Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
REGON: 01214918700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla centrali telefonicznej firmy ERICSSON MD 110 z systemem MX-ONE TSW wykorzystywanej w Ministerstwie Skarbu Państwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla centrali telefonicznej firmy ERICSSON MD 110 z systemem MX-ONE TSW wykorzystywanej w Ministerstwie Skarbu Państwa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503341109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, co oznacza, że WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; c) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 3 zamówienia związane z wykonywaniem usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością do niniejszego przedmiotu zamówienia tj. wykonał zamówienia polegające na świadczeniu usług serwisowych dotyczących centrali MD 110 firmy Ericsson, o wartości co najmniej 80 000 PLN brutto w skali roku. d) posiada aktualne certyfikaty firmy Ericsson Enterprise AB, potwierdzające posiadanie statusu: Premium Partner lub Advanced Partner, Authorized Service Partner. Posiadane uprawnienia muszą być potwierdzone kopią dokumentu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7. Dokument (oświadczenie) dotyczące posiadania aktualnych certyfikatów firmy Ericsson Enterprise AB, potwierdzające posiadanie statusu Premium Partner lub Advanced Partner oraz Authorized Service Partner.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego centrali telefonicznej firmy Ericsson/Aastra typu MX-ONE TSW wraz z aplikacją MX-One Messaging (poczta głosowa i zapowiedzi), aplikacją Faks Serwer i aplikacją do taryfikacji, wykorzystywanych w siedzibie Zamawiającego
Dodano: 2016-06-01 - Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej PW oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckiej w obiektach. Nr postępowania: ZP/U/MP/49/2015
Dodano: 2015-10-22 - świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego centrali telefonicznej firmy Ericsson/Aastra typu MX-ONE TSW wraz z aplikacją MX-One Messaging (poczta głosowa i zapowiedzi), aplikacją Faks Serwer i aplikacją do taryfikacji, wykorzystywanych w siedzibie Zamawiającego.
Dodano: 2015-05-19 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego centrali telefonicznej firmy Aastra typu MX-ONE TSW wraz z aplikacją MX-One Messaging poczta głosowa i zapowiedzi, aplikacją Faks Serwer i aplikacją do taryfikacji, wykorzystywanych w siedzibie Zamawiającego
Dodano: 2014-04-09 - Serwis central telefonicznych, sieci telefonicznych oraz aparatów telefonicznych w terenowych jednostkach Oddziału ZUS w Olsztynie
Dodano: 2013-12-09 - Serwis systemu wewnętrznej łączności telefonicznej w budynkach Oddziału ZUS w Elblągu oraz w podległych jednostkach terenowych
Dodano: 2013-09-02 - Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu pogwarancyjnego centrali telefonicznej firmy Aastra typu MX-ONE TSW wraz z aplikacją MX-One Messaging (poczta głosowa i zapowiedzi), aplikacją Faks Serwer i aplikacją do taryfikacji
Dodano: 2013-05-16 - Świadczenie usług serwisowych centrali telefonicznych, wewnętrznej sieci telefonicznej łącznie z urządzeniami końcowymi w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i podległych jednostkach terenowych
Dodano: 2013-03-19 - Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich w obiektach Politechniki Warszawskiej; Nr postępowania (ZP/U/MP/62/2012)
Dodano: 2012-10-19 - usługi serwisu pogwarancyjnego centrali telefonicznej firmy Aastra typu MX-ONE TSW wraz z aplikacją MX-One Messaging (poczta głosowa i zapowiedzi), aplikacją Faks Serwer i aplikacją do taryfikacji
Dodano: 2012-04-16