600 m2; w tym: I piętro - 4 pomieszczenia biurowe, 2 WC, korytarz; parter -14 pomieszczeń (w tym pomieszczenia biurowe, szatnie i pomieszczenia laboratorium), 4 WC, łazienka, korytarz; b) budynek socjalny o powierzchni ok. 435 m2; w tym: pomieszczenia (stołówka, sterownia, 4 szatnie, 2 łazienki), 3 WC, korytarz, sala konferencyjno –dydaktyczna, pomieszczenia warsztatowe; c) budynek punktu zlewnego o powierzchni ok. 30 m2; w tym: 2 pomieszczenia biurowe, łazienka, korytarz. d) budynek gospodarki osadowej (dyżurka, WC, pomieszczenia sanitarne, korytarz) o powierzchni ok. 60 m2; e) budynek portierni –(korytarz, biuro, WC) o powierzchni ok. 16 m2. 4. Rodzaj i łączna ilość powierzchni do sprzątania w wyszczególnionych powyżej budynkach, przedstawia się następująco: - wykładzina dywanowa - ok. 91,00 m2 - wykładzina /tarket/ - ok. 230,00 m2 - płytki podłogowe /terakota/ - ok. 820,00 m2 - płytki ścienne /glazura/ - ok. 600,00 m2 - okna - ok. 200,00 m2 - fasady wewnętrzne - ok. 126,00 m2 - fasady zewnętrzne - ok. 65,00 m2 5. WYSZCZEGÓLNIENIE PRAC ORAZ CZĘSTOTLIWOŚĆ WYKONYWANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA: Codzienne prace porządkowe do wykonywania: - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków, - zamiatanie i zmywanie podłogi z tarketu, terakoty, - odkurzanie wykładzin dywanowych, - wycieranie mebli i sprzętu biurowego, - czyszczenie luster, - przecieranie parapetów - mycie umywalek i toalet, Prace do wykonania jeden raz w tygodniu: - gruntowne mycie drzwi, - przecieranie grzejników, - mycie glazury ściennej. Mycie okien: 1) Gruntowne mycie okien we wszystkich pomieszczeniach co najmniej dwa razy w ciągu w roku. 2) W pozostałych miesiącach mycie okien w zależności od potrzeb (utrzymanie okien w należytej czystości), również w przypadkach wskazanych przez Zamawiającego. Mycie fasad zewnętrznych, wewnętrznych i drzwi przeszklonych: - w zależności od potrzeb (utrzymanie w należytej czystości). Pranie wykładzin dywanowych w budynku administracyjnym w zależności od potrzeb. UWAGA: 1) Wykonywanie usługi w pomieszczeniach specjalistycznych (laboratoria), Wykonawca wykona cały zakres prac wyłączając urządzenia specjalistyczne. 2) Zakup i uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, zapachów do WC leży po stronie Zamawiającego. 3) Prace Wykonawca będzie wykonywać własnym sprzętem, przy użyciu własnych środków czystości (czyszczących, myjących, dezynfekcyjnych, konserwacyjnych). 6. Szczegółowe warunki wykonywania przedmiotu umowy: 1) usługa sprzątania będzie wykonywana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 13:00 do 19:00; 2) prace prowadzone w pomieszczeniach biurowych w budynku administracyjnym, będą wykonywane po godzinach urzędowania (po godz. 15:00). 3) na okres wykonywania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dwie (2) osoby do wykonywania codziennej usługi w godzinach od 13:00 do 19:00; 4) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy przedłoży Zamawiającemu listę osób, które będą realizować usługę oraz osobę odpowiedzialną za realizację usługi; 5) Osoby wykonujące przedmiot umowy będą miały obowiązek wpisywać się na listę obecności w budynku portierni (w momencie wejścia na teren oczyszczalni). 7. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenie socjalno-magazynowe do składowania sprzętu i środków czystości na czas realizacji przedmiotu umowy oraz umożliwi dostęp do energii elektrycznej i bieżącej wody. 8. Dla sporządzenia prawidłowej oferty Zamawiający proponuje przeprowadzenie wizji lokalnej przez potencjalnego Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; • w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BANK PKO S.A. Grupa PEKAO S.A. IO/Kutno 48 1240 3190 1111 0000 2978 5304 z dopiskiem na przelewie „Wadium do postępowania nr 2/ZP/2018 ” UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Oryginał wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć w pokoju nr 17 - (KASA) w budynku administracyjnym Zamawiającego. 3) W przypadku przesłania oferty pocztą, oryginał dokumentu wadium Wykonawca załączy do oferty. 4. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego skutecznego wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach