Przetargi.pl
Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki

Burmistrz Miasta Mława ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6546441 , fax. 23 6543652
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mława
    Stary Rynek 19 19
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 23 6546441, fax. 23 6543652
    REGON: 00052482600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. W ramach projektu 50 gospodarstw osób niepełnosprawnych otrzyma niezbędny sprzęt komputerowy wraz z dostępem do Internetu. Ponadto na terenie miasta utworzone zostaną dwa punkty ogólnodostępnego dostępu do Internetu (w dwóch jednostkach organizacyjnych gminy) w każdym po 10 komputerów. Dostawa sprzętu komputerowego jest przedmiotem odrębnego postępowania. Przedmiotem zamówienia są dwa odrębne elementy: I. Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla: a) 50 gospodarstw domowych beneficjentów ostatecznych projektu zlokalizowanych na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy; b) informatyka, który będzie zapewniał podstawową pomoc techniczną dla beneficjentów ostatecznych projektu na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy; II. Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w jednostkach koordynujących dla 2 ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu (jeden w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mławie, drugi w Miejskim Domu Kultury w Mławie) przez okres 25 miesięcy. Na każdy z elementów Wykonawcy mogą składać odrębne oferty częściowe. ad. I. Wymogi dotyczące elementu - Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla: a) 50 gospodarstw domowych beneficjentów ostatecznych projektu zlokalizowanych na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy: Charakterystyka usługi: Parametry techniczne: 1. stały dostęp do sieci Internet; 2. transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1 MB/s; 3. transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 128 kbit/s; 4. ilość przesyłanych informacji z miesięcznym limitem minimum 5 GB. 5. brak ograniczeń czasowych w korzystaniu z usługi; 6. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił ewentualnych kosztów związanych z wykorzystaniem dostępu do Internetu do prowadzenia rozmów telefonicznych, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy jest takie zabezpieczenie oferowanego dostępu aby nie wiązało się to dla niego z dodatkowymi kosztami. 7. dostępność usługi po przekroczeniu limitu miesięcznego z prędkością nie mniejszą niż 32 Kilobit/s (download). 8. Zamawiający dopuszcza uruchomienie dostępu w niżej wymienionych technologiach: a) Przewodowej: światłowodowej FTTH, miedzianej xDSL, Ethernet; b) Bezprzewodowej: WiMax, LMDS, Wi-Fi, GSM/EDGE, CDMA, UMTS/HSDPA, LTE; Dopuszczone jest świadczenie usługi równocześnie w nie więcej niż dwóch technologiach, pod warunkiem zachowania jednolitych parametrów u wszystkich beneficjentów ostatecznych projektu. Zamawiający zastrzega, że w wyjątkowych sytuacjach gdy nie będzie technicznie możliwe zapewnienie dostępu do Internetu żadną z dwóch oferowanych przez Wykonawcę technologii, za zgodą Zamawiającego możliwe będzie zapewnienie dostępu do Internetu w innej technologii, jednakże z zachowaniem parametrów jak u innych beneficjentów ostatecznych projektu. Inne wymogi: 1. dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że każdorazowa możliwość korzystania z Internetu nie będzie wymagała podawania loginów, haseł czy nr PIN - aby mieć możliwość korzystania z Internetu; 2. dodatkowe, niezbędne akcesoria do prawidłowego działania łącza internetowego dostarcza Wykonawca (np. modem, antena wewnętrzna); Ponadto w przypadku gdy dodatkowe urządzenia niezbędne do zapewnienia dostępu do Internetu wymagają ich zamontowania w budynku lub na budynku, ich montaż wykona Wykonawca na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. urządzenia zapewniające dostęp do Internetu muszą mieć funkcjonalność automatycznego instalowania sterowników i konfigurowania się w systemie operacyjnym po podłączeniu do komputera. 4. Wykonawca poniesie nieprzewidziane koszty związane z zapewnieniem dostępu do Internetu beneficjentom ostatecznym. 5. techniczne warunki dostarczenia usługi pozostają w gestii Wykonawcy; 6. Wykonawca w czasie świadczenia usługi zapewni niezbędny serwis techniczny, w ramach którego: a) Umożliwi zgłaszanie usterek i awarii każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) przez co najmniej 8 godzin dziennie (telefonicznie, lub mailem); b) podejmie reakcję serwisową w terminie 48 godzin od zgłoszenia usterki lub awarii; c) usunie usterki i przywróci pełną sprawność połączenia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia; Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zgłoszeń o usterce lub awarii przez użytkowników Internetu - beneficjentów ostatecznych projektu lub członków ich gospodarstw domowych. 7. Zamawiający zastrzega możliwość przeniesienia dostępu do Internetu pod inny wskazany adres położony w granicach administracyjnych Miasta Mława w przypadku zmiany beneficjenta ostatecznego projektu lub zmiany miejsca stałego pobytu beneficjenta ostatecznego projektu. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego zapewnienia dostępu do Internetu w nowej lokalizacji w terminie 14 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego. 8. Wykonawca w czasie świadczenia usługi stałego dostępu do Internetu zapewni Zamawiającemu dostęp do raportów na temat aktywności korzystania z sieci przez beneficjentów ostatecznych projektu. Raporty mają zawierać numer z którego łączono się do sieci, datę oraz godzinę. Dostęp do Internetu będzie wykorzystywany do celów niekomercyjnych. b) informatyka, który będzie zapewniał podstawową pomoc techniczną dla beneficjentów ostatecznych projektu na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy; Wymogi identyczne jak w punkcie I, jednakże z uwagi na fakt, że informatyk będzie musiał rozwiązywać problemy techniczne u beneficjentów ostatecznych projektu, wymagane jest zapewnienie mobilnego dostępu do Internetu. ad. II. Wymogi dotyczące elementu Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w jednostkach koordynujących dla 2 ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu (jeden w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mławie, drugi w Miejskim Domu Kultury w Mławie) przez okres 25 miesięcy: Dostęp do Internetu dla dwóch ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu w dwóch jednostkach koordynujących - Miejskim Domu Kultury w Mławie, ul. Stary Rynek 13 i Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mławie, ul. Kopernika 38. W każdym z punktów dostępu do Internetu zainstalowanych będzie po 10 komputerów zakupionych w ramach innego postępowania. Usługa ma być dostępna w pomieszczeniach, w których zlokalizowane będą ogólnodostępne punkty dostępu do Internetu. Charakterystyka usługi: Parametry techniczne: 1. stały dostęp do sieci Internet ze stałym numerem IP; oferowana usługa musi umożliwiać udostępnianie Internetu w sieci lokalnej poprzez urządzenie udostępniająco-blokująco-dostępowe zakupione w ramach odrębnego postępowania; 2. Stałe szerokopasmowe łącze, które daje nielimitowany dostęp do Internetu min 2 MB/s, w punkcie dostępu do Internetu (download); 3. Stałe szerokopasmowe łącze, które daje nielimitowany dostęp do Internetu min 0,5 MB/s, w punkcie dostępu do Internetu (upload); 4. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił ewentualnych kosztów związanych z wykorzystaniem dostępu do Internetu do prowadzenia rozmów telefonicznych, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy jest takie zabezpieczenie oferowanego dostępu aby nie wiązało się to dla niego z dodatkowymi kosztami. 5. ilość przesyłanych informacji bez limitu. 6. brak ograniczeń czasowych w korzystaniu z usługi; 7. Oferowana technologia musi zapewniać stały numer IP, umożliwiać wykonanie lokalnej sieci komputerowej (w ramach odrębnego postępowania) oraz musi współpracować z urządzeniem udostępniająco - blokująco - dostępowym, które zostanie zakupione w ramach odrębnego postępowania. Inne: 1. dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że każdorazowa możliwość korzystania z Internetu nie będzie wymagała podawania loginów, haseł czy nr PIN - aby mieć możliwość korzystania z Internetu; 2. dodatkowe, niezbędne akcesoria do prawidłowego działania łącza internetowego dostarcza Wykonawca (np. modem, antena wewnętrzna). Zamawiający nie ma tu na myśli sieci komputerowej, która zostanie wykonana w ramach odrębnego postępowania. Ponadto w przypadku gdy dodatkowe urządzenia niezbędne do zapewnienia dostępu do Internetu wymagają ich zamontowania w budynku lub na budynku, ich montaż wykona Wykonawca na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. w ramach usługi Wykonawca zapewni niezbędne opisy konfiguracji oraz sterowniki wymagane do połączenia z Internetem. 4. Wykonawca poniesie nieprzewidziane koszty związane z instalacją i zapewnieniem dostępu do Internetu w obu punktach dostępowych. 5. techniczne warunki dostarczenia usługi pozostają w gestii Wykonawcy; 6. Wykonawca w czasie świadczenia usługi zapewni niezbędny serwis techniczny, w ramach którego: a) Umożliwi zgłaszanie usterek i awarii każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) przez co najmniej 8 godzin dziennie (telefonicznie, lub mailem); b) podejmie reakcję serwisową w terminie 48 godzin od zgłoszenia usterki lub awarii; c) usunie usterki i przywróci pełną sprawność połączenia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia; Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zgłoszeń o usterce lub awarii przez upoważnionych pracowników Miejskiego Domu Kultury w Mławie i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie. Dostęp do Internetu będzie wykorzystywany do celów niekomercyjnych. W cenie usługi muszą być zawarte wszelkie koszty związane z jej świadczeniem Zamawiający informuje, że świadczenie usługi zapewnienia stałego dostępu do Internetu wygasa wraz z końcem umowy, bez możliwości jego przedłużenia. Przed złożeniem oferty zaleca się wizje w terenie, w celu sprawdzenia możliwości świadczenia usługi dostępu do Internetu dla lokalizacji wymienionych w załączonej liście ulic stanowiącej załącznik nr 4 do SWIZ, przy których mieszkają beneficjenci ostateczni projektu oraz lokalizacji, w których będą umieszczone ogólnodostępne punkty dostępu do Internetu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 10 lipca 2012r. do godz. 1000. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach