Przetargi.pl
świadczenie usługi utrzymania porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach i kompleksach administrowanych przez JW 5701 obsługiwanych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w m. Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi utrzymania porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach i kompleksach administrowanych przez JW 5701 obsługiwanych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w m. Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach i kompleksach administrowanych przez JW 5701 obsługiwanych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury (SOI) w m. Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna. Część nr 1 - obiekty i kompleksy obsługiwane przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Wędrzyn SPRZATANIE POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH -Sprzątanie pomieszczeń w budynkach w systemie ciągłym oraz okresowym. -Sprzątanie pomieszczeń w budynkach wykorzystywanych w czasie ćwiczeń poligonowych w systemie ciągłym. UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH -Utrzymanie porządku w systemie ciągłym oraz okresowym na terenach zewnętrznych tj. powierzchniach zielonych, ziemnych przeznaczonych do sprzątania bieżącego i kilka razy w trakcie trwania umowy, mineralizacja pasów przeciwpożarowych oraz usługi odchwaszczania. UTRZYMANIE TERENÓW UTWARDZONYCH - Sprzątanie i zamiatanie ulic, chodników i placów w systemie ciągłym oraz okresowym; - Utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych w okresie zimowym oraz odśnieżanie dachów realizowane według potrzeb. Część nr 2 - obiekty i kompleksy obsługiwane przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Międzyrzecz SPRZATANIE POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH -Sprzątanie pomieszczeń w budynkach w systemie ciągłym oraz okresowym; UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH - Utrzymanie porządku w systemie ciągłym oraz okresowym na terenach zewnętrznych tj. powierzchniach zielonych, ziemnych przeznaczonych do sprzątania bieżącego i kilka razy w trakcie trwania umowy, mineralizacja pasów przeciwpożarowych oraz usługi odchwaszczania; UTRZYMANIE TERENÓW UTWARDZONYCH - Sprzątanie i zamiatanie ulic, chodników i placów w systemie ciągłym oraz okresowym; - Utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych w okresie zimowym oraz odśnieżanie dachów realizowane według potrzeb; Część nr 3 - obiekty i kompleksy obsługiwane przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Skwierzyna SPRZATANIE POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH -Sprzątanie pomieszczeń w budynkach w systemie ciągłym oraz okresowym w miejscowościach: Skwierzyna i Gorzów Wlkp. UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH -Utrzymanie porządku w systemie ciągłym oraz okresowym na terenach zewnętrznych tj. powierzchniach zielonych, ziemnych przeznaczonych do sprzątania bieżącego i kilka razy w trakcie trwania umowy, mineralizacja pasów przeciwpożarowych oraz usługi odchwaszczania; w miejscowościach: Skwierzyna i Gorzów Wlkp. UTRZYMANIE TERENÓW UTWARDZONYCH - Sprzątanie i zamiatanie ulic, chodników i placów w systemie ciągłym oraz okresowym; - Utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych w okresie zimowym oraz odśnieżanie dachów realizowane według potrzeb; w miejscowościach: Skwierzyna i Gorzów Wlkp. Szczegółowe określenie przedmiotu umowy zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. INFORMACJE DODATKOWE a) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, jakie uzyska w związku z wykonywaniem prac, a także do zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z Ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych z dnia 05.08.2010r. (Dz. U. 182, poz. 1228). b) Posiadanie przez wszystkich pracowników Wykonawcy realizujących przedmiot zamówienia na terenach kompleksów wojskowych minimum pisemnego upoważnienia kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone - art. 21 ust. 4, pkt. 1 Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych z dnia 05.08.2010r. -Dz. U. 182, poz. 1228 (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone) oraz odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych przeprowadzonego przez przedstawiciela Pionu Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiającego. c) Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca wystąpi z tygodniowym (7 dni) wyprzedzeniem o wydanie przepustek na wejście ludzi i wjazd samochodem na teren jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej (od jej dowódcy który jest głównym użytkownikiem), poprzez podanie imiennego wykazu osób wykonujących usługę, numeru dowodu osobistego, nr rejestracyjnego pojazdu, nr upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej lub poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE do dostępu do informacji niejawnych. Do Wykazu osób (załącznik nr 6a, 6b, 6c do SIWZ) Wykonawca załączy kopie upoważnień wszystkich pracowników Wykonawcy realizujących przedmiot zamówienia na terenach kompleksów wojskowych minimum pisemnego upoważnienia kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone - art. 21 ust. 4, pkt. 1 Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych z dnia 05.08.2010r. -Dz. U. 182, poz. 1228 (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone) lub kopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Wykazu pojazdów zawierającego numery rejestracyjne pojazdów. d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania i uzgadniania z wyprzedzeniem co najmniej 7 dniowym wszelkich zmian osobowych oraz uaktualnianie wykazu pracowników i listy pojazdów realizujących przedmiot zamówienia na poszczególnych obiektach oraz pisemne zawiadamianie u kierownika odpowiedniego terytorialnie Sekcji Obsługi Infrastruktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 75.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiątpięćtysięcyzłotych 00/100), w tym: - część nr 1 - 37.000, 00 zł brutto (słownie: trzydzieścisiedemtysięcyzłotych 00/100) - część nr 2 - 12.000,00 zł brutto (słownie: dwanaścietysięcyzłotych 00/100) - część nr 3 - 26.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieściasześćtysięcyzłotych 00/100) . 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania porządku. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud.33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert, tj. 26.11.2014r. do godz. 8.45. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadanie certyfikatu stosowania norm ISO w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach