Przetargi.pl
Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii komórkowej i transmisji danych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-315 Warszawa, ul. Barska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 918 205 , fax. 223 918 206
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
    ul. Barska
    02-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 918 205, fax. 223 918 206
    REGON: 70215190000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pip.gov.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii komórkowej i transmisji danych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii komórkowej i transmisji danych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy. 2. Usługa telekomunikacyjna stanowiąca przedmiot zamówienia będzie świadczona zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019 r., poz. 2460 z późn. zm.). 3. Zamawiający w postępowaniu przewiduje możliwość skorzystania z „prawa opcji”. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis sposobu realizacji zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do siwz oraz we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości: 700 zł (słownie: siedemset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść na konto Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy z siedzibą w Warszawie przy ulicy Barskiej 28/30 zlokalizowane w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Warszawie na numer konta 16101010100083541391200000. UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, dokument wadialny gwarancji/poręczenia musi zostać złożony w oryginale i zawierać następujące informacje: a) nazwę postępowania; b) numer postępowania nadany przez Zamawiającego (GIP-GOZ.213.318.2020); c) pełną nazwę i adres podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie; d)pełną nazwę i adres beneficjanta gwarancji; e) pełną nazwę i adres Wykonawcy, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie; f) określenie kwoty gwarancji/poręczenia – musi ona odpowiadać kwocie wadium wskazanego przez Zamawiającego; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; g) gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego, w przypadku gdy zaistnieją okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp – pod groźbą odrzucenia oferty Wykonawcy z postępowania; h) termin ważności gwarancji/poręczenia – okres ten nie może być krótszy niż 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 3. Dokument wadialny gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii na parterze. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019 r., poz. 2460 z późn. zm.). 2. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek wskazany w pkt 1 musi spełnić każdy z podmiotów, który będzie realizował Umowę w zakresie świadczenia usługi telefonii komórkowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1. Zobowiązanie innego podmiotu, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w formie pisemnej – jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie – jeżeli oferta podpisywana jest na podstawie pełnomocnictwa. 3. Pełnomocnictwo/a do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie – jeśli dotyczy. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – jeśli dotyczy. II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach