Przetargi.pl
„Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2024r.-31.01.2025r.”

Miejski Dom Kultury w Zduńskiej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, plac Wolności 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 823 25 92
  • Data zamieszczenia: 2023-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury w Zduńskiej Woli
    plac Wolności 26
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 823 25 92
    REGON: 000789275
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk-zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2024r.-31.01.2025r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na ochronie budynków Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli:1) Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem - Zduńskowolskie Centrum Integracji RATUSZ, plac Wolności 26, w obr. 6 m. Zduńska Wola, oznaczona jako działka ewidencyjna nr 325, o powierzchni 12.169 m², będąca własnością Miasta Zduńska Wola, dla której w Sądzie Rejonowym w Zduńskiej Woli prowadzona jest księga wieczysta pod numerem SR1Z00030191/3 ("Obiekt"), ze szczególnym uwzględnieniem budynku Zduńskowolskiego Centrum Integracji RATUSZ oraz jego wyposażenia, a także osób przebywających we wskazanej nieruchomości, a także świadczenia usług dodatkowych.2) Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem - Filii Miejskiego Domu Kultury, położonej przy ulicy 1-go Maja 5-7 w Zduńskiej Woli, oznaczonej jako działka nr 259/1, obręb geodezyjny 26, o powierzchni 5070 m ² stanowiącej mienie komunalne, będące własnością Miasta Zduńska Wola, dla której w Sądzie Rejonowym w Zduńskiej Woli prowadzona jest księga wieczysta pod numerem SR1Z/00019466/9.Ciąg dalszy z sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:i) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z niniejszym ustępem w terminie 14 dni od daty zawarcia z Zamawiającym aneksu, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł on umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy, jeżeli spełnione są warunki określone w art. 439 ust. 5 ustawy PZP,j) Wykonawca w sytuacji, o której mowa w lit. i), zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego w terminie 5 dni o dokonanej zmianie wynagrodzenia Podwykonawcy lub powodach braku dokonania takiej zmiany.2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych,4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.6. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:1) zmianie siedziby lub nazwy firmy;2) zmianie osób reprezentujących;3) ogłoszeniu upadłości;4) ogłoszeniu likwidacji;5) zawieszeniu działalności;6) wszczęciu postępowania na podstawie ustawy prawo restrukturyzacyjne, w którym uczestniczy Wykonawca.Ciąg dalszy z sekcji III.3.6) SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE22. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważnebędzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.23. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79700000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 97 ust. 7 Pzp.3. Uwaga! Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 4) Pzp., musi być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą.Oryginał wadium, sporządzony w postaci elektronicznej, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.4. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miejski Dom Kultury ul. Łaska 12, 98-220 Zduńska Wola.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego:Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej WoliNr konta 33 9279 0007 0071 1384 2000 00106. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 Pzp.7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SWZ.8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 Pzp.9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek ten zostanie uznany za spełniony o ile wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na podjęcie działalności w zakresie ochrony osób i mienia określającej zakres i formy prowadzenia tych usług przez Wykonawcę, udzielonej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia(Dz. U. z 2021 r., poz. 1095).2. Zdolności technicznej i zawodowej:Warunek ten zostanie uznany za spełniony o ile wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje co najmniej jedną usługę bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia na obiekcie użyteczności publicznej przy kontakcie z klientem zewnętrznym, trwającą nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy (każda) o wartości minimum 150 000,00 zł brutto (jeśli usługa jest wykonywana wartość minimum 150 000,00 zł brutto dotyczy części usługi wykonanej przed upływem terminu składania ofert.Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty , szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Za budynek użyteczności publiczny uznaje się również budynek biurowy lub socjalny.Zamawiający informuje, że w przypadku wykazania zamówień w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia opublikowania ogłoszenia przedmiotowego przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.3. Zamawiający zastrzega – na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 1 - że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w kategorii osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 100 ze zm.), pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii osób niepełnosprawnych jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy lub w jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Wykonawca w celu potwierdzenia statusu Wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub wykonawcy, którego głównym celem lub głównym celem działalności jego wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społecznai zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, a także w celu potwierdzenia procentowego wskaźnika zatrudnienia osób należących do kategorii określonej w art. 94 ust. 1 pkt 1 Pzp jest zobowiązany złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale XII pkt 16 ppkt 10) SWZ.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamawiania, każdy z tych wykonawców musi spełniać warunek, o którym mowa w pkt 3 oraz w art. 94 ust. 1 pkt 1 Pzp.Do warunków określonych w art. 94 Pzp nie znajdują zastosowania reguły dotyczące polegania na zasobach podmiotów trzecich oraz zasady łączenia potencjałów przez konsorcja. Tym samym wykonawcy ubiegający się o zamówienie zastrzeżone powinni samodzielnie spełniać warunki określone w art. 94 Pzp, tj. posiadać status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub być innym wykonawcą, którego głównym celem działalności jest integracja społeczna i zawodowa osób marginalizowanych wskazanych przez zamawiającego, oraz zatrudniać te osoby na poziomie nie niższym niż 30% ogółu zatrudnionych. Nie mogą w tym zakresie polegać na zasobach podmiotów trzecich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną