SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Mirowska 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3702781, 3702795
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
ul. Mirowska 15 15
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3702781, 3702795 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi w zakresie odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym z siedzibą w Częstochowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w oddziałach szpitalnych w poszczególnych obiektach SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie usytuowanych przy ul. Mirowskiej 15, Mickiewicza 12, Bony 1/3 do pomieszczenia kostnicy szpitalnej wskazanego przez Zamawiającego, oraz odbiór i transport zwłok celem wykonania sekcji. W ramach transportu Wykonawca będzie zobowiązany do przesłania pod wskazane miejsce pojazdu przystosowanego do transportu zwłok, wraz z obsługą, odbiór zwłok z oddziału, umieszczenie zwłok w samochodzie, a następnie po zakończeniu przewozu przeniesienie ich do wskazanego miejsca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, spełniający następujące warunki:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej realizacje zamówienia - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. Sposób oceny warunków: Dokumenty i oświadczenia będą badane pod względem formalno - prawnym, pod względem aktualności, a także czy informację w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: - wykaz środków transportu przystosowanych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia wraz z dowodami rejestracyjnymi w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia niezbędnych do wykonania zamówienia - w celu spełnienia warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zamówienia dysponował minimum jednym pojazdem przystosowanym do przewozu zwłok spełniającym warunki określone w par. 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich wyposażony w kapsułę do transportu zwłok,- wykaz osób którymi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę odpowiadającą wartości przedmiotu zamówienia. Oprócz w/w dokumentów do składanej oferty należy dołączyć : wypełniony i podpisany druk oferty, podpisane oświadczenie z art. 22 i 24 Pzp. - oświadczenie o podwykonawcach, zaakceptowany projekt umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa mieszania, pakowania i transportu przygotowanej mieszaniny zeolitowej oraz żwiru do instalacji badawczej przy osadniku wody słonej KWK PIAST Ziemowit w Lędzinach
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz dzieci do szkół i placówek wychowawczych
Dodano: 2016-07-15 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-12 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE W OKRESIE OD 01.06.2016 R. DO 31.05.2017 R.
Dodano: 2016-04-15
Numer postępowania ZP/08/MGW/2016
Kompleksowa obsługa podwieszanej kolejki spalinowej w upadowej transportowej przy szybie Carnall
Dodano: 2016-03-22- Wykonywanie usług w zakresie transportu posiłków wraz z obsługą wydawalni posiłków dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2016-02-10 - Transport posiłków i produktów żywnościowych z kuchni Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118 na oddziały szpitalne przy ul. PCK 7.
Dodano: 2016-02-04 - Wykonywanie usług w zakresie transportu posiłków wraz z obsługą wydawalni posiłków dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2016-02-02
Numer postępowania: ZP/02/MGW/2016
Kompleksowa obsługa podwieszanej kolejki spalinowej w upadowej transportowej przy szybie Carnall
Dodano: 2016-02-01- Usługa przeprowadzki Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej do nowej siedziby na terenie Rudy Śląskiej.
Dodano: 2016-01-26