Przetargi.pl
Świadczenie usługi udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie zadania pn. „Budowa nowej hali warsztatowo – magazynowej wraz z częścią socjalno -magazynową

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Międzygminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie zadania pn. „Budowa nowej hali warsztatowo – magazynowej wraz z częścią socjalno -magazynową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie zadania pn. „Budowa nowej hali warsztatowo- magazynowej wraz z częścią socjalno- administracyjną” 2. Cechy kredytu inwestycyjnego: a. Kwota kredytu: 4.440.000,00 PLN (wymagany wkład własny 20%) Wartość inwestycji 5.550.000,00 b. Wkład własny pokryty częściowo zakupem gruntu, na którym inwestycja jest planowana. Wartość zakupu gruntu 339.531,10zł. Rok zakupu gruntu 2017. Spółka nie posiada aktualnego operatu szacunkowego nieruchomości gruntowej. c. Waluta kredytu: w złotych polskich (PLN) d. Okres kredytowania: 180 miesięcy (15 lat) liczone od dnia podpisania umowy e. Wykonawca udostępni kredyt do dyspozycji Zamawiającego w 12 transzach 1) 200.000,00 PLN do 30.08.2019r. 2) 200.000,00 PLN do 30.09.2019r. 3) 160.000,00 PLN do 31.10.2019r. 4) 120.000,00 PLN do 29.11.2019r. 5) 120.000,00 PLN do 31.12.2019r. 6) 400.000,00 PLN do 31.01.2020r. 7) 400.000,00 PLN do 28.02.2020r. 8) 400.000,00 PLN do 31.03.2020r. 9) 640.000,00 PLN do 30.04.2020r. 10) 640.000,00 PLN do 29.05.2020r. 11) 560.000,00 PLN do 30.06.2020r. 12) 600.000,00 PLN do 31.07.2020r. f. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane g. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, hipoteka na nieruchomości stanowiącej przedmiot finansowania h. Dla porównywalności ofert przyjmuje się następujący termin uruchomienia kredytu: 01.07.2019 r. i. Spłata kredytu (rat kapitałowych) płatna będzie w okresach miesięcznych od 08.2020r. (ostatnia rata wyrównawcza) j. Uruchomienie kredytu: w formie bezgotówkowej poprzez realizację dyspozycji zamawiającego złożonych w banku. Wypłata nastąpi na podstawie złożonych faktur VAT lub innych dokumentów księgowych uzgodnionych z Bankiem k. Dopuszcza się możliwość refundacji części kredytu poprzez przelew na rachunek zamawiającego. Warunkiem refundacji jest udokumentowanie poniesionych wydatków i przedłożenie stosownych dokumentów księgowych l. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane przez Bank na bazie rzeczywistej liczby dni w roku tj. 365 lub 366 dni w roku przestępnym, w okresach miesięcznych od miesiąca, w którym nastąpi uruchomienie kredytu. Termin spłaty odsetek następować będzie w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, za który zostały naliczone m. Gdy termin spłaty rat kapitałowych i odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w ostatni dzień roboczy poprzedzający wyznaczoną datę spłaty. Przyjmuje się że sobota nie jest dniem roboczym n. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne. Liczone będzie jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i stawki WIBOR 3M, zaokrąglonej do drugiego miejsca po przecinku. Wysokość marży będzie stała w całym okresie kredytowania (obowiązywania umowy. Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i będzie obowiązywała od pierwszego dnia rozpoczynającego kwartał kalendarzowy do ostatniego dnia kończącego kwartał kalendarzowy. Stawka WIBOR 3M obowiązująca w kwartale kalendarzowym przyjmuje wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres, która publikowana jest na stronie „WIBOR” serwisu Reuters o. W dniu podpisania umowy wysokość stawki WIBOR 3M przyjmuje się sprzed 2 dni roboczych przed dniem podpisania umowy p. Opłaty i prowizje: 1) Za rozpatrzenie wniosku: brak 2) Za przedterminową spłatę: brak 3) Za administrowanie kredytem: brak q. Termin uruchomienia transzy kredytu: nie później niż w ciągu 5 dni roboczych następujących po dniu, w którym zostanie doręczony osobiście, przesyłką listową, emailem wniosek o wypłatę transzy kredytu r. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia wnioskodawcy, doręczonego osobiście, przesyłką listową, emailem nie później niż na siedem dni roboczych przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji s. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania t. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN) u. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany powyższych terminów wypłaty transz w przypadku przyspieszania bądź opóźnienia w wykonaniu prac budowlanych. 3. Wykonawca załączy projekt umowy kredytowej zawierającej wszelkie warunki umowne z informacją o wysokości prognozowanych odsetek od kredytu wraz z dodatkowymi opłatami i prowizjami z rozbiciem na poszczególne lata kredytowania. Warunki zawarte w umowie muszą być warunkami rynkowymi nie mogą być sztucznie zawyżone. W przypadku zaoferowania niekorzystnych warunków umowy Zamawiającemu będzie przysługiwało
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy przedłożyć koncesję, zezwolenie lub licencję - dokumenty uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. Zezwolenie Prezesa NBP lub Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych określonych w art. 5 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. b) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. c) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. d) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. e) projekt umowy kredytowej zawierający wszelkie warunki umowne z informacją o wysokości prognozowanych odsetek od kredytu wraz z dodatkowymi opłatami i prowizjami z rozbiciem na poszczególne lata kredytowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach