Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, ul. Szpitalna 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2632233 w. 420 , fax. 067 2635878
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
ul. Szpitalna 28 28
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 067 2632233 w. 420, fax. 067 2635878
REGON: 00030000900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zlotow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi w zakresie prania dezynfekcyjnego pościeli i bielizny szpitalnej 2ZP2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi w zakresie prania dezynfekcyjnego pościeli i bielizny szpitalnej Średnia ilość bielizny i pościeli szpitalnej do prania w miesiącu : 7.500 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jestwniesienie wadium : 20.000 zł ( dwadzieścia tysięcy zlotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej . 5) zaakceptują płatności przelewem - 3o dni 6) posiadają wdrożony system jakości ISO 9001, potwierdzający wysoką jakość wykonywanych usług. 7) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 1 do 9 oraz ust. 2 pkt 1 do 4. Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - dowód wniesienia wadium - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie o spełnianiu wszystkich wymagań zawartych w niniejszej specyfikacji i załącznikach - oświadczenie o powołaniu podwykonawców do realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Inne dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; - wymogiem jest świadczenie usług odbioru i prania bielizny dla min. 1 szpitala w okresie ostatnich 3 lat - potwierdzeniem wykonania usługi powinny być odpowiednie referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zlotow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa prania, dezynfekcji i transportu bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego im. A. Sokołowskiego w Złotowie. 13 ZP 2016
Dodano: 2016-03-08 - Usługa prania, dezynfekcji i transportu bielizny szpitalnej Szpitala Powiatowego im. A. Sokołowskiego w Złotowie 9 ZP 2016
Dodano: 2016-02-23 - Świadczenie usług pralniczych dla Hotelu i Restauracji Jarota w Jarocinie
Dodano: 2014-11-24 - Usługa prania bielizny pościelowej, zasłon, firan, ręczników, obrusów, ścierek, koców, pokrowców na materace
Dodano: 2014-01-13 - Świadczenie usług pralniczych dla Hotelu i Restauracji Jarota w Jarocinie
Dodano: 2013-12-18 - Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie 62-420 ul. Pułaskiego 1
Dodano: 2013-11-18 - Świadczenie usług pralniczych
Dodano: 2013-09-27 - Świadczenie usług pralniczych
Dodano: 2013-09-16 - Usługa prania bielizny szpitalnej 4 ZP 2013
Dodano: 2013-02-11 - Świadczenie usług pralniczych dla Hotelu i Restauracji Jarota w Jarocinie
Dodano: 2012-12-19