Przetargi.pl
Świadczenie usługi utrzymania właściwego stanu sanitarno- higienicznego w Instytucie Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego (Instytut i Klinika)

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. Kościelna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 660 885 , fax. 322 661 124
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
    ul. Kościelna 13
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 660 885, fax. 322 661 124
    REGON: 28854400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi utrzymania właściwego stanu sanitarno- higienicznego w Instytucie Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego (Instytut i Klinika)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    lp I. usługi podstawowe-budynek Instytutu rodzaj pomieszczeń częstotliwość cena jednostkowa netto wartość netto VAT wartość brutto 1 pomieszczenia biurowe 1800 m²; ( w zakresie usługi dwukrotne 1 raz w tygodniu 2 klatki schodowe i korytarze 679,10 m² 1 raz w tygodniu 3 sanitariaty 61 m² 5 razy w tygodniu 4 opróżnianie koszy na śmieci 100 szt. 2 x w tygodniu razem I: lp II.usługi dodatkowe -rodzaj usługi 1 mycie okien 609,67 m2/ 372 sztuki 1 raz w roku 2 mycie drzwi 162 m2 /90 sztuk 1 raz w roku 3 mycie drzwi sanitariaty 32 m²/40 szt. 1 raz w miesiącu 4 doczyszczanie podłóg 760 m² 1 x rok 5 polimeryzacja podłóg 760 m² 1x rok razem II: lp III. usługi podstawowe-budynek Kliniki i poradnie częstotliwość cena jednostkowa netto wartość netto VAT wartość brutto 1 Sprzątanie pomieszczeń kliniki 25m² (zgodnie z Planem Higieny) 3xdz 2 Sprzątanie pomieszczeń kliniki 894,1m² (zgodnie z Planem Higieny) 2xdz 3 Sprzątanie pomieszczeń kliniki 1305 m² (zgodnie z Planem Higieny) 1xdz 4 Sprzątanie pomieszczeń kliniki 621,6² (zgodnie z Planem Higieny) 3x w tygodniu 5 Sprzątanie pomieszczeń kliniki 54,1m² (zgodnie z Planem Higieny) 1x w tygodniu 6 Sprzątanie pomieszczeń kliniki 26,4m² (zgodnie z Planem Higieny) 1x w miesiącu 7 mycie okien 400m2/ 182 sztuki (zgodnie z Planem Higieny) 2-3 razy w roku 8 mycie drzwi 267m2 /140 sztuk (zgodnie z Planem Higieny) 2-4 razy w miesiącu 9 doczyszczanie podłóg 1468 m² 2 x w roku 10 polimeryzacja podłóg 1468 m² 2 x w roku razem III: razem I + II + III
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach