Przetargi.pl
świadczenie usługi transportu zbiorowego na terenie gmin Tarnowo Podgórne i Kaźmierz oraz dowóz uczniów do szkół i Tarnowskich Term

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115
    62080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 55112500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi transportu zbiorowego na terenie gmin Tarnowo Podgórne i Kaźmierz oraz dowóz uczniów do szkół i Tarnowskich Term
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu zbiorowego na terenie Gmin: Tarnowo Podgórne, i Kaźmierz oraz dowóz uczniów z terenu Gminy Tarnowo Podgórne do Tarnowskich Term. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) obsługę 6 linii autobusowych zgodnie z poniższym zestawieniem, przy czym zakłada się szacunkową ilość kilometrów w okresie trwania umowy na 146.600 w tym: - Gmina Tarnowo Podgórne – 54.500 kilometrów, - Gmina Kaźmierz – 58.200 kilometrów, - Tarnowskie Termy – 33.900 kilometrów. Zestawienie linii i okres wykonywania usługi: - Linia 05 do 30 czerwca 2017r, - Linia 06 do 31 grudnia 2017r, - Linia 08 do 31 grudnia 2017r, - Linia 09 do 30 czerwca 2017r, - Linia 10 do 30 czerwca 2017r, - Linia TERMY do 30 czerwca 2017 r. b) zapewnienie informacji o rozkładzie jazdy, c) druk i dystrybucję biletów autobusowych na terenie Gmin Tarnowo Podgórne i Kaźmierz. d) prowadzenie kontroli biletów na poszczególnych liniach. Zamawiający będzie dokonywał rozliczenia zamówienia na podstawie miesięcznych faktur za faktycznie przejechane kilometry pomnożone przez stawkę za wozokilometr pomniejszone o przychody Wykonawcy z tytułu sprzedaży biletów netto i prowizję dla punktów sprzedaży i kierowców. Wymagane jest, aby Wykonawca na dzień świadczenia usługi posiadał w każdym autobusie zarejestrowane we właściwym Urzędzie Skarbowym bileterki (kasy biletowe) umożliwiające sprzedaż biletów przez kierowców. Ceny biletów, stosowane ulgi oraz zwolnienia z opłaty za przejazdy ustala Zamawiający. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki za wozokilometr w momencie, gdy średnia cena oleju napędowego w PKN ORLEN w danym miesiącu obowiązywania umowy wzrośnie lub zmaleje więcej niż 7 % w stosunku do średniej ceny paliwa z października 2016r. Przyjmuje się, że do powyższych obliczeń będzie brana cena obliczona przez zamawiającego wg średniej ceny z października 2016 r. w wysokości 3,49 PLN netto. W takim przypadku wzrost lub obniżenie stawki za wozokilometr nastąpi o 22% stopy wzrostu ceny oleju napędowego. Ciężar udokumentowania wzrostu i spadku cen oleju napędowego w przypadku zmiany stawki za wozokilometr w danym miesiącu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia która zostanie powierzona do realizacji podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza modyfikacje rozkładu jazdy i schematu linii w zależności od bieżących potrzeb. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędne zaplecze techniczne w postaci warsztatu naprawczego autobusów o co najmniej trzech stanowiskach naprawczych oraz stanowiska myjni autobusów do codziennego mycia wewnątrz i zewnątrz pojazdów. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 60130000. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.). Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy : Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 2.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy 1 etat. Wymagana liczba zatrudnionych osób – minimum 11 osób. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: prowadzenie pojazdem. 2.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) sposób udokumentowania zatrudnienia ww. osób: a1) roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, a2) wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób: oświadczenie wykonawcy zawierające: imię i nazwisko zatrudnionego, czas zatrudnienia, czas pracy, zakres obowiązków pod rygorem kar umownych za podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wystąpienia zmian osobowych. a3) wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia lub kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: b1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 2.3. ppkt. a2) i a3) SIWZ lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wystąpienia zmian osobowych, wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 2 000zł. b2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 2.3. ppkt. a2) i a3) lub zmiany sposobu zatrudnienia wskazanych osób, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia. b3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, b4) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. b5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach