Przetargi.pl
„Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Raciąż w okresie styczeń 2020 r.- grudzień 2020 r.”

Gmina Raciąż ogłasza przetarg

  • Adres: 09-140 Raciąż, ul. Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 679 12 80 , fax. 23 679 12 75
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raciąż
    ul. Kilińskiego 2
    09-140 Raciąż, woj. mazowieckie
    tel. 23 679 12 80, fax. 23 679 12 75
    REGON: 13001374300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaraciaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Raciąż w okresie styczeń 2020 r.- grudzień 2020 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Raciąż z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne; b) Segregowane odpady komunalne; 2) Odbieranie odpadów komunalnych z jednego stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koziebrodach (odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie); 3) Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc przeznaczonych do użytku publicznego, znajdujących się na terenie gminy Raciąż tj.:  przystanków autobusowych,  placów zabaw i otwartych stref aktywności. - w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, ze zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 3/19 z dnia 22 stycznia 2019 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 (PGO WM 2024), Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Raciąż, oraz innymi przepisami prawa ustawowego i prawa miejscowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy – zał. nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 t.j.) prowadzonego przez Wójta Gminy Raciąż w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; b) Aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) lub aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 232 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) lub promesę zawarcia umowy potwierdzającą zobowiązanie przyjmowania odpadów komunalnych od Wykonawcy przez przedsiębiorcę posiadającego ww. zezwolenie, wraz z tym zezwoleniem. Miejsca przetwarzania lub unieszkodliwiania odpadów, określone w zezwoleniach, o których mowa powyżej powinny spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach; c) Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.); d) Aktualne pozwolenie na wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem ich odzysku dla instalacji sortowni odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, które powstają w związku z eksploatacją instalacji w związku z art. 231 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) lub pozwolenie na wytwarzanie odpadów, o którym mowa w aktualnie obowiązujących przepisach lub promesę zawarcia umowy pomiędzy Wykonawcą a podmiotem posiadającym ww. pozwolenie (na podstawie, której Wykonawca będzie przekazywał do odzysku lub unieszkodliwiania odpady) wraz z tym pozwoleniem wystawionym na ww. podmiot. Zezwolenie musi obejmować co najmniej odzysk odpadów, dla których wymagane jest uzyskanie poziomów odzysku określonych w art. 3b ustawy z dnia 13 wrześnie 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2010 t.j.). Pozwolenie z uwzględnieniem zezwolenia na odzysk musi również obejmować wytwarzanie odpadów, które powstaną w wyniku prowadzenia odzysku np.: frakcja posortownicza.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (formularz nr 2) 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (formularz nr 8) - jeśli dotyczy; 3) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – jeśli dotyczy (w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie - konsorcjum/ spółka cywilna); 4) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie / osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 5) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego – jeśli dotyczy – w sytuacji gdy wykonawca zaznaczy powyższe w ofercie. 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7) Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych - formularz nr 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach