Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2012-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi serwisowej utrzymania centrali telefonicznej w Centrum Medycyny Inwazyjnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisu centrali telefonicznej zlokalizowanej w Centrum Medycyny Inwazyjnej Zamawiającego, w okresie 36 miesięcy. 2.Konfiguracja sprzętowa centrali będącej przedmiotem usługi określona została w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do: a)Reakcji na zgłoszenie awarii i usuwanie ich zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ. b)Telefonicznego doradztwa technicznego dla personelu Zamawiającego w czasie godzin pracy Zamawiającego, c)Zapewnienia szkoleń dla dwóch administratorów Zamawiającego (1 szkolenie na rok, min 5-dniowe), d)Zapewnienia we własnym zakresie bazy części zamiennych, niezbędnych do natychmiastowej reakcji na awarie zgłaszane przez Zamawiającego. 4.Zamawiający wymaga, aby serwis centrali telefonicznej odbywał się zgodnie z procedurami serwisowymi opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania 24 godzinnego helpdesku, do przyjmowania zgłoszeń serwisowych, czynnego w trybie 24/7/365, oferującego: pełne wsparcie i diagnostykę zdalną, usuwanie uszkodzeń systemu telekomunikacyjnego w miejscu instalacji systemu przez wymianę lub naprawę sprzętu. 6.Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał następujące warunki brzegowe serwisu: 1)Awaria krytyczna (wszelkie krytyczne defekty i uszkodzenia, które spowodowały lub spowodują całkowitą niesprawność systemu lub przerwę w działaniu więcej niż 25% numerów wewnętrznych): czas reakcji max. 2 godziny, usunięcie awarii max. 24 godziny. 2)Awaria niekrytyczna (każde pogorszenie funkcjonalności lub wydajności mające cechy uszkodzenia, awarii lub defektu inne niż awaria krytyczna): czas reakcji max. 4 godziny, usunięcie awarii max. 48 godzin 3)Pozostałe problemy z pojedynczymi funkcjami nie mające znamion uszkodzenia lub awarii: czas reakcji max. 2 dni, usunięcie problemu max. 14 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642142001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 4500 zł. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/ Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki, 80-951 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7. 7.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi serwisowej utrzymania centrali telefonicznej w Centrum Medycyny Inwazyjnej
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
Dodano: 2014-03-24 - Dozór mienia oraz obsługa sekretarska centrali telefonicznej Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, Oddział w Gdańsku, ul. Równa 19/21 oraz Oddział w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10A
Dodano: 2013-03-14