Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO, OBJEMUJĄCEJ PRZEWÓZ PACJENTÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE ŚRODKAMI TRANSPORTU WYPOSAŻONYMI W SYGNALIZACJĘ ŚWITELNĄ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ DLA GMINY MICHAŁOWICE, IWANOWICE, SŁOMNIKI, KOCMYRZÓW-LUBORZYCA

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126468502 , fax. 126468930
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126468502, fax. 126468930
    REGON: 121188694
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO, OBJEMUJĄCEJ PRZEWÓZ PACJENTÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE ŚRODKAMI TRANSPORTU WYPOSAŻONYMI W SYGNALIZACJĘ ŚWITELNĄ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ DLA GMINY MICHAŁOWICE, IWANOWICE, SŁOMNIKI, KOCMYRZÓW-LUBORZYCA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu sanitarnego, obejmującej przewóz pacjentów Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie środkami transportu wyposażonymi w sygnalizację świetlną w zakresie Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej dla gminy Michałowice, Iwanowice, Słomniki, Kocmyrzów-Luborzyca. 2. Świadczenie usługi, o której mowa w pkt. III ppkt. 1 będzie wykonywana w gminach Michałowice, Iwanowice, Słomniki, Kocmyrzów-Luborzyca w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy od godziny 8:00 do godziny 8:00 dnia następnego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ i wzór umowy z Załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż szacunkowa ilość transportów w miesiącu wynosi 15. 5. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w wielkości i zakresie podanej w pkt. III ppkt. 4. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie i wielkości w pkt. III ppkt. 4, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Jednocześnie Zamawiający może w zależności od faktycznych potrzeb zmniejszyć ilość (zakres) zamówienia, o którym mowa w pkt. III ppkt. 4. W pozostałym zakresie realizacja zamówienia będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z prowadzoną przez niego działalnością. 6. Szacunkowa wielkość i zakres zamówienia została wskazana w Załączniku nr 1 do Specyfikacji. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 9. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w pkt XII ppkt. 1 lit.a) , 1 lit.b), 1 lit.c), 1 lit. d), 1 lit. e), 1 lit. f), 1 lit. g), 1 lit. h).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), c) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, d) podpisany Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wykaz środków transportu sanitarnego (według załączonego wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ), e) kserokopie dowodu rejestracyjnego środka transportu sanitarnego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2008 r. wykazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ z aktualnym badaniem technicznym, f) kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem poświadczające posiadanie przez minimum 4 kierowców zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi, g) kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczeń o ukończeniu kwalifikowanej pierwszej pomocy lub dyplomów Ratownika Medycznego dla min. 8 osób, h) referencje potwierdzające wykonywanie usług transportu sanitarnego w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, i) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b), j) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). XI. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKT ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM Zamawiający nie żąda przedłożenia powyższego. IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji, b) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, c) kopię dokumentu z sanepidu stwierdzającego, że środki transportu sanitarnego jakimi dysponuje Wykonawca, posiadają decyzję o spełnieniu warunków higieniczno-zdrowotnych, d) kopie dokumentów poświadczających, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4 środkami transportu sanitarnego spełniającymi normy PN EN 1789 mającymi status pojazdów uprzywilejowanych w rozumieniu art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). Warunek dotyczący normy PN EN 1789 zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wszystkie środki transportu nie są starsze niż z 2008 r. 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleni zamówienia, zwanego dalej rozporządzeniem, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ppkt. 6 stosuje się odpowiednio. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 5 stosuje się odpowiednio. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach