Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg
- Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała 43
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
- Data zamieszczenia: 2014-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
ul. św. Michała 43 43
61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
REGON: 30215640600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek Gmin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi w ramach wdrożenia Modułu Kontrolującego Systemy Identyfikacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Modułu Kontrolującego Systemy Identyfikacji (MKSI) wraz z dostarczeniem dokumentacji tego systemu w siedzibie Zamawiającego na okres 5 miesięcy od daty podpisania umowy, zwanego dalej Systemem. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona naniesienia na mapę do Systemu miejsc gromadzenia odpadów (MGO), służących do określenia geograficznego położenia pojemników zgodnie z danymi o nieruchomościach na których są generowane odpady, dostarczonymi na podstawie bazy nieruchomości aplikacji śmieciowej MGAv3 spółki MGA Sp. Z o. o. z siedzibą w Toruniu, użytkowanej przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni integrację zaoferowanego Systemu z aplikacją śmieciową użytkowaną przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni stały serwis Systemu w ramach opieki technicznej przez okres trwania umowy poprzez sieć internetową lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego za pomocą pracowników. Wykonawca zapewni szkolenia z zakresu obsługi Systemu dla pracowników Zamawiającego w ilości do 10 osób w siedzibie Zamawiającego na sprzęcie zapewnionym przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga czasu szkolenia nie mniej niż 40 godzin podzielonych na bloki 4 lub 6 godzinne. Wykonawca zapewni asystę techniczną i merytoryczną z zakresu obsługi Systemu w postaci pracownika, który będzie dostępny w godzinach pracy Zamawiającego w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis wymagań funkcjonalnych MKSI znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ będący podstawą do sporządzenia oferty i obliczenia ceny oferty przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goap.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz relacyjnej bazy danych, wraz z serwerem
Dodano: 2012-03-28 - Wykonanie usługi instalacji i konfiguracji platformy wirtualizacji na posiadanych dwóch serwerach wraz z konfiguracją w Powiatowym Urzędzie Pracy w Turku, przy ul. Komunalnej 6
Dodano: 2011-07-07 - dostawa i wdrożenie oprogramowania ewidencji dróg i mostów wraz z wykonaniem inwentaryzacji i map modelu sieci drogowej gminy Oborniki
Dodano: 2010-07-06 - Opieka serwisowa systemu Simple
Dodano: 2009-06-05