Przetargi.pl
Świadczenie usługi sieci inteligentnej IN z zakresu numeracji 801.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5055494 , fax. 022 5055275
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5055494, fax. 022 5055275
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundusz Celowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sieci inteligentnej IN z zakresu numeracji 801.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sieci inteligentnej IN z zakresu numeracji 801 oraz telefonu stacjonarnego wyznaczonego do obsługi połączeń z telefonów komórkowych z funkcjonalnością IVR (interaktywna obsługa osoby dzwoniącej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki, określone w art. 22 ust.1 ustawy, 2. prowadzą działalność na podstawie zaświadczenia o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171 poz. 1800 ze zm.), prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, 3. w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej 3 usługi w zakresie telefonii sieci inteligentnej IN, które trwały lub trwają co najmniej 12 miesięcy każda. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do Specyfikacji część A). 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171 poz. 1800 ze zm.), prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 4. Wykaz zamówień (zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji), potwierdzających spełnianie warunku określonego w rozdziale VIII pkt. 3 Specyfikacji, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione zamówienia zostały wykonane w sposób należyty (np. referencje). UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego wyżej dokumentu, zastępuje się go dokumentem, wystawionym w terminie odpowiednio do terminu określonych powyżej, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. X. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcjum/spółka cywilna). 1. W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokument wymieniony w pkt 1 rozdziału IX Specyfikacji. Oświadczenie wymienione w pkt 2 w rozdziale IX Specyfikacji (załącznik nr 2 do Specyfikacji część B) może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2. Dokument wymieniony w pkt 3 w rozdziale IX Specyfikacji winien przedłożyć ten Wykonawca, który spełnia wymagany warunek. Dokument wymieniony w pkt 4 w rozdziale IX Specyfikacji winien przedłożyć w ten Wykonawca, który spełnia wymagany warunek. 2. Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 3. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja. 4. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 5. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty, o którym mowa w pkt 6 w rozdziale XV Specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfron.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach