Przetargi.pl
Świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2017 r. w podziale na 5 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2017 r. w podziale na 5 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2017 r. w podziale na 5 części. Część 1 obejmuje: ul. Wielkopolska 53 - RON 1, ul. Sędziowska 16 - RON 2, ul. Przemysłowa 7 - RON 3. Część 2 obejmuje: ul. Lubelska 9/11 - RON 4, ul. Paderewskiego 47 - RON 5 i RON 7, ul. Ciasna 19a - RON 6. Część 3 obejmuje: Pl. Barlickiego 11 - RON 8, ul. Wapienna 15 - RON 9, ul. Radwańska 31 - RON 10. Część 4 obejmuje: ul. Piotrkowska 17, ul. Piotrkowska 86 - RON 11, ul. Piotrkowska 238 - RON 12. Część 5 obejmuje:, ul. Pomorska 115B - RON 13, ul. Wilcza 6 i 7 - RON 14, ul. Dębowskiego 8 - RON 15. Wykaz obiektów wraz z określeniem powierzchni objętej niniejszym zamówieniem zawarto w załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca będzie świadczył usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu i przy użyciu własnych środków czystości spełniających normy sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadających atesty PZH. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być odpowiedniej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco - myjące. Wykonawca zapewni: środki utrzymania czystości i pielęgnacji powierzchni podłóg i mebli, worki foliowe na śmieci, środki dezynfekujące, zapachowe, środki czystości toalet, papier toaletowy biały i ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki do prania wykładzin i tapicerki, środki do mycia okien. Usługi będą świadczone we wszystkie dni robocze, poza godzinami pracy ZLM tj. poniedziałek, środa, czwartek, piątek – po godzinie 16:00 ,wtorek – po godzinie 17:00. Zamawiający dopuszcza wykonywanie usług także w dni wolne od pracy po otrzymaniu uprzedniej zgody Zamawiającego. Do wykonywania usług Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób sprzątających oraz osobę do nadzorowania ich prawidłowego wykonania (pełniącą funkcję stałego Koordynatora). Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą, po codziennym sprzątaniu, do załączania systemu alarmowego oraz posiadania umiejętności jego obsługi. W przypadku nie załączenia alarmu, w razie kradzieży lub włamania Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia strat wynikających z zaistniałego zdarzenia. Zamawiający na czas obowiązywania niniejszej umowy zapewni pracownikom Wykonawcy miejsce z przeznaczeniem do przebrania się, przechowywanie sprzętu i środków czystości koniecznych do wykonania prac będących przedmiotem niniejszej umowy. W trakcie realizacji usługi Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w związku z jej wykonaniem. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje podpisanie na każdą z części zamówienia umowę na świadczenie usługi sprzątania (projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu (na zasadach określonych w projekcie umowy i opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem stawki oferowanej przez Wykonawcę w formularzach cenowych) oraz odrębnej umowy o zachowaniu poufności (projekt umowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej wszystkich siedzib Zamawiającego celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Wizja lokalna posłuży do określenia ilości pracowników potrzebnych do wykonania zamówienia w każdym obiekcie. Na podstawie art. 29 ust. 3a (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a) ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej jednej osoby (na każdą część) spośród osób realizujących usługi sprzątania wymaganych w pkt 7.2.3.2 SIWZ (nie dot. osób koordynujących realizację prac). Nie zatrudnienie przez Wykonawcę minimum jednej wymaganej osoby na podstawie umowy o pracę na pełen etat, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. UWAGA: Wykazanie osób zatrudnionych na niepełny etat lub przeliczenie części etatu kilku osób na pełnozatrudnionych nie będzie brane pod uwagę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach