Przetargi.pl
„Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia w obiekcie PGKiM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością”

PGKIM - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady 21 lokal A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGKIM - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Pierwszej Brygady 21 lokal A
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    REGON: 210019126
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimdrezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia w obiekcie PGKiM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego, polegających na bezpośredniej ochronie mienia w obiekcie PGKiM Spółka z o.o. w Drezdenku, 66-530 Drezdenko, ulica Pierwszej Brygady 21a.2. Szczegółowy zakres usług będących przedmiotem zamówienia:2.1. Wykonanie fizycznej ochrony obiektu zlokalizowanego w Drezdenku przy ulicy Pierwszej Brygady 21a przez 4 (czterech) pracowników ochrony. W dni robocze od godziny 15:00 do godz. 7:00. W soboty, niedziele, dni świąteczne, ustawowo dni wolne od pracy od godziny 7:00 do godz. 7:00, - potwierdzone wpisem do książki przebiegu służby,2.2. Sprawowanie nadzoru nad sprzątaniem pomieszczeń,2.3. Sprawdzanie zamknięć okien oraz pomieszczeń przed zamknięciem obiektu oraz uzbrajanie i rozbrajanie elektronicznego systemu sygnalizacji włamania,2.4. Bieżący nadzór nad urządzeniami zabezpieczającymi, elektrycznymi, sanitarnymi i innymi,2.5. Zgłaszanie ich niesprawności i awarii,2.6. Wykonanie fizycznej zewnętrznej ochrony obiektu poprzez udokumentowany system kontroli, co najmniej jeden raz na godzinę,2.7. Prowadzenie księgi ewidencji osób przebywających w obiekcie po godzinach pracy. Prowadzenie księgi ewidencji pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających po godzinach pracy. Pracownicy ochrony muszą być umundurowani i stosownie oznaczeni.2.8. Odbieranie zgłoszeń telefonicznych w trakcie trwania umowy zgodnie z pkt 2.1 powyżej i przekazywanie informacji zgodnie z charakterem zgłoszenia do wyznaczonych pracowników Zamawiającego, 2.9. Utrzymanie czystości ciągów pieszych w sezonie zimowym, w tym odśnieżanie i posypywanie piaskiem, solą według potrzeb wejść do budynków. Budynek A – 2 szt., budynek B – 2 szt. Zarówno sprzęt do odśnieżania jak i piasek i sól będą dostarczone przez Zamawiającego, 2.10. Podlewanie w sezonie wiosenno-letnim, ustalonym przez Zamawiającego w zależności od warunków pogodowych, kwiatów i roślin wyznaczonych przez Zamawiającego.3. Szacowana ilość roboczogodzin w trakcie wykonania przedmiotu Umowy wynosi: 6 752.4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony świadczący usługę w okresie realizacji umowy byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy pełna informacja dotycząca zatrudnienia na umowę o pracę zawarta jest w załączniku nr 1 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79700000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4. zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia, o wartości: nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.Wykazane przez wykonawcę usługa może być świadczeniem okresowym lub ciągłym, która spełnia powyższy warunek, a usługa wykonywana jest nadal. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełnić wymogi określone przez zamawiającego w warunku w pkt 4. lit a).- Zamawiający określa, że wykonanie ww. usług powinien wykazać samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza, by wykonawcy sumowali doświadczenie w celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.- Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza, by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienie w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np.: umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.- zamawiający uzna za spełniony warunek również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez wykonawcę obejmuje szerszy zakres usług od wymaganych od zamawiającego.- Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości usług wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach