Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTÓW OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGOI PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH ARIMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170G
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 77 401 84 32 , fax. 0 77 457 45 23
  • Data zamieszczenia: 2010-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny
    ul. Wrocławska 170G 170G
    45-836 Opole, woj. opolskie
    tel. 0 77 401 84 32, fax. 0 77 457 45 23
    REGON: 01061308300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna- agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTÓW OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGOI PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH ARIMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarnych, socjalnych, technicznych oraz innych w zajmowanych przez Zamawiającego w budynkach Opolskiego Oddziału Regionalnego i 10 Biur Powiatowych ARiMR. Powierzchnia biur Powiatowych i oddziału Regionalnego ARIMR w województwie opolskim (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy), to: a)Glazura i inne powierzchnie zmywalne - 2269,89 m?,b)Parkiety, podłoga drewniana, panele- 794,07 m?,c)wykładziny - 1 844,11 m?,d) okna - 1159,79 m? , w tym 270,18 m? okien nie otwieranych, których umycie z zewnętrznej strony kwalifikuje się do prac na wysokości,d)powierzchnia przewidziana do zwiększenia w okresie obowiązywania umowy - 132,14 m?. Tym samym do zamówień przyjmuje się maksymalną powierzchnię do sprzątania o łącznej powierzchni nie przekraczającej 6067,86 m? Szczegółowy wykaz powierzchni objętej usługą stanowiącą przedmiot zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ.2.Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości na zewnątrz obiektów ( tereny utwardzone i tereny zielone) określone w załączniku nr 1A do umowy.1) Powierzchnia biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim, które będą podlegały utrzymaniu czystości na zewnątrz (zgodnie z załącznikiem nr 1A do umowy), to: Lp. Jednostka Adres Telefon 1. BP w Kluczborku ul. Waryńskiego 7, 46-200 Kluczbork 0774171090 2. BP w Lewinie Brzeskim ul. Moniuszki 14, 49-340 Lewin Brzeski 0774042180 3. BP w Oleśnie ul. Powstańców Śląskich 14, 46-300 0343504086 4. BP w Polskiej Cerekwi ul. Rynek 2, 47-260 Polska Cerkiew 0774802715 3. Wykonawca winien wyposażyć osoby wykonujące usługę w specjalistyczny sprzęt (odkurzacze, urządzenia czyszczące, wózki, odzież ochronną itp.) Ponad to Wykonawca w proponowanej cenie usługi musi uwzględnić również koszt środków czystości, konserwujących, toaletowych które mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego na bieżąco, w zależności od zużycia. 4. Zakładane średnioroczne miesięczne zatrudnienie w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we wszystkich obiektach wynosi 289,25 Osób, liczba pracowników zatrudnionych na dzień 19.03.2010 to 278 osób ( z wyłączeniem pracowników BP ARIMR w Krapkowicach, które nie będzie objęte świadczeniem usługi). Średnia ilość klientów w ciągu dnia we wszystkich obiektach wynosi 425 osób. 5 Ze względu na charakter i organizację pracy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa sprzątanie winno odbywać się w BP ARIMR pomiędzy godzinami 8.15 a 16.15, natomiast w OR pomiędzy godzinami 07.00-16.30. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin świadczenia usługi. 6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcy, przy czym za jego działania Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazania w Formularzu ofertowym składnej oferty informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach