Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych firmy CISCO zainstalowanych w sieci szerokopasmowej Zamawiającego

Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Szosa Chełmińska 26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 655 0079 , fax. 56 655 0078
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o.
    Szosa Chełmińska 26 26
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 655 0079, fax. 56 655 0078
    REGON: 87165422400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kpsi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. z udziałem samorządu województwa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych firmy CISCO zainstalowanych w sieci szerokopasmowej Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych firmy CISCO zainstalowanych w sieci szerokopasmowej Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ tj.: 1) Sprzedaż serwisu dla urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej: Szczegółowa specyfikacja sprzętu - sieć optyczna, zawartej w Załączniku nr 3A do SIWZ na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet. 2) Sprzedaż serwisu na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w Cisco SmartNet lub SP Base lub innego rodzaju serwisu wg zasady (Next Business Day) wymiana uszkodzonego elementu na sprawna i wysyłka w 1 dzień roboczy dla urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej: Szczegółowa specyfikacja sprzętu - BGP_Security, zawartej w Załączniku nr 3B do SIWZ. 3) Wykonawca dostarczy w terminie 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, dokument potwierdzający zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w Załącznikach: nr 3A oraz 3B, wystawiony przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce, oraz dokument potwierdzający bezpośredni dostęp Zamawiającego do Cisco TAC i Cisco CCO w zakresie urządzeń wymienionych w załącznikach 3A oraz 3B. Oba dokumenty wystawione mają być na okres 12 miesięcy. 4) Wykonawca w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy zapewni Zamawiającemu bezpośredni, rejestrowany dostęp do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) oraz Cisco Service Contact Center (CSCC) przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, umożliwiający pomoc w związku z używaniem zgłoszonych w Załącznikach nr 3A oraz 3B urządzeń, ich konfiguracją i rozwiązywaniem problemów dotyczących ich eksploatacji łącznie z możliwością bezpośredniego otwierania zgłoszeń serwisowych do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) przez Zamawiającego bez limitu na ilość zapytań. 5) Dla serwisów urządzeń które objęte będą innym rodzajem serwisu niż Cisco SmartNet, Wykonawca zapewni dostęp do Cisco TAC i Cisco CCO w ramach Cisco SP Base. 6) Wykonawca w terminie 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy zapewni Zamawiającemu bezpośredni dostęp do strony internetowej Cisco CCO, gdzie zostaną udostępnione Zamawiającemu (bez ponoszenia dodatkowych opłat) uaktualnione wersje oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach wyspecyfikowanych w Załącznikach nr 3A oraz 3B (w ramach zakupionej przez Zamawiającego wersji funkcjonalnej) i dokumentacja w trybie online. 7) Wszelkie zgłoszenia problemów do Producenta sprzętu w ramach wykupionych kontraktów serwisowych na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet.będą dokonywane przez personel Zamawiającego. W ramach świadczonego serwisu i w ramach wynagrodzenia przewidzianego w § 7 ust. 1 Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia asysty przy rozwiązywaniu problemów, w wymiarze nie przekraczającym 30 zgłoszeń w danym roku świadczenia serwisu, z zastrzeżeniem punktu 9 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. W ramach asysty Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pomocy w zakresie niezbędnym do prawidłowego zdefiniowania i rozwiązania problemu. 8) Wszelkie zgłoszenia problemów sprzętu w ramach wykupionych kontraktów serwisowych innych niż na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet SP Base. będą zgłaszane przez personel Zamawiającego do Wykonawcy w ramach świadczonego serwisu i w ramach wynagrodzenia przewidzianego w § 7 ust. 1 Umowy bez limitu w ilości zgłoszeń uszkodzeń oraz problemów do rozwiązania. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia zdalnej asysty przy rozwiązywaniu problemów. W ramach zdalnej asysty Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pomocy w zakresie niezbędnym do prawidłowego zdefiniowania i rozwiązania problemu. 9) W przypadku otrzymania informacji od Zamawiającego o potrzebie asysty Wykonawcy przy obsłudze awarii urządzeń wyspecyfikowanych w Załącznikach nr 3A oraz 3B, Wykonawca zapewni konsultacje swojego inżyniera CCIE, polegające na diagnozie zgłoszonej awarii i określeniu sposobu rozwiązania problemu. Zamawiający każdorazowo dla zgłoszonej potrzeby asysty zestawi dostęp zdalny na żądanie. Zamawiający zgłaszać będzie do Wykonawcy prośby o asystę w dni robocze w godz. 9.00 - 17.00 w następujący sposób: telefonicznie (potwierdzając niezwłocznie zgłoszenie faksem lub pocztą elektroniczną), faksem lub pocztą elektroniczną. Rozpoczęcie świadczenia konsultacji nastąpi w terminie nie przekraczającym 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż do świadczenia konsultacji w sprawie awarii zgłoszonych po godzinie 15.00 Wykonawca może przystąpić nie później niż o godz. 9.00 następnego dnia roboczego. Konsultacje Wykonawcy zakończą się w momencie określenia przez Zamawiajęcego statusu zgłoszenia jako zamknięte. 10) W przypadku, kiedy usunięcie awarii wymagać będzie wymiany urządzenia wadliwego na wolne od wad, urządzenie sprawne zostanie przesłane przez Producenta lub Wykonawcę na adres Zamawiającego wskazany w załączniku 1 niniejszej specyfikacji. Czynność wymiany urządzenia wadliwego na sprawne oraz odesłanie urządzenia wadliwego do Producenta lub Wykonawcy przeprowadzi personel Zamawiającego. 11) Serwis będący przedmiotem zamówienia świadczony będzie przez okres 12-ciu miesięcy od daty dostarczenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w Załącznikach nr 3A oraz 3B, wystawionego przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce oraz dokumentu potwierdzającego bezpośredni dostęp Zamawiającego do Cisco TAC, CSCC i Cisco CCO. 12) Wykonawca zapewni Zamawiającemu (w ramach świadczenia usługi serwisowej i w ramach wynagrodzenia opisanego w § 7 ust. 1 Umowy) dodatkowo 20 godzin rocznie konsultacji inżyniera Wykonawcy. Zamawiający zobowiązany jest do ustalenia z Wykonawcą terminu i zakresu konsultacji, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia konsultacji nie później, niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W ramach konsultacji Zamawiający ma prawo zażądać świadczenia asysty Wykonawcy, o której mowa w punkcie 1.5 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, jeżeli Zamawiający wyczerpie limit zgłoszeń przysługujący mu w danym roku świadczenia asysty. 13) Zamawiający nie będzie utrzymywał w ramach własnych zasobów magazynu zapasowych elementów dla serwisowania urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabelach nr 3A oraz 3B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723150006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Spółka z o.o. adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 26 PKO BP 2 Oddział Toruń konto nr 14 1020 5011 0000 9702 0013 1623; Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego tj. w Kujawsko-Pomorskiej Sieci Informacyjnej Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 26, Toruń. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kpsi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach