Pomorski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3077545, 058 3077388 , fax. 058 3077325
- Data zamieszczenia: 2009-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Urząd Wojewódzki
ul. Okopowa 21/27 21/27
80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3077545, 058 3077388, fax. 058 3077325
REGON: 00051424200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą komórkowych aparatów telefonicznych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku. WOA.VIII.AD.322/17/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą komórkowych aparatów telefonicznych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 32500000 - 8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 2) 64200000 - 8 Usługi telekomunikacyjne 3) 64210000 - 1 Usługi telefoniczne i przesyłu danych 4) 64212000 - 5 Usługi telefonii komórkowej 5) 64216000 - 3 Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji 6) 64216100 - 3 Elektroniczne usługi przekazywania wiadmości 3. Wykonawca będzie świadczył usługi i dostawy przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, w szczególności posiadają aktualną koncesję wydana przez Urząd Komunikacji Elektronicznej na świadczenie usług telekomunikacyjnych; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwie usługi obejmujące świadczenie usług GSM dla klientów instytucjonalnych dla minimum 70 abonentów (każdy kontrakt minimum 70 abonentów); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wymienione w pkt 1 ppkt b) i c) podmioty składające ofertę wspólną mogą spełniać łącznie. Pozostałe warunki spełniać musi każdy Wykonawca składający ofertę wspólną. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w § 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego traktowana będzie jako odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna koncesja wydana przez Urząd Komunikacji Elektronicznej na świadczenie usług telekomunikacyjnych. 8. Wykaz minimum dwóch wykonanych usług w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (każda wykazana usługa na minimum 70 abonentów), z podaniem przedmiotu, jego wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Na poświadczenie wykonania wyżej wymienionych usług Wykonawca winien załączyć dokumenty je potwierdzające (np. referencje), z których wynikać będzie, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Dokumenty wymienione w pkt. 9 pkt. 1) i 3) oraz i w pkt. 10 winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, a dokumenty wymienione w pkt. 10 pkt. 2) winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymaganego postanowieniami pkt. 2, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej wpisem za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14. Brak jakiegokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, sprzecznie z treścią SIWZ) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem pkt 15 rozdziału. 15. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne było unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie w także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu teleinformatycznego
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu teleinformatycznego
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych oraz naprawa linii telefonicznych w 2015 r.
Dodano: 2015-01-22 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów informatycznych oraz osprzętu sieciowego w podziale na cztery części
Dodano: 2014-06-03 - dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, napraw i konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych oraz napraw linii telefonicznych w 2014 r
Dodano: 2014-01-15 - PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę urządzenia UFED Touch Ultimate służącego do pobierania, analizy oraz odzyskiwania usuniętych danych z telefonów komórkowych.
Dodano: 2013-08-12 - dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych oraz świadczenie usług administrowania centralą telefoniczną, napraw i konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych w 2013 r
Dodano: 2013-01-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych oraz świadczenie usług administrowania centralą telefoniczną, napraw i konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych w 2012 r
Dodano: 2012-01-02 - Dostawa sprzętu telekomunikacyjnego wraz z usługą rozdzielenia systemów telekomunikacyjnych GUMed i UCK.
Dodano: 2011-08-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych oraz świadczenie usług administrowania centralą telefoniczną, napraw i konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych
Dodano: 2009-12-02