Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT ogłasza przetarg
- Adres: 02-822 Warszawa, Poleczki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 221821156
- Data zamieszczenia: 2018-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Poleczki 19
02-822 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 221821156
REGON: 000001554 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi serwisu i konserwacji stacji wody dejonizowanej pracującej na potrzeby zapewnienia wody dejonizowanej dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji stacji wody dejonizowanej pracującej na potrzeby zapewnienia wody dejonizowanej dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1.1. Wykonawca zobowiązuje się, że w ogólnej liczbie osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia zatrudniona zostanie co najmniej 1 osoba wykonująca czynności odpowiednio serwisu lub przeglądu gwarancyjnego instalacji i urządzeń na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów prawa pracy w wymiarze pełnego etatu przez cały okres realizacji zamówienia. 1.2. Zatrudnienie osoby o której mowa w pkt 5.1.1. nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez tą osobę czynności w ramach realizacji umowy. Obowiązek zatrudnienia zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie. 1.3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wskazanej w pkt 5.1.1. 1.4. W trakcie realizacji zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wskazanej w pkt 5.1.1. 1.5. Wykonawca wraz z fakturą za ostatni okres rozliczeniowy złoży oświadczenie o wywiązaniu się z wymogu określonego w pkt 5.1.1. przez cały okres realizacji zamówienia. 1.6. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku określonego w pkt 5.1.1. przed przystąpieniem do wykonywania usługi Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację zamówienia do czasu, w którym Wykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osobę zatrudniona na podstawie umowy o pracę. 1.7. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w wywiązaniu się z obowiązku wskazanego w pkt 5.1.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 200,00 zł za każdy dzień opóźnienia, licząc od określonego przez Zamawiającego terminu podpisania umowy. 1.8. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie wymogu wskazanego w pkt 5.1.1. 1.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty zawierający w szczególności cenę ofertową; 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i art. 14 RODO (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ); 3. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisywania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania wyjaśnień, uzupełniania ofert i dokonywania innych czynności wynikających z prowadzonego postępowania przez osoby niewymienione w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony i zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej). Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej. 4.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.5.1.1. SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokument, o którym mowa w pkt 5, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usługi serwisu systemu wytwarzania sprężonego powietrza w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2024-04-18 - Świadczenie usług serwisu rozdzielni elektrycznych wraz z pełnieniem całodobowego dyżuru pogotowia energetycznego w latach 2024-2025
Dodano: 2024-04-04 - Świadczenie usług serwisu rozdzielni elektrycznych wraz z pełnieniem całodobowego dyżuru pogotowia energetycznego w latach 2024-2025
Dodano: 2024-02-22 - Obsługa systemu automatyki i wizualizacji oraz przeglądy central wentylacyjnych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy Al. KEN 61 w Warszawie
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług konserwacyjnych oraz napraw w tym napraw awaryjnych
Dodano: 2023-10-18 - Usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2022-12-16 - Obsługa techniczna budynku PAP S.A. przy ulicy Brackiej 6/8 w Warszawie
Dodano: 2022-08-27 - Wykonanie prac konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku
Dodano: 2022-01-26 - Wykonywaniu prac konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach i lokalach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
Dodano: 2021-03-23 - usługi serwisu wraz z czynnościami przeglądowymi systemu wentylacji i klimatyzacji w placówkach SPZOZ Warszawa- Ursynów
Dodano: 2021-02-17