Przetargi.pl
Świadczenie usługi utrzymania w czystości trybun oraz innych prac związanych z porządkowaniem i pielęgnacją terenów wokół Stadionu Miejskiego im. E. Pohla w Zabrzu, 41-800 Zabrze ul. F. Roosevelta 81.

Stadion w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. F. Roosevelta 81
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2710860 , fax. 32 2710860
  • Data zamieszczenia: 2011-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stadion w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. F. Roosevelta 81 81
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 2710860, fax. 32 2710860
    REGON: 24083982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadion-zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziału gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi utrzymania w czystości trybun oraz innych prac związanych z porządkowaniem i pielęgnacją terenów wokół Stadionu Miejskiego im. E. Pohla w Zabrzu, 41-800 Zabrze ul. F. Roosevelta 81.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania w czystości trybun oraz innych prac związanych z porządkowaniem i pielęgnacją terenów wokół Stadionu Miejskiego im. E. Pohla w Zabrzu, 41-800 Zabrze ul. F. Roosevelta 81. Zakres usługi obejmuje w szczególności: 1. sprzątanie trybun oraz boiska głównego w tym mycie krzesełek, 2. sprzątanie chodników, dojść i dojazdów wewnątrz obiektu, 3. koszenie, pielęgnacja i sprzątanie terenów zielonych innych niż boisko, 4. przycinanie, pielęgnacja drzewostanu i krzewostanu. 5. odśnieżanie przejść, chodników oraz dróg. Wykonanie zamówienia w szczególności będzie polegać na: 1. utrzymaniu czystości trybun poprzez ręczne lub mechaniczne zamiatanie, usuwanie śmieci po imprezach, mycie krzesełek przed imprezą, 2. utrzymanie w czystości: tablic informacyjnych, elementów elewacji trybun usuwanie napisów graffiti i nalepek, 3. zamiataniu i myciu schodów wraz z barierkami, 4. opróżnianiu koszy na śmieci ustawionych w pobliżu trybun jak i na terenie przyległym objętym niniejszym zamówieniem i gromadzenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5. utrzymaniu czystości miejsca ustawienia koszy i kontenerów na nieczystości stałe, 6. utrzymywaniu ciągów komunikacyjnych, chodników w okresie letnim w szczególności poprzez zamiatanie, 7. utrzymywaniu ciągów komunikacyjnych, chodników w okresie zimowym w szczególności poprzez usuwanie śniegu i lodu, posypywanie piaskiem i środkami chemicznymi, a w przypadku dużej ilości zalegającego śniegu utrudniającego w nadmierny sposób komunikację Wykonawca zobowiązany jest do jego usunięcia i wywozu z terenu nieruchomości na własny koszt i własnym staraniem. Czynności w ramach odgarniania śniegu i lodu oraz posypywania piaskiem i środkami chemicznymi gołoledzi będą wykonywane w wielokrotności wymuszonej przez warunki pogodowe. Wykonawca będzie je wykonywał w każdym uzasadnionym przypadku. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zabezpieczy niezbędną ilość piasku i środków chemicznych niezbędnych do posypywania nawierzchni i likwidacji gołoledzi, 8. usuwaniu nawisów śnieżnych i zwisających sopli lodu z rynien rur spustowych i parapetów itp., 9. utrzymywaniu i pielęgnacji terenów zielonych: koszenie trawy, obcinanie i odchwaszczanie żywopłotów, prześwietlanie krzewów i drzew oraz grabienie liści, utrzymywanie kwietników i gazonów wraz z ich nasadzeniami, 10. wywozie i utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt odpadów biologicznych powstałych (lub zebranych) w wyniku wykonywania zamówienia (skoszonej trawy, zebranych liści, obciętych gałęzi), Powierzchnia do sprzątania może w trakcie realizacji umowy ulegać zmianie w związku z planami modernizacji obiektu. Wraz ze zmianą powierzchni kwota wynagrodzenia będzie podlega proporcjonalnemu zmniejszeniu zgodnie z ilością obsługiwanych metrów kwadratowych powierzchni i miesięcznej stawki wynagrodzenia za metr obsługiwanej powierzchni. Zamawiający może zapewnić (w miarę możliwości) odpłatnie pomieszczenia dla Wykonawcy na terenie obiektów (z przeznaczeniem na pomieszczenie socjalne dla pracowników). Odpłatność Wykonawcy za najem pomieszczenia i zużyte media następować będzie na podstawie odrębnej umowy z Zamawiającym. Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość poboru wody w ilości potrzebnej do wykonywania czynności porządkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 15.07.2011r. do godz. 11:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stadion-zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach