Przetargi.pl
świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2018 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
    REGON: 66584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w pięciu siedzibach Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w okresie od 01.12.2017 r. do 30.11.2018 r.: 1. ul. Gen. Józefa Bema 70, Warszawa 2. ul. Ciołka 33, Warszawa 3. ul. Wawelberga 15, Warszawa 4. ul. Nowolipki 16, Warszawa 5. ul. Ogrodowa 28/30, Warszawa. Wykaz powierzchni objętych sprzątaniem określa załącznik nr 6 do s.i.w.z. Usługi należy realizować zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym integralną część s.i.w.z. KLAUZULA SPOŁECZNA - na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), tj. w szczególności 2 osoby realizujące usługi sprzątania. 1. Wyżej wskazane osoby mają być zatrudnione nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 2. Wykonawca/Podwykonawca jest zobowiązany posiadać w trakcie wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszej umowy, tj. nie mniej niż liczba osób określona w ofercie. W przypadku złożenia deklaracji zatrudnienia określonej liczby osób Wykonawca/Podwykonawca będzie zobowiązany przestrzegać tego zobowiązania w toku realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony będzie, w czasie trwania umowy/umów, do kontroli spełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymagań, dotyczących zatrudnienia osoby. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany jest do udokumentowania że, zadeklarowane osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji Umowy są zatrudnione u Wykonawcy/Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji Umowy na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające że, Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W przypadku zmiany zadeklarowanej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji Umowy, Wykonawca/Podwykonawca przedłoży w terminie 3 dni roboczych od dnia zmiany umowę o pracę nowej osoby, która wykonuje czynności w zakresie realizacji Umowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). 3. Wykonawca powinien korzystać przy realizacji Umowy wyłącznie ze świadczeń osób spełniających warunek niekaralności potwierdzony informacją z Krajowego Rejestru Karnego z datą wystawienia nie później niż 6 miesięcy przed podjęciem wykonywania przez każdą z tych osób czynności w zakresie realizacji Umowy. Sankcje z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część s.i.w.z. Klauzula społeczna będzie zastosowana jako społeczne kryterium oceny ofert. Zamawiający będzie premiował Wykonawców deklarujących jak najwyższy udział osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę przy realizacji niniejszego zamówienia, tj. maksimum punktów w tym kryterium oceny otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą liczbę pracowników (zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy), a pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej. Przy sporządzaniu oferty należy wziąć pod uwagę następujące aspekty: 1. Zaleca się dokonania wizji lokalnej wszystkich siedzib, 2.Cena winna być skalkulowana wraz z kosztem środków czystościowych niezbędnych do wykonania usługi. Ponadto należy uwzględnić wykaz prac i ich częstotliwość wykazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy (skalkulować w cenie wszystkie wykazane prace wykonywane codziennie i okresowo). 3. Codzienne sprzątanie będzie wykonywane według poniższych wytycznych: a) ul. Bema 70 – serwis dzienny od godz. 7.00 do godz. 15.00 (2 osoby – powierzchnia sprzątana 1267,22 m2 w tym baszty oraz pomieszczenia piwniczne + prace interwencyjne) b) ul. Bema 70 – zmiana popołudniowa od godz. 15.30 (2 osoby po min. 4 godz. dziennie – powierzchnia sprzątana 817,36 m2) c) Terenowe Zespoły Obsługi Mieszkańców ul. Nowolipki 15, ul. Ciołka 33, ul. Ogrodowa 28/30 od godz. 15.30 ( po 1 osobie po min. 4 godz. dziennie) d) Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców ul. Wawelberga 15 od godz. 14.00 (1 osoba min. 4 godz. dziennie). Pracownik firmy musi rozpocząć pracę od godz. 14.00 gdyż sprzątaniu będzie podlegać 5 pokoi plombowanych. e)czynności wykonywane okresowo m.in. czyszczenie, zdejmowanie powłok nabłyszczających (ręczne lub mechaniczne), nakładanie środków ochronnych, nabłyszczających (minimum 3 warstwy), polerowanie, mycie okien pranie wykładzin, czyszczenie tapicerki będą wykonywane po godzinach urzędowania. Dopuszcza się możliwość wykonywania tych prac w soboty lub niedziele po uzgodnieniu z pracownikami odpowiedzialnymi za nadzór nad umową ze strony Zamawiającego. f)usługa nie obejmuje dostarczania papieru toaletowego, mydła, ręczników, ale wyłącznie umieszczanie tych materiałów w pojemnikach do tego przeznaczonych 4.Prace muszą być wykonywane zgodnie z powszechnie obowiązującymi standardami w tego rodzaju usługach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa, przy użyciu własnego sprzętu o wysokim standardzie technicznym. Narzędzia używane do wykonania umowy np. odkurzacze, mopy, szczotki, ściereczki muszą charakteryzować się dobrą jakością: odkurzacze powinny posiadać moc właściwą do rodzaju wykonywanej pracy, mopy nie powinny zostawiać na podłogach zanieczyszczeń lub włókien z których są wykonane, ponadto włókna powinny posiadać właściwości szybkiego wysychania, ewentualnie powinny być wymieniane dosyć często. Wskazane jest wyposażenie pracowników w sprzęt dobrej jakości, spełniający wymagania BHP. 5.Materiały chemiczne użyte do wykonania przedmiotu umowy muszą być odpowiedniej jakości, posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku, o przeznaczeniu zależnym od wykonywanych czynności i nie mogą powodować niszczenia sprzętów i wyposażenia podlegającego sprzątaniu. Zapachy stosowane w toaletach: aerozol, paski zapachowe na ścianę, paski zapachowe do muszli klozetowych, kule zapachowe. Do pielęgnacji czyli czyszczenia, akrylowania i polerowania wykładzin podłogowych typu Tarkett Optima należy stosować wyłącznie profesjonalne środki wysokiej jakości o właściwościach antypoślizgowych, odpornych na zaplamienie i zarysowania oraz na dezynfekcję. Do pielęgnacji podłóg z deski Barlineckiej wymaga się stosowania środków zgodnych z zaleceniami producenta. Zamawiający upoważniony jest do kontrolowania jakości i rodzaju środków używanych przez pracowników Wykonawcy do realizacji zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały skład osobowy z imiennie przydzielonym rejonem sprzątania pomieszczeń. Wszelkie zmiany osób sprzątających powinny być uprzednio uzgodnione z Zamawiającym. Wykonawca zabezpiecza pracowników w ubrania robocze. 7.Do obowiązków pracowników Wykonawcy pełniących serwis dzienny przy ul. Bema 70, będzie należeć m.in.: a) przegląd toalet minimum co 90 minut (uzupełnianie mydła, papieru i ręczników w dozownikach, czyszczenie muszli klozetowych , opróżnianie zapełnionych koszy , mycie podłóg w zależności od potrzeb, b) pracownicy pełniący serwis dzienny, usuwają zanieczyszczenia z korytarzy w zależności od potrzeb, usuwają inne zanieczyszczenia zaistniałe lub zgłoszone w czasie dyżuru. c) pracownicy pełniący serwis dzienny sprzątają okresowo pomieszczenia usytuowane w piwnicach, korytarze, oraz podręczne składnice dokumentów. d) inne zadania mogą być przydzielone pracownikom pełniącym serwis dzienny przez Wykonawcę np. sprzątanie pokoi plombowanych. 8.W czasie wykonywania usługi prania wykładzin lub akrylowania korytarzy, do Wykonawcy należy przygotowanie pomieszczeń tj. przestawienie a następnie ustawienie lekkich części ruchomych wyposażenia. 9.Wykonanie prac okresowych: typu mycie okien i krat, pranie wykładzin, pranie tapicerki czy też akrylowanie podłóg, będzie potwierdzane w kontrolce przez użytkowników pomieszczenia, a w przypadku pomieszczeń ogólnodostępnych przez pracownika działu administracyjno-gospodarczego. 10.Wykonawca winien skalkulować w cenie oferty 20 roboczogodzin, które mogą być wykorzystane przez Zamawiającego na czynności nie wynikające z przedmiotu zamówienia . Przykładowe prace: doczyszczanie siedzib po remontach, sprzątanie po awariach i zalaniach. 11. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy zł.) dla jednej i wszystkich szkód. Jeżeli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie niż złoty, zostanie przeliczona według średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach treści zawartej umowy ubezpieczenia, o której mowa powyżej w terminie 5 dni roboczych od dnia ich wejścia w życie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach