Przetargi.pl
„Świadczenie usługi utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na liniach i urządzeniach stanowiących własność Gminy Żary o statusie miejskim”.

Gmina Żary o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, pl. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
  • Data zamieszczenia: 2019-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary o statusie miejskim
    pl. Rynek 1-5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
    REGON: 970770540
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na liniach i urządzeniach stanowiących własność Gminy Żary o statusie miejskim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usługi utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na liniach i urządzeniach stanowiących własność Gminy Żary o statusie miejskim, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, mającymi zastosowanie przy przedmiotowej usłudze w szczególności z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.) Wykonawca prowadzi , a zamawiający umożliwia eksploatację urządzeń objętych zamówieniem w sposób zapewniający: a) bezpieczeństwo obsługi i otoczenia, b) optymalną żywotność urządzeń, c) utrzymanie efektywności i jakości urządzeń oświetlenia ulicznego, d) zachowanie wymagań ochrony środowiska, e) bezpieczną i ekonomiczną pracę urządzeń, f) racjonalne i oszczędne użytkowanie energii elektrycznej. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 2 częściach: Część I: obejmuje zakres stałych czynności i zabiegów obligatoryjnych. Ta część zamówienia ma charakter stały w czasie obowiązywania umowy i objęta jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zakres stałych czynności i zabiegów obligatoryjnych określony został w Karcie standardowych cen jednostkowych - załącznik nr 3 do Formularza Ofertowego ( Rozdział II SIWZ) (Część I - poz. od 1 do 12); Część II: obejmuje zakres czynności i prac realizowanych stosowanie do potrzeb zamawiającego, na podstawie doraźnych zleceń. Zakres tych prac i czynności określony został w Karcie standardowych cen jednostkowych - załącznik nr 3 do Formularza Ofertowego ( Rozdział II SIWZ) (Część II - poz. od 1 do 40). Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy doraźne zlecenia, określając w nich zakres prac. Rozliczenie usług w ramach Części II nastąpi na podstawie cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę w Karcie standardowych cen jednostkowych. 3. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić całodobowy dyżur umożliwiający przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, życia zwierząt oraz zagrożenia pożarowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach i na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z formularzem oferty, oprócz oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. b) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 570), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. c) kartę standardowych cen jednostkowych. 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 2, Rozdział II SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach