Przetargi.pl
świadczenie usługi serwisu odzieży roboczej, serwisu i wynajmu odzieży wizytowej oraz wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników GPK - SITA Głogów Sp. z o.o

Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Przemysłowa 7A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265656 , fax. 076 7265666
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 7A 7A
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265656, fax. 076 7265666
    REGON: 39076792000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk-sitaglogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. z udziałem Gminy Miejskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi serwisu odzieży roboczej, serwisu i wynajmu odzieży wizytowej oraz wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników GPK - SITA Głogów Sp. z o.o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usługi serwisu odzieży roboczej, serwisu i wynajmu odzieży wizytowej oraz wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników GPK - SITA Głogów Sp. z o.o. Charakterystyka: Asortyment odzieży: - odzież letnia (przypadająca na jednego pracownika)- 3 szt. spodni do pasa (dla kierowców Zakładu Oczyszczania Miasta) lub ogrodniczki, 3 szt. koszulka polo, 3 szt. bluza szwedzka, 2 szt. czapka letnia, 3 szt. koszula flanelowa - odzież zimowa (przypadająca na jednego pracownika)- 2 szt. kurtka ocieplana, 2 szt. spodnie ogrodniczki ocieplane, 2 szt. czapka zimowa, - odzież wizytowa (przypadająca na jednego pracownika)- 2 szt. garnitur (tj. spodnie, kamizelka, marynarka) , 3 szt. koszula długi rękaw, 4 szt. koszula krótki rękaw. Wykaz pracowników Zamawiającego został szczegółowo określony w załączniku nr 5 do SIWZ. Częstotliwość prania : - odzież letnia - 1 raz na tydzień, - odzież zimowa - 1 raz na 2 tygodnie, - odzież wizytowa - garnitur - 1 raz na miesiąc, koszule dł. i kr. rękaw - 1 raz na tydzień, - koszula flanelowa - 1 raz na tydzień przez cały rok. Odzież robocza stanowiąca własność Zamawiającego, podlegająca usłudze serwisu zawiera następujące parametry techniczne: -odzież robocza - materiał mieszankowy o składzie 35% bawełny i 65% poliestru -gramatura 245 g/m2 -koszulka polo o składzie 50% bawełny -Odzież zawiera emblematy firmowe haftowane na podkładzie i naszyte na ubrania robocze z nici fluorescencyjnych oraz emblematy imienne w kolorze białym, haftowane na podkładzie i naszyte na ubrania robocze, zawierające imiona i nazwiska pracowników. - kolor odzieży ciemna zieleń, Dzierżawiona i dostarczana odzież wizytowa musi spełniać poniższe warunki: garnitur elano wełna w kolorze szarym, koszule białe o składzie min. 55 % bawełny, gwarantujące zachowanie parametrów użytkowych przez okres min. 2 lat i umożliwiające pranie chemiczne, pozwalające zachować estetyczny wygląd w całym okresie ich użytkowania, - odzież wizytowa powinna być serwisowana oraz transportowana w sposób gwarantujący zachowanie jej estetyki (wyprasowana), - odzież musi być oznakowana w sposób zapewniający jej identyfikację i powrót do właściwego użytkownika po usłudze serwisu. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania pomiarów pracowników w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy w celu dostarczenia odzieży we właściwych rozmiarach (odzież wizytowa). Dostawa nowych kompletów odzieży wizytowej dla pracowników nastąpi w ciągu 6 tygodni od daty zakończenia pomiarów. Wykonawca zobowiązany będzie do wyliczenia ceny świadczenia niniejszej usługi (wynajem i serwis odzieży wizytowej) z uwzględnieniem 36 miesięcznego okresu amortyzacji odzieży wizytowej przy założeniu, że odzież będzie amortyzowana przez okres trwania umowy (tj. 18 miesięcy), pozostała wartość odzieży wizytowej stanowić będzie koszt jej wykupu, po zakończeniu realizacji niniejszej umowy. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia pranie, czyszczenie, podstawowe naprawy odzieży. Odzież będzie odbierana i dostarczana do poszczególnych zakładów (transportem Wykonawcy na jego koszt ) : Zakład Oczyszczania Miasta oraz Estetyzacji Miasta ul. Przemysłowa 7a w Głogowie, Zakład Odpadów Komunalnych w Biechowie - 5 km od Głogowa, Zakład Pogrzebowy ul. Świerkowa 1 w Głogowie oraz umieszczana w dzierżawionych szafach (odzież czysta oddzielnie dla każdego pracownika imiennie, odzież brudna w szafce zbiorczej) wg. częstotliwości określonych w załączonej tabeli i w uzgodnionym z Zamawiającym dniu tygodnia w godzinach od 7.00 do 15.00. W przypadku konieczności zakupu nowej (dodatkowej) odzieży przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek świadczenia usługi serwisu niniejszej odzieży, począwszy od momentu stosownego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, w systemie usługi tzw. pranie odzieży za 1 kg. W celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny ofertowej Zamawiający szacuje ilość odzieży nowej (dodatkowej) w ilości: 15 kg na 1 mc = 170 kg odzieży w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Rozliczenie niniejszej usługi będzie się odbywało w okresach miesięcznych na podstawie faktycznie wykonanej usługi. W przypadku braku niniejszej usługi Wykonawca nie będzie występował z żadnymi roszczeniami w stosunku do Zamawiającego. Podczas odbioru odzieży brudnej kierowca Wykonawcy ma obowiązek przeliczenia odzieży roboczej w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego i sporządzenia protokołu odbioru. Podczas przywozu odzieży czystej kierowca Wykonawcy ma obowiązek posiadania protokołu zawierającego ilość i rodzaj odzieży czystej przywiezionej do Zamawiającego i podpisaniu go przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek zapewnić Zamawiającemu wynajem szaf ubraniowych w ilości umożliwiającej zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej oraz pojedynczo dla każdego pracownika odzieży czystej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (korytarz szatni) - zgodnie z tabelą - zał. nr 1 (formularz ofertowy). Ilość szaf musi odpowiadać ilości pracowników zatrudnionych na danym zakładzie. W przypadku zmiany liczby zatrudnienia pracowników Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dostosowania emblematów imiennych na szafach z odzieżą do stanu faktycznego. W terminie 3 dni od podpisania umowy na realizację niniejszego zadania Zamawiający zobowiązany będzie do powiadomienia Wykonawcy o aktualnym stanie zatrudnienia pracowników. W przypadku zmiany stanu zatrudnienia u Zamawiającego w okresie realizacji niniejszej umowy, każdorazowo Zamawiający zobowiązany będzie do poinformowania Wykonawcy o niniejszym fakcie min. z 14 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić niniejsze zmiany w comiesięcznych rozliczeniach (faktury VAT, począwszy od następnego miesiąca kalendarzowego). Termin wykonania zamówienia: 18 miesięcy liczone od 01.04.2014, w tym: dostawa nowych kompletów odzieży wizytowej dla pracowników nastąpi w ciągu 6 tygodni od daty zakończenia pomiarów, pomiar powinien być wykonany w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Dostawa szaf nastąpi na dzień 01.04.2014. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe za realizację przedmiotu niniejszej usługi (przyjmując odpowiednio okresy miesięczne: letni lub zimowy). Do wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć 5 miesięcy zimowych oraz 13 miesięcy letnich. Okres zimowy: od listopada do marca. Okres letni: od kwietnia do października. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany okresu zimowego bądź letniego (ze względu na występujące warunki atmosferyczne). W takim przypadku zobowiązany będzie powiadomić Wykonawcę z min.7 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana okresu letniego bądź zimowego w systemie rozliczeniowym nastąpi z początkiem następnego miesiąca kalendarzowego. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania Inwentaryzacji na wnioski Zamawiającego. Bezpośredni kontakt (email lub telefoniczny) w sprawach realizacji przedmiotu zamówienia będzie się odbywał za pośrednictwem wyznaczonych osób ze strony Zamawiającego oraz doradcy - opiekuna klienta ze strony Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia doradcy - opiekuna klienta sprawującego nadzór nad prawidłową realizacją przyszłego świadczenia umownego. Doradca - opiekun klienta powinien być mobilny, dojechać do Zamawiającego na każde jego wezwanie (max.1 raz. na tydzień), przyjmować reklamację składaną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia Zamawiającemu elektronicznej ewidencji przedmiotu zamówienia w zakresie zarówno asortymentu odzieży roboczej wraz wykazem imiennym pracowników, jak i finansowym (faktury VAT).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 3.500,00 zł słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk-sitaglogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach