Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu -Małopolska platforma elektroniczna zintegrowanej komunikacji i zarządzania Komisariatów Policji-

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu -Małopolska platforma elektroniczna zintegrowanej komunikacji i zarządzania Komisariatów Policji-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla SYSTEMU Małopolska Platforma w zakresie: 1) pełnego wsparcia w warstwie sprzętu i oprogramowania środowiska serwerowego 2) pełnego wsparcia w zakresie serwisu macierzy dyskowej HDS. 2. Zgłoszenia poprzez pocztę elektroniczną, telefon bądź faks, dokonywane będą przez upoważnioną osobę (lista osób będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy). 3. Usługi pogwarancyjne obejmują w szczególności: 1) reakcję na zgłoszony błąd w pracy SYSTEMU, w czasie nie dłuższym niż 4 godziny, która polega na podjęciu działań zmierzających do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania SYSTEMU w zakresie wymienionym w III.1.1 i 2 SIWZ. 2) usuwanie: a) błędów krytycznych - niezwłocznie, jednak w czasie nie dłuższym niż 6 godzin w przypadku awarii pamięci masowej oraz sieci SAN licząc od chwili zgłoszenia w pozostałych przypadkach czas ten nie może przekroczyć 8 godzin, b) pozostałych awarii - w czasie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od chwili zgłoszenia, przez siedem dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. 3) Zamawiający za awarie krytyczne uznaje wszystkie awarie za wyjątkiem wymienionych: a) awaria serwera lub systemu MON, b) awaria serwera lub systemu AV/WSUS, c) awaria serwera lub systemu FAX, d) awaria jednego węzła klastra Exchange, e) awaria serwera lub systemu OUTPUB, f) awaria serwera lub systemu EV g) awaria jednego węzła systemu DB, h) awaria jednego węzła systemu PF, i) awaria jednego węzła systemu AP, j) awaria jednego z kontrolerów domeny w centrali, k) jednoczesna awaria do 5 serwerów lub systemów ST, l) awaria serwera lub systemu STDC, m) awaria napędu taśmowego w lokalizacji wyniesionej, n) awaria jednego fizycznego dysku pracującego w protekcji RAID 4) udzielanie informacji o dostępności nowych oprogramowań, nowych wersji oprogramowań oraz poprawionych wersji oprogramowań, 5) naprawy sprzętu, urządzeń, w celu przywrócenia ich sprawności poprzez wykonanie diagnostyki awarii i wymianę lub naprawę uszkodzonego elementu bądź całego zespołu, bez dostarczania materiałów eksploatacyjnych (takich jak: taśmy, tonery, dyskietki, CD-ROM), 6) w przypadku wystąpienia w okresie pogwarancyjnym uszkodzenia urządzenia, dysku lub innego nośnika informatycznego, urządzenie zwracane jest WYKONAWCY po pozbawieniu go nośnika danych. Czynność ta jest wykonywana w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO w obecności specjalistów Zamawiającego. Nośnik danych pozostaje u ZAMAWIAJĄCEGO. 4. Serwis wykonywany jest w jednostkach w których jest zlokalizowany SYSTEM lub jego elementy zgodnie z załącznikiem Lokalizacja SYSTEMU - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W przypadku stwierdzenia wady, uszkodzenia lub nieprawidłowego funkcjonowania elementu, zespołu lub urządzenia WYKONAWCA według własnego wyboru dokona naprawy lub wymieni ten element, zespół lub urządzenie na wolny od wad. Jednakże funkcjonalność elementu, zespołu lub urządzenia zamiennego nie może być mniejsza niż funkcjonalność elementu, zespołu lub urządzenia podlegającego naprawie. Funkcjonalność określa dokumentacja techniczna urządzenia. Zapisy stosuje się również w przypadku jeżeli określona funkcjonalność nie jest obecnie wykorzystana w Systemie. 6. Jeżeli WYKONAWCA stwierdzi wadę, uszkodzenie lub nieprawidłowe funkcjonowanie elementu, zespołu lub urządzenia wówczas przed przystąpieniem do naprawy musi wykonać we własnym zakresie zabezpieczenie danych/systemu lub skontaktować się z administratorami KWP i upewnić się iż posiadają oni prawidłowo wykonany backup danych/systemu. 7. Serwis pogwarancyjny nie obejmuje uszkodzeń będących następstwem: 1) nieprzestrzegania zasad eksploatacji SYSTEMU, określonych w dokumentacji, instrukcjach oraz innych dokumentach przekazanych użytkownikowi, 2) niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania SYSTEMU, 3) celowego działania (uszkodzenia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach