Przetargi.pl
„Świadczenie usługi, w podziale na zadania, w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62 – 834 Ceków – Zadanie nr 1 oraz na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych, znajdującej się przy ul. Dzigorzewskiej 4, 98 – 200 Sieradz – Zadanie nr 2”

Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, pl. Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 635 650 , fax. 627 635 651
  • Data zamieszczenia: 2020-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
    pl. Św. Józefa 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 627 635 650, fax. 627 635 651
    REGON: 25081047800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi, w podziale na zadania, w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62 – 834 Ceków – Zadanie nr 1 oraz na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych, znajdującej się przy ul. Dzigorzewskiej 4, 98 – 200 Sieradz – Zadanie nr 2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62 – 834 Ceków” - Zadanie nr 1, 2) Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych, znajdującej się przy ul. Dzigorzewskiej 4, 98 – 200 Sieradz” - Zadanie nr 2. Szacunkowa liczba roboczogodzin w całym okresie świadczenia usługi wynosi: 1) 14 600 roboczogodzin w ramach Zadania nr 1, 2) 5 600 roboczogodzin w ramach Zadania nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w II części SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada i przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 ze zm.) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla tego z Wykonawców, który będzie wykonywał koncesjonowaną część zamówienia);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podstawowym elementem Oferty jest złożony pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzony własnoręcznym podpisem wypełniony „Formularz oferty”- zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik nr 1 do IDW-I części SIWZ wraz z wykazem cen – zał. 1.1. 2. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza - należy dołączyć do oferty; 3) przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. III.7)2.2) (jeśli dotyczy) – w formie tam wskazanej, 4) zaświadczenie niezależnego podmiotu potwierdzające 5) potwierdzającego wdrożenie i stosowanie, u Wykonawcy realizującego czynności z zakresu usługi ochrony osób i mienia, systemu zarządzania jakością spełniającego wymagania normy PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważnego systemu zarządzania jakością – jeżeli Wykonawca posiada przedmiotowe zaświadczenie - w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach