Przetargi.pl
świadczenie usługi serwisowej sprzętu medycznego należącego do Szpitala im. J. Brudzińskiego w Gdyni ul. Wójta Radtkego 1

SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6207501 , fax. 058 6201114
  • Data zamieszczenia: 2010-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6207501, fax. 058 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalgdynia.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi serwisowej sprzętu medycznego należącego do Szpitala im. J. Brudzińskiego w Gdyni ul. Wójta Radtkego 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest objęcie serwisem w okresie 12 miesięcy n/w sprzętu medycznego producenta Siemens: Zadanie 1 - Aparat TU RTG X0501 POLYMOBIL 10, rok produkcji 1997 - 1 szt. Zadanie 2 - Kardioangiograf AXIOM ARTIS -37250, rok produkcji 2007 - 1 szt. Zadanie 3 - Gamma kamera E.CAM. Single Head Cam 16200, rok produkcji 2007 - 1 szt. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie grupy nr 1, nr 2 i nr 3, Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Regularnych przeglądów okresowych. Interwały, zakres oraz terminy przeglądów zostaną uzgodnione z Zamawiającym w zakresie: a) sprawdzenia bezpieczeństwa mechanicznego b) kontroli występowania usterek zewnętrznych c) inspekcji zużycia części d) oczyszczenia dróg chłodzenia i odprowadzenia ciepła e) smarowania ruchomych części mechanicznych f) sprawdzenia bezpieczeństwa elektrycznego g) konserwacji softwareu systemowego i aplikacyjnego h) porządkowania przestrzeni dyskowej i bazy danych i) sprawdzenia funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy j) dokumentacji przeglądów k) dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów 2) Kontroli jakości - podczas przeglądów okresowych a) sprawdzenia jakości obrazu b) sprawdzenia wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury c) ustawienia i regulacji odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych 3) Modyfikacji - wdrożenia środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia - po uprzedniej konsultacji modyfikacji z Zamawiającym 4) świadczenia usług dodatkowych: - usług naprawczych - naprawy błędnie funkcjonującego lub uszkodzonego sprzętu medycznego i przywrócenie go do pełnej sprawności - na wezwanie telefoniczne, 3. Okresowe przeglądy sprzętu medycznego będą wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta. 4. Wymagana ilość przeglądów w ciągu roku: dla zadania 1 - minimum 1, dla zadań 2 i 3 - minimum 2. 5. Wszelkie usługi objęte niniejszą umową muszą być realizowane przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia do ich wykonywania. 6. Wszystkie przeglądy aparatów będą wykonywane w obecności przedstawicieli zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) prowadzenia dokumentacji (wymaganej przez zamawiającego) wykonywanych czynności przeglądowych i serwisowych - dokonania właściwego wpisu do Paszportu Technicznego/Karty przeglądów dla danego urządzenia, 2) potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy, 3) wystawienia świadectwa/certyfikatu sprawności urządzenia z określeniem terminu następnego przeglądu 8. W przypadku negatywnego wyniku przeglądu wykonawca zobowiązany jest do dokonania wpisu w paszporcie technicznym aparatu, wskazującego że urządzenie nie jest sprawne, z podaniem przyczyny niesprawności. 9 Usługi serwisowe (przeglądy) wykonawca wykonywać będzie na podstawie zgłoszenia dokonanego przez zamawiającego faxem, na numer wskazany przez Wykonawcę. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie max 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. W szczególnych okolicznościach, np. awaria sprzętu poza godzinami pracy Działu Obsługi Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania telefonicznego na numer wskazany przez Wykonawcę. 11. Czas naprawy (usunięcia awarii) bez użycia części zamiennych będzie nie dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia, bądź w przypadku konieczności użycia części zamiennych - po uzyskaniu/sprowadzeniu części. 12. Zamawiający wymaga każdorazowego przedstawienia do akceptacji oferty cenowej na proponowane do wymiany części. Wykonanie naprawy sprzętu nastąpi po akceptacji kosztów przez zamawiającego 13. Sprzęt medyczny serwisowany będzie zawsze przy użyciu narzędzi i aparatury będącej w posiadaniu wykonawcy. 14. Serwis będzie wykonywał przeglądy na terenie siedziby zamawiającego. Jeśli zaistnieje konieczność wykonywania w/w czynności w siedzibie wykonawcy, zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty dojazdu i transportu ponosi wykonawca. 15. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za zawinione szkody wyrządzone przez jego pracownika podczas wykonywania przeglądu technicznego aparatu. 16. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od wykonania przeglądu, w przypadku nieprzewidzianej awarii aparatu. 17. Części zamienne użyte do naprawy muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe technicznie oraz spełniać wszystkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa wyrobów medycznych. 18. Czynności i wymienione materiały eksploatacyjne muszą zostać wpisane przez wykonawcę w kartę pracy i potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną