Gmina Żary o statusie miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, pl. Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
- Data zamieszczenia: 2017-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary o statusie miejskim
pl. Rynek 1-5
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
REGON: 970770540 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie usługi utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na liniach i urządzeniach stanowiących własność Gminy Żary o statusie miejskim”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usługi utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na liniach i urządzeniach stanowiących własność Gminy Żary o statusie miejskim, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, mającymi zastosowanie przy przedmiotowej usłudze. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części i dotyczy: Część I: obejmuje zakres stałych czynności i zabiegów obligatoryjnych. Ta część zamówienia ma charakter stały w czasie obowiązywania umowy i objęta jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zakres stałych czynności i zabiegów obligatoryjnych określony został w FORMULARZU CENOWYM - załącznik do Formularza Ofertowego ( Rozdział II SIWZ) (Część I - poz. od 1 do 13); Część II: obejmuje zakres czynności i prac realizowanych stosowanie do potrzeb zamawiającego, na podstawie doraźnych zleceń. Zakres tych prac i czynności określony został FORMULARZU CENOWYM - załącznik do Formularza Ofertowego ( Rozdział II SIWZ) (Część II - poz. od 1 do 42). Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy doraźne zlecenia, określając w nich zakres prac. Rozliczenie usług w ramach Części II nastąpi na podstawie cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę w FORMULARZU CENOWYM. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach i na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty: a) FORMULARZ CENOWY b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo jeśli dotyczy. c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352). O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg załącznika nr 2 do oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Świebodzin w roku 2024, na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie i wspólnych z Gminą Świebodzin
Dodano: 2024-04-17 - Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Słubice w 2024 r.
Dodano: 2024-02-28 - Pełna usługa oświetleniowa
Dodano: 2024-02-01 - Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Deszczno na urządzeniach stanowiących własność Enea Oświetlenie sp. z o.o. oraz Gminy.
Dodano: 2024-01-02 - Świadczenie usługi utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na liniach i urządzeniach stanowiących własność 100% Gminy Żary o statusie miejskim na lata 2024-2025
Dodano: 2023-12-27 - Usługa konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie gminy Ośno Lubuskie
Dodano: 2023-12-14 - Usługa Oświetleniowa na terenie Miasta i Gminy Wschowa 2022
Dodano: 2023-02-27 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Gubin o statusie miejskim
Dodano: 2023-02-07 - Konserwacja oświetlenia drogowego w zakresie urządzeń oświetleniowych będących własnością przedsiębiorstwa energetycznego
Dodano: 2021-03-04 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ośno Lubuskie
Dodano: 2021-03-03