Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8346184 , fax. 61 8346147
- Data zamieszczenia: 2016-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul. Matejki 59
60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8346184, fax. 61 8346147
REGON: 30097351000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi w zakresie obsługi stanowisk kontroli biletów na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi w zakresie obsługi stanowisk kontroli biletów na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie obsługi 35 stanowisk kontroli biletów w pełnym wymiarze czasu pracy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79313000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 22.500,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia dwa tysiące pięćset)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną