Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Białogardzie ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, Ustronie Miejskie
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48(94)3123215 , fax. +48(94)3120424
- Data zamieszczenia: 2019-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Białogardzie
Ustronie Miejskie 1
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. +48(94)3123215, fax. +48(94)3120424
REGON: 33089717300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rwik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach należących do Regionalnych Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Białogardzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) należących do Regionalnych Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Białogardzie. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na cztery części: 1) CZĘŚĆ I: „ Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach położonych w miejscowości Białogard, ul. Szpitalna 26 (pow. 254 m2), ul. Ustronie Miejskie 1 (pow. 848 m2) 2) CZĘŚĆ II: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach położonych w miejscowości Połczyn – Zdrój, ul. Młyńska 6 (pow. 350 m2) ul. Okrzei 6 (pow. 50 m2) 3) CZĘŚĆ III: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach położonych w miejscowości Karlino, ul. Szczecińska (pow. 227 m2) 4) CZĘŚĆ IV: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach położonych w miejscowości Biesiekierz 27D (pow. 85 m2) Przedmiot zamówienia obejmuje cykliczne wykonywanie czynności wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ. Sprzątanie obiektów będzie odbywało się pomieszczeniach biurowych i socjalnych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, od godziny 15.15 do efektywnego ich zakończenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w części I zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie - w części II zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie - w części III zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie - w części IV zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu; 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć na załączniku nr 3 do SIWZ 3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. 2) Wykonawca zobowiązany jest złożyć na załączniku nr 2 do SIWZ 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące powiązania między wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do ewentualnego wykorzystania). 5. Odnośnie potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 6. Odnośnie wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, b) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) (załącznik nr 5 do SIWZ ) 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.6 lit.a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądał złożenia dokumentów, które określą: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 9. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6. 10.Zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 11. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 12. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 13. Inne wymagane dokumenty: Oświadczenie o zatrudnieniu osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę (załącznik nr 7 do SIWZ )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi utrzymania czystości w Obiekcie Sportowym Szczeciński Domu Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024 r. Część 2.
Dodano: 2024-06-10 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2024-04-30 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU
Dodano: 2024-04-12 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego na potrzeby służb granicznych funkcjonujących w przejściu granicznym w Świnoujściu
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w Kompleksie Sportowym Szczecińskiego Domu Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024, część 1
Dodano: 2024-02-24 - Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-22 - KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOŁOBRZEGU
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
Dodano: 2024-01-18 - Świadczenie usług sprzątania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w lokalizacji Słupsk: - Przychodnia ul. Lelewela 58, - Przychodnia ul. 3-go Maja 96 - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Lelewela 58
Dodano: 2024-01-16 - Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w obiekcie i na terenie przyległym do Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153
Dodano: 2023-12-31