Przetargi.pl
Świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji szkoleń zamkniętych skierowanych do kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w zakresie kompetencji menadżerskich w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu".

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji szkoleń zamkniętych skierowanych do kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w zakresie kompetencji menadżerskich w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji szkoleń zamkniętych skierowanych do kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w zakresie kompetencji menadżerskich w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu" (Umowa o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z085/17-00) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany załączniku nr 2 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz). 3. Charakterystyka szkoleń: ZADANIE NR 1: Szkolenie menadżerskie - efektywne motywowanie pozafinansowe pracowników Ramowy zakres tematyczny szkolenia: • Współczesne ujęcie motywacji pracowniczej • Wpływ motywacji na wykonywanie zadań • Rola motywowania pozafinansowego w zarządzaniu • Praktyczne sposoby rozpoznawania potrzeb pracowników (np. kwestionariusze) • Techniki pozafinansowego motywowania pracowników • Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników • Ćwiczenia praktyczne (np. case study, symulacje rozmów itp.) Wymagana minimalna ilość uczestników: 10 (1 grupa) Liczba godzin: 16 (szkolenie 2-dniowe). ZADANIE NR 2: ABC menedżerskie – narzędziownia Ramowy zakres tematyczny szkolenia: • Rola szefa – jak budować autorytet wynikający z postawy • Ocena własnej efektywności oddziaływania na innych ludzi – analiza SWOT ja jako menedżer • Autoanaliza indywidualnego stylu kierowania i kierowanie sytuacyjne • Zasady komunikowania się i budowania relacji z podwładnymi • Zasady udzielania informacji zwrotnych o pracy – wydawanie poleceń, delegowanie za-dań, ocena pracy • Konflikt w zespole i jego dynamika – symptomy i przyczyny konfliktu, komunikacja w sytuacjach trudnych, style rozwiązywania konfliktów • Typowe konflikty i trudności w zarządzaniu oraz sposoby radzenia sobie z nimi. • Symulacje trudnych rozmów z pracownikami Wymagana minimalna ilość uczestników: 10 (1 grupa) Liczba godzin: 16 (szkolenie 2-dniowe). ZADANIE NR 3: Szkolenie menadżerskie - efektywne zebrania i wystąpienia publiczne Ramowy zakres tematyczny szkolenia: • Czym są wystąpienia publiczne i zebrania. Różnice i podobieństwa pomiędzy wystąpieniem publicznym a prowadzeniem zebrania. • Umiejętności niezbędne do efektywnego przemawiania do grupy. • Organizowanie i prowadzenie efektywnych zebrań. • Reguły poprawnego konstruowania wystąpień. • Efekt pierwszego wrażenia • Komunikacja werbalna i niewerbalna – zasady posługiwania się, ćwiczenia rozwijające umiejętności komunikacyjne. • Budowanie pewności siebie podczas wystąpień, techniki zmniejszające stres. • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie wystąpień, zebrań. • Zarządzanie grupą odbiorców - techniki utrzymywania kontaktu i angażowania odbiorców. • Warsztat z kamerą. Indywidualny feedback od trenera i analiza nagrania. Wymagana minimalna ilość uczestników: 12 (1 grupa) Liczba godzin: 16 (szkolenie 2-dniowe). ZADANIE NR 4: Szkolenia menadżerskie - komunikacja z pracownikami z elementami oporu w zmianie Ramowy zakres tematyczny szkolenia: • Definicja zmiany jako elementu rozwoju organizacji • Perspektywy zmiany: kierownicza, organizacyjna, osobista. • Analiza czynników ułatwiających i utrudniających wdrożenie zmian. • Menadżer w zmianie - osobista postawa w odniesieniu do zmiany. • Postawy pracowników wobec zmiany i ich psychologiczne źródła. • Opór na zmianę – identyfikacja obaw pracowników. • Skuteczne komunikowanie zmiany - wybrane strategie komunikacji zmiany • W jaki sposób wspierać pracowników w poszczególnych fazach zmian. • Zarządzanie zmianą na poziomie mniejszych jednostek organizacyjnych - mechanizmy grupowe powstające podczas zarządzania zmianą. • Angażowanie pracowników w zmiany – trening rozmowy motywującej i zmieniającej nastawienie do zmian. Wymagana minimalna ilość uczestników: 10 (1 grupa) Liczba godzin: 16 (szkolenie 2-dniowe). ZADANIE NR 5 Szkolenia menadżerskie - Delegowanie zadań Ramowy zakres tematyczny szkolenia: • Czym jest proces delegowania zadań. • Co zrobić, aby pracownicy wykonywali właściwie polecenia - zasady skutecznego delegowania zadań. • Przyczyny nieskutecznego delegowania zadań. • Jak pokonać własne bariery przed delegowaniem zadań – kompetencje menadżera niezbędne przy skutecznym delegowaniu. • Metody dopasowywania pracowników do zadań • Proces delegowania krok po kroku – zasady skutecznej komunikacji, techniki wywierania wpływu. • Egzekwowanie wykonania zadania - sposoby monitorowania postępów pracownika w realizacji zadania. • Delegowanie zadań w praktyce. Wymagana minimalna ilość uczestników: 12 (1 grupa) Liczba godzin: 16 (szkolenie 2-dniowe). 4. Godzina szkoleniowa rozumiana jest jako 45 minut. 5. Szkolenia odbywać się będą w wyznaczonych dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 07:30 – 15:30. 6. Szkolenia powinny mieć charakter praktyczny; powinny zostać przeprowadzone w formie warsztatowo-dyskusyjnej umożliwiającej wymianę doświadczeń, zadawanie pytań, trenowanie poszczególnych umiejętności. 7. Szczegółowy program szkolenia opracowuje Wykonawca i przedkłada do akceptacji Zamawiającego po podpisaniu umowy. Program powinien uwzględniać specyfikę uczelni i charakter grupy docelowej, tj. kadra zarządzająca oraz zawierać szeroki wachlarz ćwiczeń / case study dotyczących poruszanych zagadnień. Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie z najnowszymi trendami w edukacji osób dorosłych i przekazywać aktualny stan wiedzy. 8. Wykonawca zapewni komplet materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika oraz dodatkowo przekaże zamawiającemu dla celów archiwizacji jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej i elektronicznej. Materiały powinny być przygotowane w następujący sposób: w języku polskim, w formacie A4, wydrukowane dwustronnie, zbindowane lub trwale ze sobą powiązane. Jedna strona A4 powinna zawierać maksymalnie trzy slajdy prezentacji z miejscem na notatki. Skomplikowane i szczegółowe schematy czy rysunki powinny być czytelne i dołączone w formie kolorowych wydruków w formacie A4. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego materiały. 9. Wykonawca przygotuje i przeprowadzi testy weryfikujące pozyskane przez uczestników kompetencje po szkoleniu. Źródłem pomiaru nabycia kompetencji w określonym zakresie merytorycznym szkolenia będzie zaświadczenie wydane po pozytywnym zaliczeniu testu. 10. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia wśród uczestników na podstawie wyników ankiety ewaluacyjnej (wcześniej przekazanej do akceptacji Zamawiającemu) 11. Każdy z uczestników otrzyma imienne zaświadczenie / certyfikat ukończenia szkolenia. Zamawiający otrzyma kopie zaświadczeń / certyfikatów. Wzór zaświadczenia musi zostać wcześniej zaakceptowany przez Zamawiającego. 12. Wszystkie dokumenty przekazane uczestnikom i Zamawiającemu Wykonawca oznaczy zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. 13. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji wykonanych usług na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego. Na zakończenie każdego dnia szkoleniowego Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie skanu poniżej wymienione dokumenty, natomiast najpóźniej do dwóch dni roboczych po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie papierowej oryginały następujących dokumentów: 1) Listę obecności podpisaną przez uczestników z każdego dnia szkolenia opatrzoną datą i podpisem prowadzącego. 2) Protokół odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych, opatrzony datą i podpisem prowadzącego. 3) Testy wypełnione przez uczestników. 14. Całkowite koszty przygotowania merytorycznego i metodologicznego szkolenia, w tym kosz-ty przygotowania programu, materiałów szkoleniowych, dojazdu i zakwaterowania trenera/trenerów ponosi Wykonawca. 15. Wymagania dodatkowe. 1) Wykonawca zapewnia klimatyzowaną salę wraz z niezbędnym wyposażeniem, zapewniającą komfortowe warunki kształcenia. Sala oraz budynek, w którym się znajduje mają być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Preferowana lokalizacja Sali - okolice siedziby Zamawiającego (tj. w pobliżu Placu Grunwaldzkiego) lub centrum miasta. 2) Wykonawca w czasie szkolenia zapewnia catering zgodnie ze standardami opisanymi w aktualnym załączniku nr 8 do konkursu POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17, dostępnym na stronie internetowej NCBiR oraz stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: - przerwę kawową obejmującą co najmniej: kawę, herbatę, wodę, mleko, cukier, cytrynę, drobne słone lub słodkie przekąski; - obiad obejmujący dwa dania (zupę i drugie danie – wegetariańskie lub mięsne – w zależności od preferencji uczestników) oraz napój.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach