Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971 851, fax. -
REGON: 072181741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej pl. Ratuszowy 5, 6, 7, oraz świadczenie usługi sprzątania i mycia okien w budynku przy pl. Opatrzności Bożej 18 i w Radach osiedli na lata 2018-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej pl. Ratuszowy 5, 6, 7, oraz świadczenie usługi sprzątania i mycia okien w budynku przy pl. Opatrzności Bożej 18 i w Radach osiedli na lata 2018-2020. I. Informacje ogólne dotyczące budynków UM: a. budynek przy pl. Ratuszowym 5 objęty przedmiotem zamówienia jest 5-cio kondygnacyjny posiadający 3 klatki schodowe w tym 1 prowadząca z 1 piętra na parter i 1 prowadząca z 1 piętra do podpiwniczenia, winda osobowa – 1 szt., powierzchnia użytkowa ogółem około 2770,23 m2; w budynku obowiązuje następujący czas pracy: poniedziałek-środa 7.30-15.30, czwartek 8.00-17.00, piątek 8.00-15.00, sobota 10.00-13.00 (śluby-USC) b. budynek przy pl. Ratuszowym 7 objęty przedmiotem zamówienia jest 3-kondygnacyjny posiadający 1 klatkę schodową, windy brak, powierzchnia użytkowa ogółem około 470 m2; w budynku obowiązuje następujący czas pracy: poniedziałek-piątek 7.00-15.00 Wydział Inwestycji (I i II piętro), poniedziałek-środa 7.30-15.30, czwartek 8.00-17.00, piątek 8.00-15.00 Wydział Gospodarki Miejskiej (parter). c. lokal przy pl. Opatrzności Bożej 18 objęty przedmiotem zamówienia składa się z 21 pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej ogółem około 611,10 m² w lokalu obowiązuje następujący czas pracy: od poniedziałku do środy od 8.00 – 16.00, czwartek 8.00- 20.00, a w piątek od 8.00-15.00. (sprzątanie obiektu odbywa się obecnie w godzinach pracy tj. między godziną 8.00 - 12.00). d. Budynek przy pl. Ratuszowym 6 objęty przedmiotem zamówienia jest 6 - kondygnacyjny plus część podpiwniczenia - schody, otwarty holl przed windą (51,2 m2) - posiadający dwie klatki schodowe w budynku zamontowane są 2 windy ogółem powierzchnia użytkowa wynosi około 5848,30m², w budynku obowiązuje następujący czas pracy: od poniedziałku do środy od 7.30-15.30, w czwartek od 8.00 – 17.00, w piątek od 8.00 -15.00. e. Łączna powierzchnia użytkowa w budynkach Urzędu Miejskiego wynosi około 9.700,00 m2. UWAGA: Ze względu na fakt, iż w poprzednich postępowaniach Wykonawcy nie doszacowali wartości zamówienia, Zamawiający proponuje i zaleca Wykonawcy, aby ten przed złożeniem oferty zapoznał się z pomieszczeniami w budynkach przy pl. Ratuszowym 5, 6 oraz 7, które będzie sprzątał oraz warunkami ich dostępności w obecności wskazanego przez Zamawiającego pracownika. II. Informacje ogólne dotyczące Rad Osiedli: a. lokalizacje: - Lokal Rady Osiedla Aleksandrowice położony w budynku przy ul. Wrzosowej 20, o łącznej powierzchni użytkowej 85 m ². - Lokal Rady Osiedla Beskidzkie o łącznej powierzchni 7,53 m ² znajdujący się przy ul. Sterniczej 8a w Bielsku-Białej. - Lokal Rady Osiedla Biała Krakowska położony w budynku przy ul. Krakowskiej 23 o łącznej powierzchni 40,00 m² obejmujący 2 pomieszczenia oraz WC z łazienką. - Lokal Rady Osiedla Bielsko-Południe położony w budynku na parterze przy ul. Młyńskiej 74/1 w Bielsku-Białej o łącznej powierzchni 78,38 m², lokal wyposażony jest : w trzech pomieszczeniach w panele podłogowe, w dwóch pomieszczeniach na podłodze jest położona terakota, lokal Rady Osiedla wyposażony jest w WC. - Lokal Rady Osiedla Górne Przedmieście położony w budynku przy ul ks. Piotra Skargi 4 w Bielsku-Białej o łącznej powierzchni użytkowej 109,72 m², dwa pomieszczenia posiadają płytki PCV (linoleum), pozostałe pomieszczenia wyposażone są w lastrico, lokal Rady Osiedla posiada 8 szt. okien zespolonych z wietrznikiem. - Lokal Rady Osiedla Grunwaldzkie położony w budynku przy ul. Żywieckiej 54 w Bielsku- Białej o łącznej powierzchni 69,71 m², lokal składa się z 5 pomieszczeń w tym WC, w pomieszczeniach podłogi są wyłożone wykładzinami PCV oraz lastrico. W lokalu RO są okna zespolone w ilości 4 szt. - Lokal Rady Osiedla Hałcnów w Bielsku-Białej przy ul. Wyzwolenia 293 położony na parterze składający się z 2 pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej 52,05 m² . - Lokal Rady Osiedla Leszczyny w Bielsku-Białej ul. Straconki 25 położony w Gimnazjum nr 1 o łącznej powierzchni użytkowej 36m². - Lokal Rady Osiedla Mieszka I w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 46 o łącznej powierzchni 29,70 m ², położony na parterze. - Lokal Rady Osiedla Mikuszowice Krakowskie w Bielsku-Białej przy ul. Żywieckiej 302, w skład którego wchodzą: na parterze przedsionek, WC ( ściany do sufitu wyłożone płytkami) oraz pomieszczenie użytkowe o łącznej powierzchni ( płytki podłogowe) 34,38 m ²; na piętrze pomieszczenie użytkowe oraz WC o łącznej powierzchni 20,50 m². - Lokal Rady Osiedla Mikuszowice Śląskie w Bielsku-Białej położony w budynku przy ul. Olszówka 20, składający się z 2 pomieszczeń w tym WC o łącznej powierzchni użytkowej 38,10 m². - Lokal Rady Osiedla Piastowskie mieszczące się na paterze w budynku przy ul. Jana Sobieskiego 92w Bielsku-Białej o łącznej powierzchni użytkowej 33,19 m² w pomieszczeniu znajduje się WC. - Lokal Rady Osiedla Polskich Skrzydeł w Bielsku-Białej położony na parterze w budynku przy ul. Ikara 2 o łącznej powierzchni 139,87 m². W lokalu znajdują się dwa samodzielne pomieszczenia WC oraz 4 pomieszczenia przeznaczone na potrzeby RO. - Lokal Rady Osiedla Śródmieście Bielsko położony w budynku przy ul. Hugona Kołłątaja 14 w Bielsku-Białej, składający się z 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej 40,63 m², w lokalu znajduje się WC. - Lokal Rady Osiedla Wapienica położony na parterze w budynku przy ul. Cieszyńskiej 388 w Bielsku-Białej, Lokal składa się z 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej 81,81 m², do lokalu przynależy pomieszczenie WC znajdujące się na korytarzu. - Lokal Rady Osiedla Komorowice Krakowskie położony w budynku przy ul. Olimpijskiej 16 w Bielsku-Białej składający się z 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 39,79 m². - Lokal Rady Osiedla Kopernika położony w budynku przy ul. Jesionowej 13 w Bielsku-Białej składający się z pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej 40,70 m ². - Lokal Rady Osiedla Wojska Polskiego położony w budynku przy ul. Stawowej 29 w Bielsku-Białej o powierzchni użytkowej 45,30 m². - Lokal Rady Słoneczne położony w Bielsku- Białej w budynku przy ul. Braci Gierymskich 5 o łącznej powierzchni 50,10 m². - Lokal Rady Osiedla Złote Łany położony w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jutrzenki 13 w Bielsku-Białej o łącznej powierzchni 10,60m². - Lokal Rady Osiedla Stare Bielsko położony w budynku OSP przy ul. Jana Sobieskiego 307A o łącznej powierzchni 46m². b. Łączna powierzchnia użytkowa w pomieszczeniach Rad Osiedli wynosi ok. 1129,38 m² . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie art. 45 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, tj. warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała. 2. Zgodnie art. 45 ust. 3 ustawy Pzp, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Zgodnie art. 45 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3% wartości zamówienia, tj. w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). 4. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp, zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta. 2. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 4. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2023-11-28 - Świadczenie usług sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostkach
Dodano: 2023-01-02 - USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2022-12-21 - Kompleksowa usługa sprzątania biur i utrzymanie czystości w pomieszczeniach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej i jego komórkach organizacyjnych w roku 2023
Dodano: 2022-11-16 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2022-09-05 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2021-02-22 - „Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych”
Dodano: 2021-01-27 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych
Dodano: 2020-12-29 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych.
Dodano: 2020-11-20 - Świadczenie usług sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostkach (z podziałem na części)
Dodano: 2020-11-05