Przetargi.pl
Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w zakresie usługi połączeń głosowych poprzez linie cyfrowe i analogowe na rzecz Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi oraz jego komórek organizacyjnych znajdujących się na terenie województwa łódzkiego.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71 , fax. 042 6162273
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 3 3
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162270, 71, fax. 042 6162273
    REGON: 47085064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w zakresie usługi połączeń głosowych poprzez linie cyfrowe i analogowe na rzecz Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi oraz jego komórek organizacyjnych znajdujących się na terenie województwa łódzkiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zamówienie podstawowe - Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w zakresie usługi połączeń głosowych poprzez linie cyfrowe i analogowe na rzecz Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi oraz jego komórek organizacyjnych znajdujących się na terenie województwa łódzkiego, b) opcję - Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w zakresie usługi połączeń głosowych poprzez linie cyfrowe i analogowe na rzecz Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi oraz jego komórek organizacyjnych znajdujących się na terenie województwa łódzkiego, przez okres maksymalnie do 6 miesięcy po zakończeniu zamówienia podstawowego. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać przez okres maksymalnie do 6 miesięcy od zakończenia zamówienia podstawowego. Zakończenie opcji nastąpi po upływie 6 miesięcy lub z dniem zrealizowania zakresu rzeczowego opcji, w zależności, co nastąpi wcześniej. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Ceny jednostkowe (połączeń telefonicznych i abonamentów) w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części opcjonalnego zamówienia bez prawa do odszkodowania. Zamówienie podstawowe jest zamówieniem bezwarunkowym. Zamawiający zamierzając realizować prawo opcji jest zobowiązany do pisemnego powiadomienia Wykonawcy ze wskazaniem terminu rozpoczęcia opcji i będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym w niniejszej umowie oraz zgodnie z pismem. Za skuteczne powiadomienie Wykonawcy o realizacji prawa opcji przyjmuje się dzień dostarczenia powiadomienia przesyłką kurierską lub listowną do siedziby Wykonawcy. Niepowiadomienie Wykonawcy przez Zamawiającego o realizacji prawa opcji przed zakończeniem realizacji zamówienia podstawowego oznacza odstąpienie przez Zamawiającego od stosowania prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1900,00 zl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach