Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania, utrzymywania czystości i usług gospodarczo-konserwatorskich w obiekcie Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4 wraz z przyległym terenem zewnętrznym oraz części terenów zielonych przy ul. Pabianickiej 32

Sąd Rejonowy w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Okrzei
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 6322177 w. 115, 6322177 w , fax. 0-44 6322177 w. 115
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Bełchatowie
    ul. Okrzei 4
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 0-44 6322177 w. 115, 6322177 w, fax. 0-44 6322177 w. 115
    REGON: 32319200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.belchatow.sr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania, utrzymywania czystości i usług gospodarczo-konserwatorskich w obiekcie Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4 wraz z przyległym terenem zewnętrznym oraz części terenów zielonych przy ul. Pabianickiej 32
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sprzątanie pokoi biurowych oraz innych pomieszczeń wewnętrznych w Sądzie Rejonowym w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4, 97-400 Bełcható w. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zakres i godziny, w których zamówienie będzie wykonywane : a) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 15.30 - 18.00 sprzątaniem będą objęte pomieszczenia komunikacyjne, sanitarne, sale rozpraw, b) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 14.00-15.30 sprzątaniem będą objęte pomieszczenia biurowe, c) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 07.00 - 15.00 odbywać się będzie sprzątanie, utrzymywanie czystości i usługi gospodarczo- konserwatorskie w obiekcie Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4 wraz z przyległym terenem zewnętrznym, d) raz w miesiącu w okresie od maja do października – odbywać się będzie sprzątanie terenów zielonych przy ul. Pabianickiej 32. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) usługa winna być wykonywana przy użyciu własnych środków czystości i środków higienicznych oraz narzędzi i urządzeń technicznych Wykonawcy. b) w ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania na własny koszt środków zapachowych do toalet (w spreju i w żelu), zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, płynów do zmywania naczyń i gąbek-zmywaków kuchennych, worków na śmieci oraz narzędzi, urządzeń technicznych i środków chemicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. c) Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia techniczne wykorzystywane przez Wykonawcę podczas realizacji zamówienia (wiadra, szczotki, odkurzacze, maszyny czyszczące, polerki, mopy, drabinki itp.) były sprawne i bezpieczne, zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami oraz w ilościach zapewniających właściwe wykonanie usługi. d) przez cały okres realizacji umowy Wykonawca będzie dostarczał materiały higieniczne w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, spełniających co najmniej poniższe wymagania: - papier toaletowy (średnica rolki min. 18 cm), dwuwarstwowy, białość minimum 65%, - ręcznik papierowy w listkach, typu „Zetka”, 21 cm x 22 cm, minimum 65% białości, o obniżonej pylności, - mydło w płynie z kolagenem, o świeżym, przyjemnym zapachu, naturalne dla skóry pH, niepowodujące uczulenia i wysuszenia skóry, łagodne, o dobrej pienistości, - odświeżacze powietrza o świeżym, przyjemnym zapachu. 4. Do świadczenia usług:  sprzątania i utrzymywania czystości Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 5 pracowników / 2,5 etatu ( w ½ wymiarze czasu pracy ),  sprzątania, utrzymywania czystości i usług gospodarczo- konserwatorskich w obiekcie Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4 wraz z przyległym terenem zewnętrznym oraz części terenów zielonych przy ul. Pabianickiej 32 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 1 pracownika / 1 etat (w pełnym wymiarze czasu pracy). 5. Wykonawca przyjmując usługę do wykonania zobowiązuje się zarazem do przejęcia odpowiedzialności za:  przestrzeganie przez osoby sprzątające zasady zamykania pomieszczeń, w których aktualnie nie sprzątają, a do których mają dostęp;  zamykania otwartych okien, gaszenie świateł w chwili zakończenia pracy w sprzątanych pomieszczeniach,  wszelkie ewentualne szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonywania bądź nienależytego wykonywania przedmiotu zamówienia,  inne działania lub zaniechania pracowników świadczących usługę. 6. Wykonawca jest zobowiązany do:  wykonywania pracy z należytą starannością określoną w art. 355 § 2 Kodeksu cywilnego, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości,  zagwarantowania, że proces utrzymania czystości jest zgodny ze standardami i przepisami przewidzianymi dla tego typu usługi,  stosowania się do doraźnych poleceń osób reprezentujących Zamawiającego,  zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego siedziby,  dbałości o sprzątane pomieszczenia i znajdujące się w nich wyposażenie. 7. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób uczestniczących przy realizacji zamówienia, wykonujących czynności wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SIWZ) z wyłączeniem pozycji nr: 15,18,20,33,37. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody (według wyboru Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 4, tj.: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę) lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczenia społecznego, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 4 Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 4. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli z ważnych względów, np. zaniedbanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, długotrwała choroba, nie będzie możliwe wykonanie zamówienia przez wskazane osoby, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w SIWZ. 12. W celu prawidłowego oszacowania ceny ofertowej wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu świadczenia usługi. 13. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania w trakcie trwania niniejszej umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniowa nie mniejszą niż 80 000 zł. Kopie polisy poświadczone! za zgodność z oryginałem Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do dnia 31.12.2019 r. 14. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach