Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
- Data zamieszczenia: 2016-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618541300, fax. +48618541204
REGON: 000514331 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń części hotelowej CPR przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników, z możliwością składania ofert częściowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń części hotelowej CPR oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników dla operatorów nocujących w trakcie szkoleń w części hotelowej Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu (CPR) z możliwością składania ofert częściowych według następujących części: 1) Część I – usługa sprzątania pomieszczeń części hotelowej Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu. Zakres i częstotliwość świadczenia usług sprzątania pomieszczeń Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu w części hotelowej obejmuje: a) gruntowne przygotowanie 28 pokoi do przyjęcia operatorów na dzień poprzedzający każdy cykl szkoleniowy (planowanych jest 15 cykli szkoleniowych), przez odkurzenie każdego z 28 pokoi (każdy pokój jest 2-osobowy), wyczyszczenie z kurzów mebli, zdjęcie brudnej i ubranie świeżej pościeli, wyniesienie śmieci, wyczyszczenie łazienek (wraz z myciem sedesu, umywalki, płytek, lustra i kabiny prysznicowej/wanny), uzupełnienie papieru toaletowego, worków na śmieci i wyniesienie śmieci. - Planowanych jest 15 cykli szkoleniowych. - Zakwaterowanie w każdym cyklu zaczyna się w niedzielę, a kończy w sobotę rano. - Sprzątanie odbywać się ma w sobotę przed i po zakończeniu cyklu szkoleniowego. - Prace muszą zostać każdorazowo odebrane przez kierownika CPR, zastępcę kierownika CPR lub inną wyznaczoną osobę. b) sprzątanie ciągów komunikacyjnych (odkurzanie wykładzin podłogowych), windy i dwóch klatek schodowych w części hotelowej (zamiatanie i mycie schodów, mycie płytek, przetarcie parapetów, poręczy, szklanych balustrad), dwóch sal szkoleniowych w części hotelowej (odkurzanie wykładzin podłogowych, przecieranie biurek i parapetów) oraz pomieszczenia socjalnego na potrzeby szkoleń (mycie zlewów, blatów, podłóg, stołu, wyniesienie śmieci). Planowanych jest 15 cykli szkoleniowych. Sprzątanie odbywać się ma równolegle ze sprzątaniem pokoi przed rozpoczęciem cyklu szkoleniowego oraz każdego dnia powszedniego (w trakcie trwania cyklu szkoleniowego) od poniedziałku do piątku po godzinie 19.00. Prace muszą zostać każdorazowo odebrane przez kierownika CPR, zastępcę kierownika CPR lub inną wyznaczoną osobę. c) szacunkowa ilość powierzchni do sprzątania w m2: - każdy pokój ok. 20 m2 – wykładzina, - każdy przedpokój ok. 5 m2 – wykładzina, - każda łazienka ok. 4,5 m2 – płytki, - każdy korytarz ok. 48 m2 na każdym piętrze – wykładzina (trzy piętra), - każda klatka schodowa ok. 100 m2 - płytki (schody + półpiętra), - każda sala szkoleniowa ok. 67 m2. 2) Część II – pranie i prasowanie bielizny pościelowej i ręczników – obiekt Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu (ośrodek szkoleniowy). Zakres prac dotyczących każdego cyklu szkoleniowego: a) odbiór brudnej bielizny pościelowej transportem Wykonawcy (po każdym cyklu szkoleniowym), b) przywóz wypranej i wyprasowanej bielizny pościelowej i ręczników nie dłużej niż 5 dni kalendarzowych od dnia odbioru brudnej bielizny c) pranie i prasowanie zestawów bielizny pościelowej. W skład pojedynczego zestawu bielizny pościelowej wchodzą następujące elementy: - poduszka 80x80, - prześcieradło 150x200, - pościel mikrofibra 140x200, - ręcznik kąpielowy 70x140, - ręcznik do rąk mały, - koc polarowy 150x200, Planowanych jest 15 cykli szkoleniowych. Szacowana ilość ww. zestawów wynosi 500. 2. Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 3-dniowym wyprzedzeniem o dokładnych terminach realizacji przedmiotu zamówienia (faks lub e-mail). 3. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. Iloną Skwierzyńską, tel. 722 303 039. 4. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności sprzątania pomieszczeń oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników (w zależności od części) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, 2) w przypadku zatrudniania na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia nowej osoby/nowych osób wykonującej/ych czynności określone w pkt 1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania ww. umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 14 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę, 3) w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na postawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane w pkt 1 czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia, 5) w przypadku wykonywania czynności określonych w pkt 1 przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia liczby cykli szkoleniowych i zestawów w stosunku do szacowanego maksymalnego zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje wykonanie 70% każdej części zamówienia. Z tytułu niewykonania całości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W PRZEDSZKOLU W BIEDRUSKU ORAZ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SUCHYM LESIE – BUDYNEK PRZY UL. KONWALIOWEJ
Dodano: 2024-07-17 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
Dodano: 2024-07-16 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
Dodano: 2024-06-16 - Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie (2)
Dodano: 2024-06-10 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Dodano: 2024-05-21 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych
Dodano: 2024-04-27 - Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów
Dodano: 2024-04-19 - Sprzątanie lokalu biurowego przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-12 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
Dodano: 2024-03-27