Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych w Centrum Projektów Polska Cyfrowa

CENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA ogłasza przetarg

  • Adres: 01-044 Warszawa, ul. Spokojna 13A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA
    ul. Spokojna 13A
    01-044 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015627782
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://cppc.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych w Centrum Projektów Polska Cyfrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych w CentrumProjektów Polska Cyfrowa.Opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ") znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79417000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VII,b) spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane poniżej.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonychw art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inspektora Ochrony Danych, o wartości conajmniej 60 000,00 zł brutto każda, (załącznik nr 9 do SWZ)Za jedną usługę rozumie się jedną umowę, realizowaną w sposób ciągły na rzecz jednego podmiotu lub kilka umów, którychwartość zostanie zsumowana, o ile będą one realizowane dla jednego podmiotu w sposób ciągły (bez przerw).Za pełnienie funkcji IOD rozumie się co najmniej realizację obowiązków i zadań nałożonych na IOD przepisami o ochroniedanych osobowych;b) skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę, którai. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;ii. nie była karana za przestępstwo umyślne;iii. posiada wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie;iv. wykaże, że ta osoba w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła przez łączny okres minimum24 miesięcy funkcję IOD, w tym przez co najmniej 3 miesiące w podmiotach będących zamawiającymi w rozumieniu art. 4ustawy Pzp.Uwaga:Szczegółowa forma złożenia dokumentów została wskazana w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od Wykonawcy, (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452)3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jegoczęści, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotówudostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których tezdolności są wymagane.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem odopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobydo oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środekdowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów.(załącznik 10 do SWZ)6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotamiudostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasobyprzy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - pkt. 7 - o treści zgodnej z 116 ust. 2 Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach