Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji drukarek i naprawy sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-959 Poznań, ul. Św. Marcin 46/50
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8530920
  • Data zamieszczenia: 2013-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Św. Marcin 46/50 46/50
    60-959 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8530920
    REGON: 01251326200346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji drukarek i naprawy sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji drukarek i naprawy sprzętu komputerowego ( drukarki, serwery, macierze, ups-y, zestawy komputerowe, terminale, itp.) użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego. 2.Wykaz drukarek objętych konserwacją oraz wykaz sprzętu komputerowego objętego naprawą wraz z miejscem jego użytkowania zawiera załącznik nr 1 i nr 2 do umowy. 3.W zakres świadczonych usług serwisowych wchodzą następujące czynności : a)wykonywanie raz w roku okresowej konserwacji drukarek b)diagnostyka awarii wraz z naprawą i wymianą uszkodzonych części ( podzespołów) sprzętu komputerowego ( drukarki, serwery, ups-y, zestawy komputerowe, terminale) c)bezpłatne ekspertyzy stanu technicznego sprzętu komputerowego d)zabezpieczenie, na żądanie Zamawiającego, bez odrębnego wynagrodzenia z tego tytuły na czas naprawy sprzętu zastępczego o równoważnych parametrach technicznych w przypadku kiedy naprawa potrwa dłużej niż terminy określone w § 3 ust.9 umowy e)bezpłatny ogólnodostępny serwis konsultacyjny (hotline) 4.Wartość wymienionych części zamiennych (podzespołów) w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 50 % wartości umowy z zakresie konserwacji i roboczogodzin napraw. 5.Liczba i asortyment sprzętu komputerowego określonego w załączniku nr 1 i nr 2 do umowy może podlegać zmianom w granicach +/- 10% w związku z zakupem nowego lub likwidacją zużytego sprzętu. 6.Usługa konserwacji drukarek będzie przeprowadzana raz w roku w miesiącu październiku na podstawie odrębnie przesyłanych zleceń określających ilości i modele drukarek. 7.Konserwacja drukarek określonych w zleceniu będzie się odbywała w miejscu użytkowania tj. odpowiednio w Oddziale Regionalny i podległych placówkach terenowych określonych w umowie. 8.Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od zlecenia konserwacji wszystkich lub części drukarek bez podania przyczyn i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie. 9.Wynagrodzenie za przeprowadzoną konserwację drukarek będzie określane na podstawie ilości konserwowanych drukarek określonych przez Zamawiającego w zleceniu i ceny jednostkowej za konserwacje danego rodzaju drukarek. 10.Wykonawca w koszt konserwacji drukarek wliczy koszt dojazdu do siedzib Zamawiającego. 11.Naprawa sprzętu komputerowego będzie zlecana w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę kalkulację naprawy i przedstawienia jej wyceny Zamawiającemu. 12.Wykonawca sporządzi kalkulację zgodnie z zaoferowaną ceną 1 roboczogodziny z wliczonym kosztem dojazdu oraz w oparciu o ceny części, koniecznych do wykonania naprawy zgodnie z obowiązującym cennikiem wykonawcy na dzień sporządzenia kalkulacji. 13.Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego oszacowanej wartości naprawy. 14.Czas na wykonanie napraw dla poszczególnych grup wynosi: a)Grupa I - naprawy pilne dotyczą awarii serwerów - nie dłużej niż 12 godzin od momentu zgłoszenia b)Grupa II - naprawy zwykłe dotyczące pozostałego sprzętu- nie dłużej niż 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia 15.Naprawa sprzętu z grupy I zakwalifikowanego do naprawy pilnej wykonywana będzie w miejscu jego użytkowania. 16.Sprzęt z grupy II zakwalifikowany do naprawy zwykłej będzie odbierany i dostarczany przez Wykonawcę z lub do siedzib Zamawiającego: OR KRUS w Poznaniu, PT KRUS w Koninie, PT KRUS w Ostrowie Wlkp., PT KTUS w Pile, PT KRUS w Rawiczu. 17.W przypadku naprawy sprzętu z grupy II dopuszcza się naprawę w miejscu jego użytkowania, odbiór sprzętu z miejsca jego użytkowania lub dostarczenie sprzętu do miejsce jego użytkowania 18.Dyski twarde oraz inne nośniki danych w przypadku ich uszkodzenia na gwarancji podlegają wymianie na nowe na koszt Zamawiającego, a uszkodzone pozostają w siedzibie Zamawiającego i są jego własnością. Sprzęt przekazywany do naprawy pozbawiony będzie na czas naprawy nośników danych. 19.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach