Przetargi.pl
świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na rok 2019.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
    REGON: 66584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na rok 2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w pięciu siedzibach Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2019 r.: 1. ul. Gen. Józefa Bema 70, Warszawa 2. ul. Ciołka 33, Warszawa 3. ul. Wawelberga 15, Warszawa 4. ul. Nowolipki 16, Warszawa 5. ul. Ogrodowa 28/30, Warszawa. Wykaz powierzchni objętych sprzątaniem określa załącznik nr 6 do s.i.w.z. Usługi należy realizować zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym integralną część s.i.w.z. KLAUZULA SPOŁECZNA - na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917), tj. w szczególności 2 osoby realizujące usługi sprzątania. Wykonawca/Podwykonawca jest zobowiązany posiadać w trakcie wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszej umowy, tj. nie mniej niż liczba osób określona w ofercie. W przypadku złożenia deklaracji zatrudnienia określonej liczby osób Wykonawca/Podwykonawca będzie zobowiązany przestrzegać tego zobowiązania w toku realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach treści zawartej umowy ubezpieczenia, w terminie 5 dni roboczych od dnia ich wejścia w życie. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część s.i.w.z. Klauzula społeczna będzie zastosowana jako społeczne kryterium oceny ofert. Zamawiający będzie premiował Wykonawców deklarujących jak najwyższy udział osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy realizacji niniejszego zamówienia, tj. maksimum punktów w tym kryterium oceny otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą liczbę pracowników, a pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej. 1. Przy sporządzaniu oferty należy wziąć pod uwagę następujące aspekty: a) dokonać wizji lokalnej wszystkich siedzib, b) cena winna być skalkulowana wraz z kosztem środków czystościowych niezbędnych do wykonania usługi. Należy wziąć również pod uwagę wykaz prac i ich częstotliwość wykazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, (skalkulować w cenie wszystkie wykazane prace wykonywane codziennie okresowo). 2. Codzienne sprzątanie będzie wykonywane według poniższych wytycznych: a) ul. Bema 70 – serwis dzienny od godz. 7.00 do godz. 15.00 ( powierzchnia sprzątana 1267,22 m2 w tym baszty oraz pomieszczenia piwniczne + prace interwencyjne) b) ul. Bema 70 – zmiana popołudniowa od godz. 15.30 ( powierzchnia sprzątana 817,36 m2) c) Terenowe Zespoły Obsługi Mieszkańców ul. Nowolipki 15, ul. Ciołka 33, ul. Ogrodowa 28/30 (rozpoczęcie pracy najwcześniej od godz. 15.30 , zakończenie najpóźniej do godz. 19.30) d) Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców ul. Wawelberga 15 (rozpoczęcie pracy od godz. 14.00m gdyż sprzątaniu będzie podlegać 5 pokoi plombowanych, zakończenie najpóźniej o godz.19.30) e) czynności wykonywane okresowo m.in. czyszczenie, zdejmowanie powłok nabłyszczających (ręczne lub mechaniczne), nakładanie środków ochronnych, nabłyszczających (minimum 3 warstwy), polerowanie, mycie okien pranie wykładzin, czyszczenie tapicerki będą wykonywane po godzinach urzędowania. Dopuszcza się możliwość wykonywania tych prac w soboty lub niedziele po uzgodnieniu z pracownikami odpowiedzialnymi za nadzór nad umową ze strony Zamawiającego. f) usługa nie obejmuje dostarczania papieru toaletowego, mydła, ręczników, ale wyłącznie umieszczanie tych materiałów w pojemnikach do tego przeznaczonych . 3. Usługa musi być: a) wykonywana zgodnie z powszechnie obowiązującymi standardami w tego rodzaju usługach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa, przy użyciu własnego sprzętu o wysokim standardzie technicznym. b) narzędzia używane do wykonania umowy np. odkurzacze, mopy, szczotki, ściereczki muszą charakteryzować się dobrą jakością: odkurzacze powinny posiadać moc właściwą do rodzaju wykonywanej pracy, mopy nie powinny zostawiać na podłogach zanieczyszczeń lub włókien z których są wykonane, ponadto włókna powinny posiadać właściwości szybkiego wysychania, ewentualnie powinny być wymieniane z odpowiednią częstotliwością. c) pracownicy powinni zostać wyposażeni w sprzęt dobrej jakości, spełniający wymagania BHP. 4. Materiały chemiczne użyte do wykonania przedmiotu umowy muszą być : a) odpowiedniej jakości, posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku, o przeznaczeniu zależnym od wykonywanych czynności i nie mogą powodować niszczenia sprzętów i wyposażenia podlegającego sprzątaniu, b) zapachy stosowane w toaletach: aerozol czasowy, paski zapachowe na ścianę, paski zapachowe do muszli klozetowych, kule zapachowe, płyny zapachowe, c) do pielęgnacji czyli czyszczenia, akrylowania i polerowania wykładzin podłogowych typu Tarkett Optima należy stosować wyłącznie profesjonalne środki wysokiej jakości o właściwościach antypoślizgowych, odpornych na zaplamienie i zarysowania oraz na dezynfekcję, d) do pielęgnacji podłóg z deski Barlineckiej wymaga się stosowania środków zgodnych z zaleceniami producenta, e) Zamawiający upoważniony jest do kontrolowania jakości i rodzaju środków używanych przez pracowników Wykonawcy do realizacji zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić stały skład osobowy z imiennie przydzielonym rejonem sprzątania pomieszczeń, b) wszelkie zmiany osób sprzątających powinny być uprzednio uzgodnione z Zamawiającym, c) zabezpieczyć pracowników w ubrania robocze. 6. Do obowiązków pracowników Wykonawcy sprzątających w serwisie dziennym przy ul. Bema 70, będzie należeć m.in.: a) sprzątanie pokoi plombowanych, b) przegląd i sprzątanie toalet minimum co 3 godziny (uzupełnianie mydła, papieru i ręczników w dozownikach, czyszczenie muszli klozetowych, opróżnianie zapełnionych koszy, mycie podłóg), c) sprzątanie korytarzy w zależności od potrzeb, usuwanie zanieczyszczeń zaistniałych lub zgłoszonych w czasie dyżuru. d) sprzątanie okresowe pomieszczeń usytuowanych w piwnicach, korytarzy, oraz podręcznych składnic dokumentów, e) inne pilne i wymagające natychmiastowej reakcji prace porządkowe. 7. W czasie wykonywania usługi prania wykładzin lub akrylowania korytarzy, do Wykonawcy należy przygotowanie pomieszczeń tj. przestawienie a następnie ustawienie lekkich części ruchomych wyposażenia. 8. Wykonanie prac okresowych: typu mycie okien i krat, pranie wykładzin, pranie tapicerki czy też akrylowanie podłóg, będzie potwierdzane w kontrolce przez użytkowników pomieszczenia, a w przypadku pomieszczeń ogólnodostępnych przez pracownika działu administracyjno-gospodarczego. 9. Wykonawca winien skalkulować w cenie oferty 80 roboczogodzin, które mogą być wykorzystane przez Zamawiającego na czynności nie wynikające z przedmiotu zamówienia . Przykładowe prace: doczyszczanie siedzib po remontach, sprzątanie po awariach i zalaniach. 10. W przypadku konieczności wykorzystania więcej niż 80 roboczogodzin, za każdą kolejną godzinę Zamawiający zapłaci Wykonawcy stawkę zgodną z ustaloną w formularzu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach