Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym z siedzibą w Częstochowie.

SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Mirowska 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3702781, 3702795
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
    ul. Mirowska 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3702781, 3702795
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym z siedzibą w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w oddziałach szpitalnych w poszczególnych obiektach SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie usytuowanych przy ul. Mirowskiej 15, Mickiewicza 12, Bony 1/3 do pomieszczenia kostnicy szpitalnej wskazanego przez Zamawiającego, oraz odbiór i transport zwłok celem wykonania sekcji. W ramach transportu Wykonawca będzie zobowiązany do przesłania pod wskazane miejsce pojazdu przystosowanego do transportu zwłok, wraz z obsługą, odbiór zwłok z oddziału, umieszczenie zwłok w samochodzie, a następnie po zakończeniu przewozu przeniesienie ich do wskazanego miejsca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, spełniający następujące warunki:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej realizacje zamówienia - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. Sposób oceny warunków: Dokumenty i oświadczenia będą badane pod względem formalno - prawnym, pod względem aktualności, a także czy informację w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: - wykaz środków transportu przystosowanych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia wraz z dowodami rejestracyjnymi w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia niezbędnych do wykonania zamówienia - w celu spełnienia warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zamówienia dysponował minimum jednym pojazdem przystosowanym do przewozu zwłok spełniającym warunki określone w par. 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich wyposażony w kapsułę do transportu zwłok,- wykaz osób którymi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę odpowiadającą wartości przedmiotu zamówienia. Oprócz w/w dokumentów do składanej oferty należy dołączyć : wypełniony i podpisany druk oferty, podpisane oświadczenie z art. 22 i 24 Pzp. - oświadczenie o podwykonawcach, zaakceptowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach