Przetargi.pl
świadczenie usługi w zakresie ochrony siedziby Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynku lewej oficyny posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 i pełnienia obowiązków portiera w Samorządowym Kolegium Odwoławczym przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86.

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 630 08 06 , fax. 42 630 08 08
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście
    ul. Piotrkowska 86 86
    90-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 630 08 06, fax. 42 630 08 08
    REGON: 10161174800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi w zakresie ochrony siedziby Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynku lewej oficyny posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 i pełnienia obowiązków portiera w Samorządowym Kolegium Odwoławczym przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia budynków nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 86 i usługi portierskie . 1.Ochronie podlegają pomieszczenia biurowe i magazynowe stanowiące siedzibę Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście i Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego oraz lokali użytkowych w budynkach prawej i lewych oficyn posesji przy ul. Piotrkowskiej 86 - plan sytuacyjny w załączeniu. 2.I - sza część budynku prawej oficyny: -piwnica - kotłownia -parter , I i II piętro - pomieszczenia biurowe Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście II - część budynku prawej oficyny - budynek parterowy -pomieszczenia biurowe Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście pomieszczenia magazynowe - ( wrota garażowe ) III - część budynku lewej oficyny - trzykondygnacyjny -pomieszczenia biurowe - SKO przy Sejmiku Samorządowym woj. Łódzkiego IV - część budynek lewej oficyny parterowy - pomieszczenia lokali użytkowych 3.Dostęp do podwórza - zabezpieczenie stanowią dwie zamykane bramy. Ochrona obiektu - całodobowo w dni robocze, świąteczne i wolne od pracy Usługi portierskie - we wszystkie dni tygodnia ( robocze ) w godz. 800 - 1600 Przewidywana możliwość pracy po godzinach urzędowania pracowników i osób sprzątających. 1. Pracownicy ochrony (dozoru) wyposażeni zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa stanowią element bezpośredniego i fizycznego zabezpieczenia obiektu przed jego zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą znajdującego się w nim mienia Zleceniodawcy. 2. Nadzór merytoryczny nad całością pracowników, realizacją zadań ochronnych oraz właściwym wywiązywaniem się z obowiązków służbowych z ramienia Zleceniobiorcy sprawuje .......................... uprawniony do przyjmowania uwag, wniosków, korygowania i uaktualniania zadań oraz wprowadzania zmian. 3. Do ogólnych obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności: a/ W związku z podjęciem pracy /wykonywaniem zlecenia w zakresie zadań ochrony fizycznej tj. wykonywanie powierzonych zadań obowiązków i czynności zgodnie z przepisami prawa oraz ustaleniami wewnętrznymi kierownictwa zakładu. b/ Reagowanie i podejmowanie natychmiastowych działań ochronnych wynikających z ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisów wykonawczych. c/ Wykorzystywanie czasu pracy wyłącznie na wykonywanie zadań wynikających ze stosunku pracy bądź zlecenia. d/ Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych. e/ Rzetelne i na bieżąco dokumentowanie podejmowanych i wykonywanych czynności ochronnych w Książce przebiegu służby i innej dokumentacji. f/ Przestrzeganie ustalonego czasu pracy, porządku i estetyki na stanowisku. g/ Kulturalne zachowanie wobec przełożonych, współpracowników oraz osób postronnych, a także dbałość o prawidłowe relacje międzyludzkie w zespole pracowniczym. h/ Dbałość o właściwy wygląd zewnętrzny wyrażająca się noszeniem prawidłowego, kompletnego i czystego umundurowania oraz regulaminowych oznaczeń i identyfikatora. i/ Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz wydanych na ich podstawie zarządzeń regulaminów. j/ Troska o właściwą atmosferę w miejscu pracy, sprzyjającej realizacji postawionych zadań. k/ Pełnienie służby, w sposób zapewniający dbałość o wszechstronne, całkowite zgodne z postanowieniami Umowy zabezpieczenie techniczne i fizyczne obiektu. l/ Dopilnowanie opuszczenia wszystkich pomieszczeń obiektu przez pracowników Zleceniodawcy i pozostałych użytkowników po zakończonej pracy oraz sprawdzenie - zabezpieczenia wszystkich drzwi i bram. ł/ Wydawanie kluczy wyłącznie upoważnionym pracownikom Zleceniodawcy za pokwitowaniem a po zakończonej pracy przyjmowanie od nich kluczy. m/ Podjęcie wszelkich możliwych działań uniemożliwiających nielegalne przedostanie się osób postronnych na chroniony obiekt po godzinach pracy oraz zabezpieczenie znajdującego się na jego terenie mienia Zleceniodawcy i wszystkich pozostałych użytkowników przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. n/ Stosowanie wszelkich dozwolonych prawem działań oraz środków w celu udaremnienia nie tylko naruszenia lecz przede wszystkim zaboru powierzonego ochronie mienia. o/ Wydawanie wszystkim osobom poleceń zakazujących czynności, które mogą spowodować zagrożenie pożarowe lub mogących zakłócić tok ochrony. p/ Dopilnowanie stałego i należytego porządku na terenie chronionego obiektu. r/ Staranne przestrzeganie wytycznych Zleceniodawcy dotyczących wjazdu parkowania samochodów na terenie chronionego obiektu. s/ Wykonywanie wszystkich czynności określonych doraźnie przez Zleceniodawcę lub upoważnionego przedstawiciela. t/ Utrzymywanie miejsca pełnienia służby w należytym porządku, przekazanie sprawnego sprzętu i wyposażenia zmiennikowi. u/ Podczas przekazania dyżuru pracownik ochrony (dozoru) obowiązkowo dokonuje przeglądu ochranianego obiektu, ze zwróceniem szczególnej uwagi na: - stan zabezpieczenia drzwi, - stan zabezpieczenia okien, - stan zabezpieczenia bram wjazdowych. w/ Niezwłoczne przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu informacji o pojawiających się zagrożeniach w czasie pełnionego dyżuru. x/utrzymywanie łączności za pomocą środków łączności bezprzewodowej z siedzibą firmy i załogą patrolowo - interwencyjną y/ Interweniowanie do organów ścigania w przypadku zakłócenia ustalonego porządku w chronionym obiekcie i jego rejonie. z/ W przypadku stwierdzenia włamania (kradzieży) natychmiastowe powiadomienie swoich przełożonych (a na ich polecenie powiadomienie policji) oraz zabezpieczenie śladów włamania. ź/ Współdziałanie z policją i strażą miejską oraz strażą pożarną podczas prowadzenia na terenie obiektu akcji interwencyjnej, gaśniczej itp. ż/ W przypadku anonimowego telefonu o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego natychmiastowe powiadomienie kierownika obiektu i przekazanie treści rozmowy o podłożeniu ładunku. 4. Podczas ochrony obiektu pracownikom ochrony (dozoru) zabrania się: - pełnienia służby po spożyciu alkoholu; - spożywania alkoholu lub środków odurzających podczas służby; - niekulturalnego zachowania się w stosunku do klientów i personelu Zleceniodawcy; - wykonywania czynności nie związanych z ochroną obiektu i utrzymaniem należytego porządku na jego terenie lub należących do obowiązków personelu Zleceniodawcy i nie przewidzianych w Umowie i niniejszym załączniku ., - opuszczanie obiektu bez zgody Zleceniodawcy lub przekazania zadań dla zmiennika poza ustalonymi godzinami zdawania i przejmowania służby bez wiedzyZleceniobiorcy, - spania podczas pełnienia służby; - palenia tytoniu w pomieszczeniu pełnienia służby (dyżurki ) . - wykonywanie innych niż w załączniku czynności bez uprzednio uzyskanej zgody Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy - odbywania prywatnych spotkań ze znajomymi i krewnymi na terenie chronionego obiektu; - używania telefonów do rozmów prywatnych; - spożywania posiłków w terminach i miejscach nie przewidzianych przez Zleceniodawcę, - oglądania TV,itp. w czasie wykonywania zadań ochronnych, - niszczenia wyposażenia miejsca pełnienia służby stanowiącego własność Zleceniodawcy i przekazanego do dyspozycji Zleceniobiorcy na czas trwania umowy. 5. Podporządkowanie Zleceniodawcy. a/ Zleceniodawca lub jego pełnomocnik mają prawo wydawania poleceń i zwracania uwagi Pracownikom ochrony (dozoru) w sprawach dotyczących: - wyglądu zewnętrznego oraz stosowanego zachowania się w stosunku do personelu lub klientów; . - punktualności oraz zgodnego z regulaminem toku pełnienia służby; - wyposażenia służbowego; - sposobu postępowania i przeciwdziałania w sytuacjach szczególnych, b/ Pracownicy ochrony (dozoru) mają obowiązek wykonania poleceń wydanych przez w/w Osoby. c/ Zleceniodawca odstępuje od w/w obowiązku jedynie w przypadku, gdyby ich wykonanie stworzyło ryzyko zagrożenia dla ludzi i mienia. 6. Ubiór pracownika ochrony: Pracownik ochrony powinien być ubrany schludnie i czysto w sorty mundurowe oznakowane logiem firmy. Identyfikator firmy musi być umieszczony w miejscu widocznym przez cały okres pełnienia dyżuru. Obuwie winno być wygodne niedopuszczalne jest pełnienie służby w sandałach, klapkach itp. 7.Inne ustalenia a/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę przebiegu służby w której należy dokonywać wszelkich wpisów dotyczących: - wszystkich zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu z podaniem godzin i okoliczności towarzyszących; - podjętych czynności wykonanych w celu wyeliminowania zagrożenia, - sposobu alarmowania o stanie zagrożenia i powiadamianie przedstawicieli Zleceniodawcy oraz właściwych służb publicznych. b/ Książka przebiegu służby jest przechowywana na terenie ochranianego obiektu. Zleceniodawca lub jego pełnomocnik mają prawo i obowiązek wpisywania w Książce przebiegu służby swoich poleceń lub uwag dotyczących toku pełnienia służby, mają prawo do codziennego kontrolowania wszystkich wykonanych zapisów na służbie strażnika ochrony. UWAGA:O wszystkich szczególnych przypadkach i podjętych działaniach w czasie wykonywania zadań ochronnych należy bezwzględnie poinformować Zleceniodawcę i Zleceniobiorcę W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu osób lub mienia, pracownik ochrony ma prawo wydawać polecenia wszelkim osobom obecnym na terenie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z zapisem art. 45 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 500 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ,przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz.275, ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Getin Bank SA nr rachunku 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005, z dopiskiem na przelewie: Ochrona - ZP/55/PN/U/2014 . 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, gdy Wykonawca którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w ust. 6. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach