Przetargi.pl
Świadczenie usługi transportu sanitarnego pacjentów na rzecz Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-479 Poznań, ul. Juraszów 7/19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
    ul. Juraszów 7/19 7/19
    60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
    REGON: 00029220900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi transportu sanitarnego pacjentów na rzecz Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi transportu pacjentów na rzecz Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu w związku z udzielanymi świadczeniami opieki zdrowotnej w zakresie hemodializy. 1.Świadczenie usług przewozu pacjentów na zabieg hemodializy z miejsca zamieszkania do Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu we wszystkie dni tygodnia, także w sobotę, niedzielę i święta na godz. 6.00, 13.00 i 20.00, a po zabiegu ok. godz. 10.00, 17.00 i 24.00 oraz odwóz do miejsca zamieszkania. 2.Orientacyjna liczba kilometrów związana z realizacją usługi - około 12 000 kilometrów miesięcznie. 3.Transport osób dializowanych ustalany jest na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego, a wynikający z jego aktualnych potrzeb. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego przyjmowania zmian w harmonogramie. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania potencjałem technicznym umożliwiającym przewóz osób, w tym co najmniej 1 w pozycji leżącej. 5.W pojazdach powinny się znajdować torby z materiałami opatrunkowymi, ręczny resuscytator (ambu) oraz środki do utrzymania higieny wewnątrz pojazdu, 6.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu opracowane procedury dotyczące dekontaminacji środków transportu, którymi Wykonawca posługiwać się będzie przy realizacji zamówienia. 7.Wykonawca winien dysponować potencjałem kadrowym umożliwiającym przewóz osób, w tym co najmniej 1 w pozycji leżącej. Wykonawca na udokumentowanie faktu, iż wykonujący przewozy mają stosowne uprawnienia i umiejętności przedstawi aktualne zaświadczenia potwierdzające przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej wszystkich osób niezbędnych do przewozu osób w tym co najmniej 1 w pozycji leżącej. ( oświadczenie) 8.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania higieny w pojazdach i prowadzenia ewidencji czynności z tym związanych. 9.Wykonawca zobowiązuje się do udokumentowania przewozów wg zasad ustalonych przez Zamawiającego. 10.Wykonawca pokrywa bieżące koszty wynikające z realizacji umowy oraz sposób i terminy przekazywania rozliczeń, 11.Rozliczenie następuje na podstawie zleceń lub kart przewozu. 12.Potwierdzenie wykonania transportu pacjenta stanowi Wykaz pacjentów zabieranych ze Stacji Dializ i z domu. 13.Zamawiający przekazuje zapłatę za wykonanie usługi na podstawie zestawienia przewozów wykonanych w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury wraz z Wykazem pacjentów zabieranych ze Stacji Dializ i z domu, stanowiącym potwierdzenie wykonania transportu pacjenta oraz ze zleceniami lub kartami przewozu stanowiącymi podstawę rozliczenia. Zestawienie przewozu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie pisemnej 14.Termin płatności: przelew w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu poprawnie sporządzonej faktury. Realizacja przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach