Przetargi.pl
Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych , oraz świadczenie usługi serwisu sprzętu komputerowego 107 szt. zlokalizowanego w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Ostrów – 2 części

Gmina Ostrów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 745 11 60 , fax. (017) 745 11 60
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów
    Ostrów 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 745 11 60, fax. (017) 745 11 60
    REGON: 69058195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych , oraz świadczenie usługi serwisu sprzętu komputerowego 107 szt. zlokalizowanego w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Ostrów – 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu w 100 lokalizacjach na terenie gminy Ostrów , oraz świadczenie usługi serwisu zestawów komputerowych – 107 szt. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania z których każde będzie oceniane oddzielnie. Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu w 100 lokalizacjach na terenie gminy Ostrów (gospodarstwa domowe, adresy wskazane poniżej), przez 12 m-cy. (od dnia 1 stycznia 2020 r., do 31 grudnia 2020 r.). Zamówienie obejmuje: 1. stały dostęp do sieci Internet, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, od dnia 01.01.2020 r do 31.12.2020 r., 2. transfer do komputera użytkownika (download) minimum 3 Mb/s,* 3. transfer od komputera użytkownika (upload) do minimum 512 kbps,* 4. ilość przesyłanych informacji bez limitu, 5. dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu, 6. dodatkowe, niezbędne urządzenia do prawidłowego działania łącza użycza Wykonawca, 7. do korzystania z Internetu powinny zostać wykorzystane urządzenia już zainstalowane we wskazanych lokalizacjach (w przypadku awarii sprzętu zamawiający pokrywa koszt zakupu nowego urządzenia), 8. możliwość zgłaszania usterek i awarii w dni robocze pomiędzy godzinami 900 a 1500 (telefonicznie, e-mailem) w całym okresie trwania umowy, 9. czas usunięcia usterki 48 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia, 10. wykonawca może wykorzystać do świadczenia usługi anteny/instalacje do dostępu do Internetu bezprzewodowego zainstalowane w domach użytkowników (w przypadku awarii/uszkodzenia tych instalacji Gmina ponosi koszt ich wymiany/naprawy). 11. wykonawca poniesie nie przewidziane koszty związane z instalacją usługi, 12. w przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 14 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie. Przed złożeniem oferty zaleca się wizje w terenie, w celu sprawdzenia możliwości świadczenia usługi dostępu do Internetu dla lokalizacji wymienionych w Tabeli 1. Wykaz lokalizacji zgodnie ze specyfikacją. * Szybkość transferu może ulec zmianie, jeśli oferent zaoferuje szybszy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1, do SIWZ. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest Usługa serwisu 107 zestawów komputerowych Acer Veriton X2611G wraz z monitorami, zakupionych w ramach projektu pn: „Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze gminy Ostrów” umieszczonych w domach prywatnych oraz jednostkach organizacyjnych gminy zgodnie z wykazem. Wykonywanie czynności czynności serwisowych obejmuje: 1. Świadczenia usługi serwisu w terminie od 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. 2. Dojazd we własnym zakresie do miejsc lokalizacji sprzętu, lub odebranie/wydanie sprzętu we wskazanym punkcie. 3. Ocenę prawdopodobnej przyczyny błędu w pracy urządzenia. 4. Usuwanie szkodliwego oprogramowania, programów szpiegujących, wirusów, trojanów, robaków, spyware, dialerów. 5. Usuwanie usterek i problemów związanych z funkcjonowaniem systemu oraz oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 6. Instalacja i konfigurowanie oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 7. Dokonywanie wszelkich napraw sprzętu, mających na celu przywrócenie bezproblemowego funkcjonowania komputera – przy wykorzystaniu części dostarczonych przez Zamawiającego. 8. Diagnostyka, ocena sprzętu, wycena sprzętu uszkodzonego, wycena kosztów nabycia nowych części celem usprawnienia komputera. 9. W przypadku awarii sprzętu będącego na gwarancji podjęcie właściwych kroków mających na celu naprawę sprzętu, nadzór nad prawidłową naprawą gwarancyjną - w tym przekazanie sprzętu do naprawy dokonywanej przez odpowiedni serwis gwarancyjny i odbiór po naprawie. 10. Wydanie opinii/ekspertyzy technicznej na potrzeby utylizacji przestarzałego, sprawnego sprzętu komputerowego wycofywanego przez Zamawiającego z eksploatacji. 11. Ekspertyza techniczna uszkodzonych urządzeń komputerowych. 12. W przypadku, gdy użytkownik zrezygnuje z udziału w projekcie lub starci prawo do korzystania ze sprzętu – odbiór sprzętu i jego ponowny montaż w innym wskazanym miejscu na terenie gminy. 13. Koordynacja prac związanych z uruchamianiem dostępu do Internetu i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem połączenia internetowego. 14. Naprawy będą realizowane w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia awarii/dostarczenia komputera do serwisu. Czas naprawy może zostać wydłużony w przypadku, gdy wydłużenie wystąpiło z przyczyn, na które wykonawca serwisu nie miał wpływu (np.: brak możliwości dostępu do uszkodzonego komputera z winy użytkownika, naprawa w serwisie producenta, czas na zakup niezbędnych części, inne). 15. Jeśli zajdzie potrzeba: konserwacja jednostki centralnej: czyszczenie otworów wentylacyjnych i styków urządzeń we/wy (portów USB, LPT itp.) , przy otwartej obudowie czyszczenie wentylatorów obudowy, procesora, zasilacza, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, sprawdzenie mocowań kart, czyszczenie napędów DVD, testowanie podstawowych podzespołów jednostki centralnej. konserwacja monitora LCD: mycie obudowy, czyszczenie otworów wentylacyjnych, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, testowanie podstawowych parametrów monitora. Uwagi: 1. Zamówienie nie obejmuje zakupu nowych części w miejsce uszkodzonych. Naprawa będzie dokonywana przez Zleceniobiorcę przy pomocy części dostarczonych/zakupionych przez Zamawiającego. 2. Szacowana przeciętna ilość napraw w miesiącu: 0 – 5 szt. 3. w przypadku położenia punktu serwisowego w dogodnym miejscu (Ropczyce) większość użytkowników dostarcza komputer do serwisu własnym transportem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1, do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32412110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 1 000 zł na każdą część osobno
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 a lub 2b SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach