Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Króla Pole 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7516856 , fax. 0814687047
- Data zamieszczenia: 2013-11-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku
ul. Króla Pole 5 5
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 081 7516856, fax. 0814687047
REGON: 00027823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.swidnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA OBIEKTU PSM I STOPNIA W ŚWIDNIKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi sprzątania pomieszczeń (pomieszczenia administracyjne, sale lekcyjne, korytarze, klatki schodowe, pomieszczenia techniczne, sanitariaty) zlokalizowanych w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Świdniku. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również utrzymanie porządku i czystości w obrębie powierzchni utwardzonych (dojścia i dojazdy do budynku od strony wejścia głównego) znajdujących się na terenie szkoły. Miejsce świadczenia usługi - Świdnik, ul. Króla Pole 7. 2. Charakterystyka obiektu: a) ściany w pomieszczeniach oraz korytarzach z wyłączeniem pomieszczeń sanitariatów - tynki pomalowane farbą emulsyjną, b) ściany w pomieszczeniach sanitariatów glazura + tynki pomalowane farbą emulsyjną, powierzchnia - 262,63m2 c) podłogi w pomieszczeniach oraz wewnętrznej przestrzeni komunikacyjnej - według zestawienia rodzajowego opisanego w punkcie 3. d) powierzchnia okien - 199,69m2 e) utwardzone dojścia i dojazdy do budynku - kostka betonowa o powierzchni 500 m2. 3. Dane charakterystyczne - rodzaj i obmiar powierzchni podłóg: a). Gres schody - stopnie - 41.82m2 c). Deska - podłoga - 191,85m2 d). Flotex - wykładzina. - 142,1m2 e). Gres - podłoga - terakota - 565,26m2 f). Wykładzina - marmoleum - podłoga - 397,91m2 4. Szczegółowy opis - zakres świadczenia usługi - został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Termin realizacji zamówienia - od 01.12.2013 roku do 31.12.2014 roku. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia (w trakcie realizacji umowy) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie środki czystości i narzędzia pracy (wiadra, mopy, ścierki, worki na śmieci itp.). 8. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych) w systemie miesięcznym ryczałtowym po zakończeniu danego miesiąca za dany miesiąc, b). Każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru usługi, c). Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d). Podane w ofercie wynagrodzenie jest wynagrodzeniem stałym, ryczałtowym i nie podlegającym waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 9. Główny kod CPV: 90.91.00.00-9 - Usługi sprzątania Dodatkowe kody CPV: - 90.91.12.00-8 - Usługi sprzątania budynków, - 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów - 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania - 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego usługą, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania porządku i czystości w Chełmskim Parku Wodnym, w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2016-07-25 - Świadczenie usług kompleksowego sprzątania Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie
Dodano: 2016-06-09 - USŁUGA PIELEGNACJI TERENÓW ZIELENI NA TERENACH WOKÓŁ SPSK4 i UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
Dodano: 2016-04-22 - USŁUGA SPRZĄTANIA WRAZ Z CAŁODOBOWYM DOZOREM BUDYNKU I OBSŁUGĄ SZATNI ORAZ WINDY.
Dodano: 2016-04-15 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (Numer sprawy: UM-ZP-262-20/16)
Dodano: 2016-04-13 - Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych RDW w Chełmie
Dodano: 2016-03-23 - Świadczenie usług sprzątania
Dodano: 2016-03-08 - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Miedzyrzec ul. Warszawska 53 21-560 Międzyrzec Podlaski Województwo lubelskie
Dodano: 2016-03-04 - Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń Izby Celnej w Białej Podlaskiej oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-02-25 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości.
Dodano: 2016-02-08